pukeudutko omaperäisesti?
Eli siis, erotutko jotenkin pukeutumisellasi tai vaikka hiuksillasi massasta? :) ihan mielenkiinnosta kyselen kun tuntuu että täällä päin kaikki pukeutuu valtavirran mukana ja ainoiden joukossa vähän erotun. Toisaalta asun todella pienella paikkakunnalla maaseudulla. Kuvailkaa tyyliänne rohkeasti! Rakastan erottuvia ihmisiä.
Kommentit (4)
En osaa sanoa, jonkun mielestä en vain osaa pukeutua. Käytän pääosin miesten vaatteita ja esim. kahvilan vessassa saatan saada hassuja katseita osakseni kun muut eivät osaa päättää olenko väärässä vessassa vai en. En kuitenkaan omasta mielestäni näytä stereotyyppiseltä lesbolta, ehkä vika on minun silmissäni.
Nuorempana kyllä, nykyään menee vähän työpaikan tapakulttuurin ehdoilla ja vapaa-ajalla käytännöllisyyden. Yritän kyllä pitää yllä pientä boheemiuden ripettä.
Täällä yksi kanssa. En tosin ole yhden tyylin lyyli vaan vaihtelee paljon, vaikea kertoa kun pitäisi jokainen vaate suunnilleen erikseen selittää. Ideoita tulee animesta, historiasta, scifistä, visual keistä, kansallispuvuista, punkista ja monesta muusta.
Kirppiksiä tulee koluttua ahkerasti ja joskus harvoin löytyy kaupoista vaatteita mitä pystyn yhdistelemään vanhoihin vaatteisiini, monet vaatteista itse tehtyjä. Yleensä en edes tiedä mikä on muotia milloinkin.
Tyylini on kuitenkin sellainen että monet ihmiset kehuvat sitä, eivät koe sitä pelottavaksi tai erilaiseksi vaan täysin vieraat ihmiset kehuvat sitä ohi kulkiessaan, jopa todella vanhat mummot ja papat ovat tulleet kehumaan, yleisin ryhmä on ehkä kuitenkin keski-ikäiset naiset jotka kehuvat.
Minäkin rakastan erottuvia ihmisiä (vaikka en itse niitä kehuja niin kaipaa)
Tavallaan. Pukeudun aina tyylikkäästi ja kuljen korkokengissä.