Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa kaverille tästä tilanteesta..?

Vierailija
29.05.2014 |

Kaveri viettää kaiken aikansa poikaystävänsä kanssa. Hän ei tapaa saatika pidä yhteyttä minuun tai muihin kavereihinsa. Olemme muiden kanssa yrittäneet miettiä miten kertoisimme hänelle tilanteesta ja mitä asialle voisi tehdä.. olisiko vinkkejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heillä on "kuherrus kuukausi" menossa, niin varautukaa siihen että hän loukkaantuu pahasti. Tuo vaihe menee kyllä ohi, joten olkaa kärsivällisiä.

Vierailija
2/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa hänelle vaan totuus siitä kuinka olette kaikki kylän tytöt käyneet panemassa hänen poikaystäväänsä niin tuskin hän siellä enää jaksaa maleksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te siis kertoisitte? Kai hän itsekin tietää, kenen kanssa aikaa viettää. Ihan normaalilta kuulostaa suhteen alussa.

Vierailija
4/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla. Ymmärrätte sitten itse, miksi, kun olette samassa tilanteessa. Ei sitä kaveria nyt vaan teidän seura kiinnosta tällä hetkellä, myöhemmin alkaa taas kiinnostaa, kun päähän mahtuu muutakin kuin poikaystävä.

Vierailija
5/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti, jossa kysyt, koska voisitte tavata, kun sulla on niin ikävä hänen mukavaa seuraansa. 

Vierailija
6/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin kertoa? Eikö hän tiedä viettavänsä aikaa poikaystävänsä kanssa? :o

Vierailija
7/7 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa olla. Minulle kävi noin olin poikaystäväni kanssa, ja kun alku huuma oli kaikonnut oli kaikki kaverinikin kaikonnut. He vaan sanoivat minulle että päätä me vai hän. Ei ollut vaikea päätös... Nyt silloinen paraskaverini löysi miehen ja hänelle meinasi käydä samoin. Minä reippaana tyttönä otin yhteyttä vanhoihin kavereihin ja sanoin että älkää tehkö samaa virhettä kun minun kanssa. No nyt he ovat kaikki ystäviä ja minä ja vanha paraskaveri puheväleissä sentään....