Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Mitä sulle kuuluu? Et edes arvaa, miten ikävä mulla on sua.

Vierailija
29.05.2014 |

En pääse siitä eroon vieläkään. Mun mielestä meidän pitäis saada olla ystäviä"

(tän viestin haluaisin lähettää, mutta enpä lähetä, kun pitää olla vastuullinen ja näyttää kaikille olevansa järkevä, tasapainoinen, elämäänsä tyytyväinen nainen)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että minun menettämiseni oli sinulle valtava menetys. Asia on kirkastunut varsinkin kun olen kuullut, miten huonosti sinulla menee ja millaisen sieluttoman kimittäjän kanssa ajauduit naimisiin. Valitettavasti kuitenkaan minä en kaipaa sinua; päinvastoin kadun että ikinä autoin elämässä eteenpäin kaltaistasi väkivaltaista, onnetonta luonnonoikkua.

Vierailija
2/4 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida ymmärtää että pidät itse yllä tuota tunnetilaasi vatvomalla sitä mielessäsi yhä uudelleen ja uudelleen. Kielletty hedelmä houkuttaa aina. Kun arki koittaa, ei ruoho oikeasti ole vihreämpää aidan toisella puolella. Taidat olla vaan ihminen, joka on kyllästynyt omaan elämäänsä ja kuvittelee että tuolla tavalla elämälle löytyisi tarkoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ap nyt keskittyis siihen omaan parisuhteeseensa ja perheeseensä eikä taas yrittäis saada toisen miestä suhteeseen kanssaan. Siihen on hyvä syy, miksi puolisonne eivät enää halua teidän jatkavan "ystävyyttänne". Syy on se, ettei teillä pysy housut jalassa.

Vierailija
4/4 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos laittasit kuitenki...