Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni ystävistäsi ja sukulaisistasi on eronnut?

Vierailija
29.05.2014 |

Onko joku eronnut jo toiseenkin kertaan? Minkä ikäinen itse olet?

Ystävistäni on eronnut kolme ja neljännen mies on puolestaan ystäväni kanssa toisessa liitossa. Sukulaisista taitaa olla kaikki naispuoleiset serkkuni eronneet, pari jo kahteenkin kertaan. Jokunen mies sentään on vielä alkuperäisen puoliskonsa kanssa.

Ikäni on 42.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sukulaista, ja itsekin olen eronnut kertaalleen. Kaikki muut ovat pysyneet naimisissa eikä tietääkseni eroja ole näköpiirissä. Ikää on minulla 40.

Vierailija
2/6 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:17"]

Kaksi sukulaista, ja itsekin olen eronnut kertaalleen. Kaikki muut ovat pysyneet naimisissa eikä tietääkseni eroja ole näköpiirissä. Ikää on minulla 40.

[/quote]

Ai hitsi, olihan myös yksi ystävä, joka on eronnut. Siitä on niin kauan, etten enää muistanut. Kaikki nämä eronneet ovat menneet uudelleen naimisiin ja olleet ilmeisesti tyytyväisiä tähän toiseen valintaansa, koska eivät ole harkinneet eroa uudelleen vaan ovat ruvenneet tekemään lapsia ja ottaneet asuntolainaa ja pysyneet sitten iät ja ajat yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 1. Ikäni on 60.

Vierailija
4/6 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni. Pari pariskuntaa on sellaista,joiden liitto ulkopuolisesta näyttää siltä, että viisainta olisi erota, mutta ovat sinnikkäästi avioliitossa vuodesta toiseen.

Vierailija
5/6 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan niistä ystävistä, joihin olen pitänyt yhteyttä lukioajoilta (3 kpl) tai joihin olen tutustunut opiskelujen kautta (4 kpl). Yhden puoliso on kuollut eikä hän ole seurustellut sittemmin. Tietääkseni yksi serkuista on eronnut (ei niitä montaa ole muutenkaan).

N45

Vierailija
6/6 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aika huonosti yhteyttä sukulaisiin. Olen 42v ja osa sukulaisista on eronnut jopa kahteen kertaan ja itse asiassa ne eronnet taitaa ollakkin juuri näitä kehteen kertaan eronneita. En ymmärrä miten minun ikäni tähän liittyy?