Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyseleekö Kela äitiyslomalla tehdystä työstä miten tarkkaan?

Vierailija
29.05.2014 |

Siis tarkoitan, että kun ilmoitan päivät jolloin olen ollut töissä, niin mahtaako ne sieltä kysellä työnantajalta vielä tarkempia tietoja tms?

Olen aloittelemassa töitä, 2-3pv viikossa (arkisin) ja mietin josko yhden päivän viikossa ilmottaisi sunnuntaille, ettei niin kauheasti pudottaisi tuota päivärahaa kesäkuulla, kun palkanmaksu menee kuitenkin vasta heinäkuulle.. Työpaikalla tehdään myös vloppu töitä, mutta itse sovin pomon kanssa että nyt aluksi teen vain arkisin ja äitiysloman jälkeen sitten kaikki viikonpäivät käyvät...

Mietityttää vain että kyseleekö ne kelasta työnantajalta niistä työssäolopäivistä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jäät kiinni, myös työnantaja on kusessa. mm sen kaikki verojutut joutuu täikampa syyniin vuosiksi, sekä tuleviksi vuosiksi että takautuvasti

Vierailija
22/22 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi jota kiinnostaisi tietää sellanen asia kun, äitiyslomani loppuu 24.6 ja mulla olisi mahdollisuus tehdä ennen sitä muutama työvuoro, vaikuttaako se silti päivärahaan vaikka palkanmaksu on vasta heinäkuulla eli en rahallisesti hyödy siitä mitenkään äitiysloman aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän