Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ovat olleet samassa työpaikassa koko työuransa?

Vierailija
27.12.2020 |

Olen itse ollut saman työnantajan palveluksessa jo 20 vuotta. Toki olen tehnyt hiukan eri töitä ja hiukan edennytkin uralla, mutta samassa firmassa koko ajan. Onko muita samassa tilanteessa olevia? Onko haittaa, jos on ollut vain yhdessä paikassa, mutta kuitenkin siellä päässyt tekemään erilaisia hommia? Olen huomannut, että suurin osa ikäisistäni ihmisistä vaihtaa usein työpaikkaa ja tunnen välillä oloni outolinnuksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ollut samalla työnantajalla 25 vuotta eli valmistumisestani saakka.

Vierailija
2/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ollut samalla työnantajalla 25 vuotta eli valmistumisestani saakka.

Mikä ala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut samalla työnantajalla reilu 20 vuotta. Välillä itseäni hävettää tilanne etten ole "edennyt urallani" tämän enempää. Toki työtehtävät on vuosien varrella muuttuneet jonkin verran. Tykkään työstäni, työnantaja on hyvä, työkaverit on ihania ja palkka ok, niin tuntuu vaikealta lähteä. Toisaalta en tiedä olisiko toisaalla vielä paremmin.

Vuosi sitten hain uutta työpaikkaa, muutamaa mielenkiintoista paikkaa. Lähes poikkeuksetta pääsin haastatteluun. Tuntuivat pitävän pitkää työkokemusta ja sitoutumista hyvänä asiana. Yhden paikan olisin saanut mutten ottanut. Jäi lopulta kiinni palkasta. Ja nyt kun tuli korona, todellakin olen kiittänyt itseäni että jäin tuttuun ja turvalliseen. Pelkään myös muutoksia ja pelaan "varman päälle."

Vierailija
4/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mutta isäni. 46 vuodessa kerkisi tehdä muutaman kenkäparin.

Vierailija
5/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu, millä alalla olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan