Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

neitsyyden menettäminen

Vierailija
29.05.2014 |

Miltä se tuntuu kun tajuaa että ei ole enää neitsyt?

Oliko ensimmäinen kerta ihan hirveä?

Mitä toinen osapuoli oli mieltä?

Kenen kanssa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan itsellä neitsyenä olemiseen käsitteenä koskaan liittynyt mitään ihmeellistö. Näin ollen ei tullut myöskään mitään ihmeellistä tajuamista sen "menettämisestä".

Eka kerta sattui, mutta koska olin silloisen poikaystäväni kanssa niin umpirakastunut, se kannatteli sitä huumaa kivunkin yli.

Jokainen eka kerta uuden kumppanin kanssa on ainakin itselleni ollut jännittävän kutkuttava, ei se neitsyyteen liity.

Vierailija
2/2 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mulle neitsyys ei ollut mikään iso juttu, paitsi siksi että olin niin vanha sen menettäessäni että vähän jo ahdisti koko neitsyys. Tuntui helpottavalta päästä siitä.

- Minulla eka kerta ei sattunut, mutta ei tuntunut hyvältäkään. Ei oikein miltään, tylsältä hinkkaamiselta. Varmaan oli teininä jo immenkalvo mennyt kun kiimaisena piti tyydyttää itseään ties millä dödöpulloilla ja kesäkurpitsoilla.Teeskentelin kuitenkin nautintoa.

- Toinen osapuoli tykkäsi kovasti. Hän ei tiennyt että olen neitsyt.

- yökerhosta pokaamani isäni ikäinen ulkomaalainen mies. Olin jo lähes kolmekymppinen ja vielä neitsyt, halusin vaan neitsyydestä eroon, kenen kanssa tahansa. Niinpä hain paikallisesta yökerhosta seuralaisen, joka todennäköisesti ei takerru seksin jälkeen, vaan saan vain sen yhden kerran mitä halusinkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi