Rokoteänkyrät voivat huokaista helpotuksesta, ei sivuvaikutuksia
Kommentit (32)
Ainakin tähän astii on mennyt hyvin
Sivuvaikutukset voivat tulla kuukausienkin päästä. Jään odottamaan, enkä kiirehdi itse rokotettavaksi. En usko nopeaan ja aukottoman varmaan pelastavaan ratkaisuun. On hyvä, että emme kaikki ole samassa veneessä.
Älkää kuitenkaan ruuhkauttako rokotuspaikkoja! Muistakaa pitää turvavälit ja maskit ja käyttäytyä vielä rokotteen saamisen jälkeenkin turvallisuushakuisesti. Korona on edelleen täällä ja rokote ei suojaa ainakaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Sivuvaikutukset voivat tulla kuukausienkin päästä. Jään odottamaan, enkä kiirehdi itse rokotettavaksi. En usko nopeaan ja aukottoman varmaan pelastavaan ratkaisuun. On hyvä, että emme kaikki ole samassa veneessä.
Älkää kuitenkaan ruuhkauttako rokotuspaikkoja! Muistakaa pitää turvavälit ja maskit ja käyttäytyä vielä rokotteen saamisen jälkeenkin turvallisuushakuisesti. Korona on edelleen täällä ja rokote ei suojaa ainakaan heti.
No kuule eipä sinulla ole mahdollisuutta kiiruhtaakaan mihinkään, ellet kuulu koronapotilaita hoitaviin tai näytteitä ottaviin henkilöihin.
Olisi aika absurdia jos kukaan ei ottaisi rokotetta vaan eläisi mielummin seuraavat 20 vuotta rajoituksin maski naamalla, että saadaan selvitettyä voiko rokotteella mahdollisesti olla jollekulle jotakin haittavaikutusta 20 vuoden kuluessa.
Nuohan nimenomaan toivovat että tulisi sivuvaikutuksia, että pääsisivät öyhöttämään.
Kun on annettu ekalle miljoonalle, niin sitten on vuorossa kiirehtijät. Jotkut tahtovat pitkin hampain ottaa rokotteen vasta kun noin 3 miljoonaa tai yli on rokotettu, eli eivät kiirehdi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tähän astii on mennyt hyvin
Entä tulevaisuudessa?
No eihän se narkolepsiakaan heti samana päivänä iskenyt. Mutta toivotaan ettei nyt tulisi mitään myöhemminkään.
Pitkä- tahi edes keskiaikaisvaikutukset eivät ilmene vielä puolentoista tunnin sisällä,,
Rokote voi aiheuttaa toispuoleista kasvohalvausta noin 1/1000 rokotetuista. Tämä lukee rokotteen pakkausselosteessa..
Muutoin ihan perus rokotteen haittavaikutukset.
Miten niille rokotetuille kävi vuoden päästä? Ai ei ole pitkäaikaisseurantaa? Miten se sillain pääsi käymään? Katsotaan sitten vuoden päästä, montako selvisi ilman oireita.
en oo ainakaan minä vielä tänä vuonna kuonokoppaillut kuin 2 tuntia
Entä kun en ole ottanut kertaakaan influessarokotettakaan? Ja joo, olen sen muutaman kerran sairastanut kyllä:)
En sairastu herkästi, vaan yleensä olen terve. Flunssat eivät tartu eikä vatsataudit. Covid-19 voisi tarttua, mutta en ole vielä päättänyt, että mitä sen suhteen teen. Sairastan vs otan rokotteen?
Enpä tahdo ottaa rokotetta montaa kertaa samaan tautiin, jos suoja tulee vain muutamaksi kuukaudeksi...
öyhöttäjä?
Vierailija kirjoitti:
Rokote voi aiheuttaa toispuoleista kasvohalvausta noin 1/1000 rokotetuista. Tämä lukee rokotteen pakkausselosteessa..
Mulla on ollut bellin pareesi eli kasvohernohalvaus. Toinen puoli naamaa jäi roikkumaan. Suupieli lerpottaa.
Jospa rokote valahduttaisi toisen puolen, sitten olisi symmetriset kasvot!
puolethan tuosta vasta on otettu jos pitää rännittää kolmen viikon päästä uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut bellin pareesi eli kasvohernohalvaus. Toinen puoli naamaa jäi roikkumaan. Suupieli lerpottaa.
Jospa rokote valahduttaisi toisen puolen, sitten olisi symmetriset kasvot!
varo vaan. Jospa se nostaakin toisen nuolen naamasta ylävirneeseen. Syntyis aika mutkainen ilme siitä sitten
Vierailija kirjoitti:
Ei maskikaan suojaa käyttäjäänsä.
Toki harva luultavasti kehtaa olla ilman maskia vaikka olisikin rokotettu.
Ehkä maskit voisi korvata hihanauhoilla joissa lukisi "rokotettu", niin ei tulisi huonon ihmisen leimaa vaikka olisi maskitta?
Sama se, ei täällä kuitenkaan uskota kuin hörhömedioita ja Karalahden kaltaisia "asiantuntijoita".