Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokoteänkyrät voivat huokaista helpotuksesta, ei sivuvaikutuksia

Vierailija
27.12.2020 |

Ekat piikit annettu ja kaikki hyvin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se, ei täällä kuitenkaan uskota kuin hörhömedioita ja Karalahden kaltaisia "asiantuntijoita".

Vierailija
2/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tähän astii on mennyt hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuvaikutukset voivat tulla kuukausienkin päästä. Jään odottamaan, enkä kiirehdi itse rokotettavaksi. En usko nopeaan ja aukottoman varmaan pelastavaan ratkaisuun. On hyvä, että emme kaikki ole samassa veneessä.

Älkää kuitenkaan ruuhkauttako rokotuspaikkoja! Muistakaa pitää turvavälit ja maskit ja käyttäytyä vielä rokotteen saamisen jälkeenkin turvallisuushakuisesti. Korona on edelleen täällä ja rokote ei suojaa ainakaan heti.

Vierailija
4/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuvaikutukset voivat tulla kuukausienkin päästä. Jään odottamaan, enkä kiirehdi itse rokotettavaksi. En usko nopeaan ja aukottoman varmaan pelastavaan ratkaisuun. On hyvä, että emme kaikki ole samassa veneessä.

Älkää kuitenkaan ruuhkauttako rokotuspaikkoja! Muistakaa pitää turvavälit ja maskit ja käyttäytyä vielä rokotteen saamisen jälkeenkin turvallisuushakuisesti. Korona on edelleen täällä ja rokote ei suojaa ainakaan heti.

No kuule eipä sinulla ole mahdollisuutta kiiruhtaakaan mihinkään, ellet kuulu koronapotilaita hoitaviin tai näytteitä ottaviin henkilöihin.

Vierailija
5/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä.

Vierailija
6/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika absurdia jos kukaan ei ottaisi rokotetta vaan eläisi mielummin seuraavat 20 vuotta rajoituksin maski naamalla, että saadaan selvitettyä voiko rokotteella mahdollisesti olla jollekulle jotakin haittavaikutusta 20 vuoden kuluessa.

Vierailija
7/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan nimenomaan toivovat että tulisi sivuvaikutuksia, että pääsisivät öyhöttämään.

Vierailija
8/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on annettu ekalle miljoonalle, niin sitten on vuorossa kiirehtijät. Jotkut tahtovat pitkin hampain ottaa rokotteen vasta kun noin 3 miljoonaa tai yli on rokotettu, eli eivät kiirehdi.

Vierailija
9/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tähän astii on mennyt hyvin

Entä tulevaisuudessa?

Vierailija
10/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se narkolepsiakaan heti samana päivänä iskenyt. Mutta toivotaan ettei nyt tulisi mitään myöhemminkään.

Vierailija
11/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä- tahi edes keskiaikaisvaikutukset eivät ilmene vielä puolentoista tunnin sisällä,,

Vierailija
12/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi allergisille...

Vierailija
13/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote voi aiheuttaa toispuoleista kasvohalvausta noin 1/1000 rokotetuista. Tämä lukee rokotteen pakkausselosteessa..

Muutoin ihan perus rokotteen haittavaikutukset.

Vierailija
14/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niille rokotetuille kävi vuoden päästä? Ai ei ole pitkäaikaisseurantaa? Miten se sillain pääsi käymään? Katsotaan sitten vuoden päästä, montako selvisi ilman oireita.

Vierailija
15/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo ainakaan minä  vielä tänä vuonna kuonokoppaillut kuin 2 tuntia

Vierailija
16/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun en ole ottanut kertaakaan influessarokotettakaan? Ja joo, olen sen muutaman kerran sairastanut kyllä:)

En sairastu herkästi, vaan yleensä olen terve. Flunssat eivät tartu eikä vatsataudit. Covid-19 voisi tarttua, mutta en ole vielä päättänyt, että mitä sen suhteen teen. Sairastan vs otan rokotteen?

Enpä tahdo ottaa rokotetta montaa kertaa samaan tautiin, jos suoja tulee vain muutamaksi kuukaudeksi...

öyhöttäjä?

Vierailija
17/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote voi aiheuttaa toispuoleista kasvohalvausta noin 1/1000 rokotetuista. Tämä lukee rokotteen pakkausselosteessa..

Mulla on ollut bellin pareesi eli kasvohernohalvaus. Toinen puoli naamaa jäi roikkumaan. Suupieli lerpottaa.

Jospa rokote valahduttaisi toisen puolen, sitten olisi symmetriset kasvot!

Vierailija
18/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolethan tuosta vasta on otettu jos pitää rännittää kolmen viikon päästä uudestaan

Vierailija
19/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut bellin pareesi eli kasvohernohalvaus. Toinen puoli naamaa jäi roikkumaan. Suupieli lerpottaa.

Jospa rokote valahduttaisi toisen puolen, sitten olisi symmetriset kasvot!

varo vaan. Jospa se nostaakin toisen nuolen naamasta ylävirneeseen. Syntyis aika mutkainen ilme siitä sitten

Vierailija
20/32 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maskikaan suojaa käyttäjäänsä.

Toki harva luultavasti kehtaa olla ilman maskia vaikka olisikin rokotettu.

Ehkä maskit voisi korvata hihanauhoilla joissa lukisi "rokotettu", niin ei tulisi huonon ihmisen leimaa vaikka olisi maskitta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme