Siis, mitä te muut oikein teette nyt lomalla?! Tylsistyn kuoliaaksi.
Kaikki paikat on kiinni. Uimahallit, sisähuvipuistot, kuntosalit yms. Hotelliin tai kylpylään ei viitsi mennä nyt korona-aikana. Etelässä ei ole lunta, joten ei voi hiihtää tai luistella. Kansallispuistossa piti tänään käydä, mutta keli on aika karsea.
Kertokaa, miten saatte ajan kulumaan. En selkeästi ole koti-ihminen. Hajoo pää neljän seinän sisällä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Lasten kanssa ei tylsää tule. Meillä niitä on vain kaksi, mutta työmäärä on ihan järjetön. Koko ajan pitää olla kokkaamassa, pyykkäämässä ja siivoamassa. Sitten niitä pitää jatkuvasti komentaa, ohjata ja auttaa kaikessa, koska ovat vielä pieniä.
Jos lapsia ei olisi, katselisin sarjoja, lukisin, lenkkeilisin, jumppaisin ja neuloisin. Nauttisin kahvia kynttilän valossa. Katselisin ikkunasta vastapäisen talon asuntojen jouluvaloja. Nukkuisin hyvin. Tekisin opiskelujuttuja päivisin. Kävisin rauhassa kaupassa ja kirjastossa. Sisustaisin.
Ja mitä miehesi tekee?
Käynyt kävelyillä, saunonut, nukkunut, syönyt, rakentanut pienoismallin, lukenut kirjan.
Surkeaa on elämä jos ei työn (/koulun) ulkopuolella ole mitään merkityksellistä sisältöä. Sääliksi käy.
Olen muutenkin työtön, varakas päihteetön työtön. Nautitaan eukon kaa todella paljon vapaasta ajasta. Ei enää mikään kiire duuniin.
Niin pitkä työhistoria molemmilla että nautitaan vapaudesta, nyt, ennen joulua ja joulun jälkeen. Kohta Lappiin hiihtää, moottorikelkkailee ja ehkä talsii lumikengillä?
Kyllä vapaus on ihanaa. Sairaanhoitaja puolisonikin nauttii niin ansiosidonnaisista eikä mitään haluja Korona aikana mennä hoitotöihin enää. Just lopetti keväällä ennen Koronaa.
Ehkä asiat on toisin alkoholisteilla,narkkareilla, köyhillä tai muuten työnarkomaaneilla. Me nautitaan joulustaKIN.
Lupasin itelleni etten mene mihkään töihin 2020 - luvulla,enkä ikinä kokeile huumetta enkä juo itseäni humalaan. Sen sijaan aion tuhlata rahaa enempi hyvinvointiin ja aikaa seksuaaliseen kanssakäymiseen avovaimon kaa..
Minulla ei käy aika pitkäksi. On ulkoilua, ruoanlaittoa ja voisin leipoa raakakakun. Neulomista, vaatteiden korjaamista, uusien ompelua. Yhdet housut tarviin kaventaa, tuli liian isot ja sovitin niitä vasta pitkän ajan ja pesun jälkeen. Nautin kotona olosta.
Mies järjestää meille vieraita ja itse en erityisemmin kaipaisi. Tarvii järjestellä ja olla jotain tarjottavaa. Tässä meillä eroaa. Toinen pitkillä vapailla kaipaa säpinää ja minä väsyn.
Mitkä kuntosalit muka on kiinni? Kävin itse salilla treenaamassa aamulla. Nyt pieni välipala ja sitten tallille rassaamaan harrasteautoa. N47v
Mitä teen? Harrastamme seksiä, syödään terveellisesti, käydään salilla treenaamassa, harrastetaan seksiä, luen hyviä kirjoja, harrastetaan seksiä ja nukun hyvin. Mitäs sitä muuta näin lomalla tarvitsisi tehdä. Ei käy aika pitkäksi ja kerrankin on aikaa nussia kunnolla. N39v
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa on elämä jos ei työn (/koulun) ulkopuolella ole mitään merkityksellistä sisältöä. Sääliksi käy.
Olisihan sitä kaikenlaista, mutta kaikki tämä on kielletty, koska korona. Harrastan intohimoisesti yhtä joukkuelajia, mutta en voi sitä tällä hetkellä harrastaa.
Rakastan matkustelua, mutta minkäs teet.
En saa kiksejä telkkarin katsomisesta, käsitöistä tai siivoamisesta.
Ulkona olisi juuri minulle sopiva ulkoilusää, tuulta ja tuiskua, mutta poden sisällä keuhkoputken tulehdusta ja kulutan aikaani nukkumalla, lukemalla ja Netflixiä katsomalla. Ihanaa työteliään syksyn jälkeen ottaa rennosti, vaikkakin tää järkyttävä yskä vähän latistaa tunnelmaa..
Ap, mitäs meinasit tehdä eläkkeellä? Silloin ei olekaan lomaa, on vaan aikaa! Alapa kehitellä tekemistä ja harrastuksia, ettei tule sitten aikanaan yllätyksenä, kun ei ole sitä työpaikkaa, mihin paeta loman tylsyyttä!
Tylsää on. Loma kuluu hukkaan, mutta silti olen mieluummin lomalla kuin töissä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mitäs meinasit tehdä eläkkeellä? Silloin ei olekaan lomaa, on vaan aikaa! Alapa kehitellä tekemistä ja harrastuksia, ettei tule sitten aikanaan yllätyksenä, kun ei ole sitä työpaikkaa, mihin paeta loman tylsyyttä!
Siinä vaiheessa voi todennäköisesti taas rauhassa matkustaa etelän auringosta nauttimaan, ja kaikki palvelut toimii taas normaalisti.
Minä siivoan ainajoitain laatikoita tms. Nyt siivoan varastoa, tai järjestän uusiksi.
Sitten luen ja otan vain rennosti.
Lenkkeilen säällä kuin säällä, luen, katson netflixiä, kokkailen, siivoilen ja menen aikaisin nukkumaan. Ihanaa!
Jumppaan nettivideoiden avulla, löytyy nykyään paljon ilmaisiakin netistä. Lenkkeilen. Nukun, luen, roikun netissä. Aion katsoa Netflix sarjoja maratonina, hoitaa kauneutta, ehkä raivata ja järjestellä vaatekaappini (siihen ei tunnu olevan ikinä aikaa). Menen töihin vasta 7.1. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Niin. Näin korona aikana todellakin on surkeaa!
Raskas työjakso takana, joten todellakin nautin tästä chillailusta.
Ollaan katsottu elokuvia ja sarjoja. Syöty suklaata. Pelattu lautapelejä. Ulkoiltu. Luettu.
Lisäksi teen yhtä opintokurssia loppuun. Se riittää ns. fiksuksi tekemiseksi.