Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIETÄJÄ - VASTAAN KYSYMYKSIISI

Vierailija
28.05.2014 |

Hei,

Tällä palstalla keskustelen kanssasi mieltä painavista asioista.

Vastaan vain asiallisiin kysymyksiin

En ole perehtynyt tietäjän/näkijän uraan, mutta omaan lahjakkuuden sen suhteen. 

Mikä voisi olla parempaa kuin auttaa Sinua?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vakityön valmistuttuani vai jäänkö vanhaan työhöni? Miten avioliittoni käy? Jos eroamme, löydänkö ikinä toista? Olenko onnellinen tulevaisuudessa?

Vierailija
2/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:37"]Saanko vakityön valmistuttuani vai jäänkö vanhaan työhöni? Miten avioliittoni käy? Jos eroamme, löydänkö ikinä toista? Olenko onnellinen tulevaisuudessa?

[/quote]

Valitettavasti et ole onnellinen. Tämä tietäjä on sellainen seppä ettei ole tosikaan. Tiedä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:37"]

Saanko vakityön valmistuttuani vai jäänkö vanhaan työhöni? Miten avioliittoni käy? Jos eroamme, löydänkö ikinä toista? Olenko onnellinen tulevaisuudessa?

[/quote]

Olet nainen. Jos pidät huolta eteenkin paperihommista, saat vakityön. 

Avioliitossanne näkyy kinastelua. En kuitenkaan näe eroa, mutta lähellä on. Kaikki järjestyy kuitenkin. Tulevaisuutta en tule sanomaan, kielikuva kertoo paremmin: "Se joka uskoo ja uskaltaa, ymmärtää osaa, yrittää, ei pelkää heittää ankkuria syvään veteen, ei pelkää  kavuta loppuelämän tikkaita ylös, ei pelkää rakastaa, tulee olemaan onnellinen kuin pääskynen"

Kiitos.

Vierailija
4/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:37"]Saanko vakityön valmistuttuani vai jäänkö vanhaan työhöni? Miten avioliittoni käy? Jos eroamme, löydänkö ikinä toista? Olenko onnellinen tulevaisuudessa?

[/quote]

Valitettavasti et ole onnellinen. Tämä tietäjä on sellainen seppä ettei ole tosikaan. Tiedä se.

[/quote]

En tarvitse lisäksi muita tietäjiä avustukseksi, kiitos!

T. Alkuperäinen keskustelun aloittajaa

Vierailija
5/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:37"]

[/quote]

Olet nainen. Jos pidät huolta eteenkin paperihommista, saat vakityön. 

Avioliitossanne näkyy kinastelua. En kuitenkaan näe eroa, mutta lähellä on. Kaikki järjestyy kuitenkin. Tulevaisuutta en tule sanomaan, kielikuva kertoo paremmin: "Se joka uskoo ja uskaltaa, ymmärtää osaa, yrittää, ei pelkää heittää ankkuria syvään veteen, ei pelkää  kavuta loppuelämän tikkaita ylös, ei pelkää rakastaa, tulee olemaan onnellinen kuin pääskynen"

Kiitos.

[/quote]

Ootsä iiiihan terve. Mitä vittuu sä selität. Ankkureista sun muista.

Vierailija
6/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:39"]

[/quote]

[/quote]

En tarvitse lisäksi muita tietäjiä avustukseksi, kiitos!

T. Alkuperäinen keskustelun aloittajaa

[/quote]

Minä olen alkuperäinen, anteeksi.

Ap - alkuperäinen tietäjä

Vierailija
7/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sama tietäjä kuin se joka pitää ketjua:

TIETÄJÄ KLO 08:50-9:45 välillä.

Samat paperiselitykset.

Ennustan: oot sama seko koska pyöri ensimmäisen tietäjän sivuilla ja raivosit ja alapeukutit siellä. Eli "tietäjä tavattavissa (hetki)" tms sivulla riehuit.

Vierailija
8/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi vaihtoehto hyvä vai huonompi? Ja milloin?

Vierailija
9/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että elämäni junnaa paikoillaan, olen tyytymätön nykyiseen työhöni... Muuttuvatko asiat parempaan päin lähitulevaisuudessa? Löydänkö sen oikean itselleni?

t. K.

Vierailija
10/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuttoa ja töitä tiedossa? Minkälainen tulevaisuus minua odottaa?

Vierailija
11/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko apua talous ongelmiini? Entä työtilanteeni?

Vierailija
12/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy minun ja A.O.:n suhteen?

Vierailija
13/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on minun tulevaisuuteni?

Vierailija
14/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:51"]Olet sama tietäjä kuin se joka pitää ketjua:

Samat paperiselitykset.

Ennustan: oot sama seko koska pyöri ensimmäisen tietäjän sivuilla ja raivosit ja alapeukutit siellä. Eli "tietäjä tavattavissa (hetki)" tms sivulla riehuit.

[/quote]

Ennustit ehkä väärin. Minä alapeukutin siellä, kun se kuka "tietäjä" olikaa, ei todellakaan osannut asiaansa. Näki minulla sellaisia asioita, mitkä eivät ole edes mahdollisia. Pitää testata näitä huijari "näkijöitä. Minusta on mielenkiintoista lukea näitä ennustuksia, mutta raivostuttaa huijarit.

Vierailija
15/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä M ajattelee minusta? Onko meillä tulevaisuus yhdessä, kohtaammeko?

Vierailija
16/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko elämämme koskaan paremmaksi? Nyt menee päin prinkkalaa. Kiitos jos vastaat.

Vierailija
17/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako minun erota aviomiehestäni? Löydänkö koskaan uutta parisuhdetta, miten lapsemme käy?

- iittaliisa

Vierailija
18/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alahan jo vastailla!

Vierailija
19/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:11"]Alahan jo vastailla!

[/quote]

Niin saatana vastauksia pöytään.

Mut ethän sä pystytään kun vastailet

TIETÄJÄ KLO 08:50-9:45 välillä -ketjussa.

Vierailija
20/34 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:51"]Olet sama tietäjä kuin se joka pitää ketjua:

Samat paperiselitykset.

[/quote]

Ennustit ehkä väärin. Minä alapeukutin siellä, kun se kuka "tietäjä" olikaa, ei todellakaan osannut asiaansa. Näki minulla sellaisia asioita, mitkä eivät ole edes mahdollisia. Pitää testata näitä huijari "näkijöitä. Minusta on mielenkiintoista lukea näitä ennustuksia, mutta raivostuttaa huijarit.

[/quote]

Yritä päästä raivostasi yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi