Kumpi seksikkäämpi ammatti, poliisi vai lääkäri?
Kommentit (43)
Mun on pakko vastata lääkäri, koska en ole joutunut poliisin kanssa milloinkaan henk.koht. tekemisiin.
Mulle ei tee ammatti naisesta mitenkään seksikästä, se nainen itsessään saattaa olla seksikäs vaikka olisi mikä, mutta mutta... Seksikäs ammatti, ei sellaista olekaan, ei ainakaan lääkäri ja poliisi, ehei!
No kyllä tuo mun mies on erittäin kuuma lääkäri.
T. Sen kuuma lääkärityttöystävä
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:05"]
Mulle ei tee ammatti naisesta mitenkään seksikästä, se nainen itsessään saattaa olla seksikäs vaikka olisi mikä, mutta mutta... Seksikäs ammatti, ei sellaista olekaan, ei ainakaan lääkäri ja poliisi, ehei!
[/quote]
Kyllähän miehilläkin nämä omat fantasiansa naisten ammateista on. Olen sihteeri ja mieheni välillä pyytää pukeutumaan tiukkaan kynähameeseen, 12 cm korkkareihin ja tyköistuvaan paitapuseroon, hiukset nutturalla. Eipä ne miesten fantsut sen kummempia ole loppujen lopuksi. Plus hoitsut etc.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:05"]
[/quote]
Kyllähän miehilläkin nämä omat fantasiansa naisten ammateista on. Olen sihteeri ja mieheni välillä pyytää pukeutumaan tiukkaan kynähameeseen, 12 cm korkkareihin ja tyköistuvaan paitapuseroon, hiukset nutturalla. Eipä ne miesten fantsut sen kummempia ole loppujen lopuksi. Plus hoitsut etc.
[/quote]
Niihän se on, itsekin pidän seksikkäästä sihteerilookista, mutta se sihteyriys ei siltikään ole se pointti, vaan se nainen siinä asussaan! EN vaan ymmärrä, että monelle naiselle se mies siellä uniformussa ei itsessään ole mitään, vaan se ammatti uniformuineen saa märäksi, ei käsitä nii ei käsitä.
Juu! Ite oon tosi sexy, ope! Nuttura, karttakeppi, rillit nenällä ja uups ! pari ylintä nappia unohtui puserosta auki.
Ahdistun aina kun nään poliisin. Ei siis mitään seksikästä niissä ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:09"]Poliisi, en koe lääkärin ammattia mitenkään seksikkäänä. Parempi kysymys ois ehkä ollut palomies vai poliisi...
[/quote]
Palomies
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:57"]Mun on pakko vastata lääkäri, koska en ole joutunut poliisin kanssa milloinkaan henk.koht. tekemisiin.
[/quote]
Jos olisit et todennäkösesti pitäis poliiseja seksikkäinä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:09"]Poliisi, en koe lääkärin ammattia mitenkään seksikkäänä. Parempi kysymys ois ehkä ollut palomies vai poliisi...
[/quote]
Tai lääkärin tilalta ambulanssikuski. Ne on seksikkäitä, toisin ku lääkärit.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:59"]
Siis miehellä.
[/quote]
Ehdottomasti poliisi.Joku siinä univormussa vaan on sellaista,että poliisit näyttävät komeilta ja seksikkäiltä vaikka eivät oikeasti olisikaan :)
Vartija on seksikkäämpi kuin yksikään noista.
ja ne poliisit ei siellä kotona univormuissa ole. ja mitä ihmeen seksikästä niissä hikisissä haalareissa on?! ei niin yhtään mitään.
terv. poliisin vaimo.
Olen harrastanut seksiä sekä lääkärin, että poliisin kanssa. Molemmat kuumia ;)
Mun mielestä kumpikaan ei ole seksikäs. Lääkäri kaivelee toisten ruumiinaukkoja työkseen ja poliisit vastaavat järjestään sosiaalityöntekijöitä. Jaiks + puistatus. En edes tiedä onko mulle olemassa mitään seksikästä ammattia.
Ei kumpikaan, mutta jos pakko valita niin lääkäri.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:32"]
Mä tunnen montakin seksikästä lääkäriä. Tai siis en TUNNE, vaan olen/olen ollut potilaana heillä. Kolme tulee heti mieleen. Nuoria, miellyttäväkäytöksisiä, huumorintajuisia, hauskoja. Eivät siis ole tk-lääkäreitä tai sairaalalääkäreitä vaan mt-puolella. Huolisin kenet tahansa heistä saman tien, miettimättä lainkaan.
Siis ehdottomasti lääkäri, nam!
(Ei sillä, poliisi jää kakkoseksi vain karvan verran ;-))
[/quote]
Itse vastaisin poliisi,mutta olen muutaman järkyttävän ihanan lääkärinkin tavannut.Mursin nuorena nilkkani ja minua hoiti ortopedi,joka näyttä nuorelta Johnny Deppiltä.Teki mieli tehdä tikusta asiaa,että pääsin useammin hänen tutkittavakseen :D
Poliisi, semmosen käsittelyyn haluaisin päästä! ;)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:40"]
Entä naisilla? Jos miehiä täällä pyörii niin vastatkaas.
[/quote] Ilotyttö.