Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukkahousut juhlissa

Vierailija
28.05.2014 |

Mikä tän etiketin idea on? Onko naisten paljaat jalat niin rumat että ne pitää peittää jollain muovisilla makkarankuorilla?

Jotenkin mua vaan ottaa tää ihan helve*isti päähän ja tulee vaan mieleen sellainen nyrpeä sossutantta kynähameessaan enkä osaa nuorille naisille kuvitella mitään nailoneita jalkaan :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tosiaan on rumat sääret. On suonikohjuja, naarmuja, mustelmia, hyttysenpuremia jne. Pääsyy kumminkin taitaa olla se, että pukeutumisetiketin perusteet ovat ajalta, jolloin paljaiden säärten esitteleminen ei ollu tyylikästä. Tyylikästä se ei ole vieläkään, mutta hyväksytympää.

Vierailija
2/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sääriä, puhumattakaan varpaista ja kantapäistä ei todellakaan voi esitellä ilman sukkiksia! Ehkä tämä asia valkenee sinulle kun olet saanut muutamat suonikohjut ja iho hilseilee valkoisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkälti samaa mieltä ap:n kanssa. Enkä tiedä onko tämä edes mikään etiketti muualla kuin täällä vauvapalstalla.

Jos on hoidetut sääret, on mielestäni ihan ok olla paljain säärin juhlissa.

Vierailija
4/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:22"]

Olen pitkälti samaa mieltä ap:n kanssa. Enkä tiedä onko tämä edes mikään etiketti muualla kuin täällä vauvapalstalla.

Jos on hoidetut sääret, on mielestäni ihan ok olla paljain säärin juhlissa.

[/quote]

Kyllä se on ihan oikea etiketti, mutta joissakin tilanteissa siitä on ihan sallittua poiketa.

Vierailija
5/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:21"]

Mun sääriä, puhumattakaan varpaista ja kantapäistä ei todellakaan voi esitellä ilman sukkiksia! Ehkä tämä asia valkenee sinulle kun olet saanut muutamat suonikohjut ja iho hilseilee valkoisenaan.

[/quote]

Jaa, yksi pienen pieni suonikohju taitaa jo toisessa jalassani olla ja hilseilynkin saa kai rasvaamalla pois? Mitä ikinä ikä tuokaan tullessaan jalkoihini niin en aijo sukkahousuja päälleni pukea, jätän sitten menemättä sellaisiin vakaviin juhliin jos jotain paljaat jalkanikin häiritsee :D ap

Vierailija
6/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:36"]

[/quote]

Jaa, yksi pienen pieni suonikohju taitaa jo toisessa jalassani olla ja hilseilynkin saa kai rasvaamalla pois? Mitä ikinä ikä tuokaan tullessaan jalkoihini niin en aijo sukkahousuja päälleni pukea, jätän sitten menemättä sellaisiin vakaviin juhliin jos jotain paljaat jalkanikin häiritsee :D ap

[/quote]

"aijo". Juu, epäilemättä kohdallesi ei osu tiukkaa etikettiä vaativia juhlia.

Vierailija
7/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rumat, paksut, suonikohjuiset sääret, joiden iho on niin kuiva, että hilseilee. En ikinä käytä sukkahousuja. Laitan riittävän pitkän helman...

Vierailija
8/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No niin, ei minun kohdalleni koskaan sellaisia varmaan tulekkaan, ellei joskus kaukana tulevaisuudessa työpaikalta (jos edes töitä saan) järjestetä jotain sellaisia juhlia. Kunhan nyt ensin sinne lukioonkin pääsisi :D

Vierailija
9/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla löytyy etikettisäännöt, siellä on mainintoja myös sukkahousujen käytöstä. Jokainen googlatkoon itse, jos kiinnostaa - jää paremmin mieleenkin.

Vierailija
10/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks nyt on niin kylmä ilma, ettei tartteis edes miettiä, laittaisinko sukkikset juhliin vaiko en. Jos siis olisin menossa viikonloppuna juhliin, mulla ei satu olemaan yksiäkään tiedossa, joten ei tartte miettiä vaatteita.

Helteellä on todella vastenmielistä pitää sukkiksia, joten silloin menisin ilman.

Vierailija
11/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No niin, ei minun kohdalleni koskaan sellaisia varmaan tulekkaan, ellei joskus kaukana tulevaisuudessa työpaikalta (jos edes töitä saan) järjestetä jotain sellaisia juhlia. Kunhan nyt ensin sinne lukioonkin pääsisi :D

[/quote]

Voi jäädä lukio haaveeksi noilla kirjoitustaidoilla.

Vierailija
12/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:50"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi jäädä lukio haaveeksi noilla kirjoitustaidoilla.

[/quote]

Oppimaanhan sinne mennään, eikä voi haaveeksikaan jäädä kun paikka on jo tiedossa.

Ja olen kyllä paljon hirveämpää kirjoittamista nähnyt ihan aikuisiltakin, tiedä ovatko lukion käyneet vai ei mutta itse olen sentään vielä 17-vuotias. ap

Vierailija
13/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijo on murresana sanasta aikoa, tyhmemmille tiedoksi :)

Vierailija
14/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 18:12"]

Helteellä on todella vastenmielistä pitää sukkiksia, joten silloin menisin ilman.

[/quote]

Stay up -sukat on viileämpi vaihtoehto, silti huoliteltu. Seksikkäämmätkin ovat!

Vierailija
15/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin todettu, sukkahousut ovat tyylikkyyttä ja osa juhla sekä toimistopukeutumista naisilla hameiden kanssa. Kuumilla kesähelteillä kannattaa suosia erittäin ohuita sukkahousuja (max 15denieriä), ne eivät ole epämukavat ollenkaan, ja kun valitset hieman kiiltävää, nöyttää sääret hyviltä! :) itse valikoin aina hieman päivettyneen sävyn, jotta on väriäkin jaloissa :)

Vierailija
16/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti vanhempien naisten ei tulisi koskaan unohtaa sukkahousuja, on meinaan tyylikkyys kaukana siinä vaiheessa.

Vierailija
17/17 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vanhempi nainen ? :D