Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoamisesta..

Vierailija
28.05.2014 |

Asumme tyttöystävän kanssa omissa asunnoissa ja nyt tyttöystävä on kuukauden poissa.
Samalla kun olen käynyt ruokkimassa kissoja, olen päättänyt siivota asuntoa, jossa mm. kissankarvoja kertyy vauhdilla.
Mitä mieltä olette, olisitteko itse ilahtuneita vai närkästyneitä/ muuta, jos kumppanisi tekisi näin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin toki.

Vierailija
2/8 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin, jos en rupeasi epäilemään että siivouksen varjolla on uteliasuudesta pengottu koko kämppä. Ole varovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ikionnellinen! Voi kun omalle poikaystävällenikin tulisi tuollainen mieleen...

Vierailija
4/8 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:13"]

Ilahtuisin, jos en rupeasi epäilemään että siivouksen varjolla on uteliasuudesta pengottu koko kämppä. Ole varovainen.

[/quote]

Tätä hieman itsekin pelkään, mutta olen kyllä jättänyt kaapit ym. jutut omiiin oloihinsa.
Mutta sen verran on omaa lehmää ojassa, että olen hieman allerginen kissoille, niin helpoittaa omaakin elämää siivoaminen.

Vierailija
5/8 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihana poikaystävä <3

Vierailija
6/8 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se kyllä riippuu ihan sun tyttöystävästä. minä en tykkäis yhtään, ellei se olis pelkästään niitä karvojen imuroimista. mut en haluis että tavaroihin koskettais. ehkä voisit kysyä siltä ennemmin kuin yllätät?

Vierailija
7/8 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan  maltat pysytellä kissankarvojen siivoamisessa etkä ryhdy järjestelemään hänen tavaroitaan niin, ettei hän löydä niitä enää koskaan. Se on pahinta toisten tekemässä siivouksessa, että silloin aina katoaa yhtä ja toista.

Vierailija
8/8 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kissat kuukauden yksin ja vain ruokinnan varassa, tyttöystävä syyllistyy eläinsuojelurikokseen.  Siivous on tuon rinnalla pikkujuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi