Siivoamisesta..
Asumme tyttöystävän kanssa omissa asunnoissa ja nyt tyttöystävä on kuukauden poissa.
Samalla kun olen käynyt ruokkimassa kissoja, olen päättänyt siivota asuntoa, jossa mm. kissankarvoja kertyy vauhdilla.
Mitä mieltä olette, olisitteko itse ilahtuneita vai närkästyneitä/ muuta, jos kumppanisi tekisi näin.
Kommentit (8)
Ilahtuisin, jos en rupeasi epäilemään että siivouksen varjolla on uteliasuudesta pengottu koko kämppä. Ole varovainen.
Olisin ikionnellinen! Voi kun omalle poikaystävällenikin tulisi tuollainen mieleen...
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:13"]
Ilahtuisin, jos en rupeasi epäilemään että siivouksen varjolla on uteliasuudesta pengottu koko kämppä. Ole varovainen.
[/quote]
Tätä hieman itsekin pelkään, mutta olen kyllä jättänyt kaapit ym. jutut omiiin oloihinsa.
Mutta sen verran on omaa lehmää ojassa, että olen hieman allerginen kissoille, niin helpoittaa omaakin elämää siivoaminen.
no se kyllä riippuu ihan sun tyttöystävästä. minä en tykkäis yhtään, ellei se olis pelkästään niitä karvojen imuroimista. mut en haluis että tavaroihin koskettais. ehkä voisit kysyä siltä ennemmin kuin yllätät?
Kunhan maltat pysytellä kissankarvojen siivoamisessa etkä ryhdy järjestelemään hänen tavaroitaan niin, ettei hän löydä niitä enää koskaan. Se on pahinta toisten tekemässä siivouksessa, että silloin aina katoaa yhtä ja toista.
Jos kissat kuukauden yksin ja vain ruokinnan varassa, tyttöystävä syyllistyy eläinsuojelurikokseen. Siivous on tuon rinnalla pikkujuttu.
Ilahtuisin toki.