Avovaimon mielestä seksi ei kuulu jouluun
Minä luulen, ettei avovaimo kuulu enää ensi jouluna tähän taloon. Syököön suklaansa muualla.
Kommentit (13)
Ei se kuulukaan jouluun, mutta voi sitä silti mennä harrastamaan, jos oikein kovasti tekee mieli. Sellainen se usein kivaa onkin.
Kun pukki on tulossa, ei oma arkinen pahemmin kiinnosta. Aivan ymmärrettävä peruste.
Mun mies on samanlainen kuin sun avovaimo. Hänen mielestään seksiä tai muuta läheisyyttä ei tarvita, kun lapsiluku on täynnä.
Ei se kuulukaan joulutunnelmaan.
Mutta jos se on kivaa, sitä haluaa harrastaa.
Eli avovaimosi ei koe seksiä kanssasi erityisen houkuttelevana, vaan vaivannäkönä, josta tarvitsee joululomaa.
Ap, kannattaa mennä peilin eteen ja katsoa siihen tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli avovaimosi ei koe seksiä kanssasi erityisen houkuttelevana, vaan vaivannäkönä, josta tarvitsee joululomaa.
Ap, kannattaa mennä peilin eteen ja katsoa siihen tarkkaan.
Minusta kuuluu. En aikuisena innostu mistään tonttulakeista ja tiptap-leikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on samanlainen kuin sun avovaimo. Hänen mielestään seksiä tai muuta läheisyyttä ei tarvita, kun lapsiluku on täynnä.
Minulla taas on vaimo samanlainen
Se on ikävää kun halut ei kohtaa. Tiedän tunteen, nuorena olin valmis aina, nyt 50 vuotiaana ei kauheesti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kannattaa mennä peilin eteen ja katsoa siihen tarkkaan.Minusta kuuluu. En aikuisena innostu mistään tonttulakeista ja tiptap-leikeistä.
Sinulla mitä ilmeisimmin onkin mies, jonka kanssa seksiä on hauskaa ja nautittavaa. Ap:n vaimolla ei ole.
Ilman muuta ämmyli vaihtoon. Seksiä aamulla, illalla, päivällä, yöllä, häissä, hautajaisissa, juhlissa, saunassa, jääkaapissa, kaupassa, joka paikassa koko ajan. Saakelin pihtarit.
Hyvä idea tuollainen pihtaava avovaimo ei kuulu oikeastaan edes uudenvuoden bileisiinkään. Kyllä niintä antavia naisia löytyy....