Muita, joilla toistuvia alaselän noidannuolia ja hermosärkyä?
Olen niin poikki tähän... Tänä vuonna yht 4vkoa sairaslomalla tämän ongelman takia. Aina n. 3vk hyvä jakso ja sitten 1vk pahenemisvaihe. Jatkuvaa hermosärkyä alaraajoissa, pahimmat kipukohdat reisien ja nilkkojen ulkosyrjillä. Pahenemisvaihe alkaa aina selän totaalisella jäykistymisellä, linkkuveitsiasennolla. Nykyään selkä menee lisäksi vielä kaarelle. Selän suoristaminen ei onnistu millään. Tämän jälkeen alkaa aina helvetilliset hermosäryt... Perjantaina menin ambulanssilla tk:sta tapaturmapäivystykseen, jossa ei tehty mitään!! Aina vaan muutama piikki kankkusiin ja Tramalit yms. kotiin. Ikää on 28v. ja tuntuu, että kohta on aika jonkun osa-aikaeläkkeen. Fysioterapiassa olen käynyt, ei juurikaan apua. En pysty enää imuroimaan, hiihtämään, istumaan viltillä yms. Olen epätoivoinen!
Kommentit (4)
Olen jo hyvin ahdistunut sekä masentunut kivuista ja toimintakyvyn laskusta. Mutta tuntuu, että julkisella puolella eivät ole kiinnostuneita ennen kun pissat tulee housuun. Rahaa yksityiselle puolelle ei ole.
Itsellä ei onneksi noin paha! Nyt seisoen juon kahvia kun istuminen sattuu. Seuraavana meen makaamaan. Omiin kipuihin auttaa selkäkaari, joka venyttää nikamien väliä. Kallis häkkyrä mutta joka sentin arvonen.
Kyllä ja tämä on kamalaa. En saa nukuttua, koska kipu pahinta makuulla. Olen mielettömän väsynyt koko ajan mutta en voi nukkua.
Ei onneksi noin pahan, mutta iskiashermo enemän tai vähemmän jumissa lähes tulkoon koko ajan. Nyt sain Sirdaludeja ja muutaman päivän saikkuu.