Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen neitsyt, koska pelkään seksitauteja

Neitsyt (ei se horoskooppi)
27.12.2020 |

Olen siis päälle parikymppinen nainen ja enkä ole koskaan harrastanut seksiä, koska pelkään tauteja. Vaikka osa taudeista on ns väliaikaisia jotka on hoidettavissa pois, osa sen sijaan on pysyviä ja pysyvät taudit on syy pelolle.

Vaikka taudeilta pystyy suojautumaan kondomin avulla, se voi mennä rikki. Ja koska testeissä käyminen ei ole pakollista, sitä ei voi tietää, että kuinka moni sairastaa tietämättään jotain tautia (ja levittää eteenpäin)

Ja miksi kerroin tämän täällä? No syy on se, että vaikka pelkään (pysyviä) tauteja, minulla on siitä huolimatta haluja ja nämä halut ja pelot ovat keskenään ristiriidassa joka on toisinaan ärsyttävää

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Olen itsekin aika neuroottinen seksitautien suhteen, mutta seksin harrastamista se ei ole estänyt ainakaan toistaiseksi.

Ehkä kannattaisi käydä vaikka ehkäisyneuvolassa puhumassa noista peloista?

Vierailija
2/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en syö sokeria lainkaan koska pelkään hammaslääkäriä. Mieli tekisi syödä suklaata ja muita herkkuja mutta kun on se pelko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään korkeita paikkoja. Mieli tekisi hypätä vaikka laskuvarjolla mutta kun ei vaan uskalla.

Vierailija
4/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut punnitsemaan sen välillä pelkäätkö enemmän tauteja vai tekeekö mieli vielä enemmän munaa. Itse kyllä kallistuin jälkimmäiseen.

Vierailija
5/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen henkilö (en mies enkä nainen enkä muun sukupuolinen vaan vain henkilö) minä pelkään ihmisiä. Mieleni tekisi kovasti mennä vaikka kauppaan mutta en vaan uskalla mennä ovesta ulos. Siksi tilaan joka päivä pizzaa kotiin. Jätän rahat oven taakse sekä  lapun jossa pyydän pizzalähettiä jättämään pizzalaatikon oven taakse josta sen sitten noudan kun lähetti on poistunut. Tätä on tapahtunut jo vuosia ja pizza 365 päivää vuodessa on ruvennut ällöttämään mutta minkäs teet.

Vierailija
6/6 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutille. Seuraava kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi