Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se olisi Joulu 2020 taputeltu. Mitkä fiilikset jäi?

Vierailija
27.12.2020 |

Tänään monet palaa kotiin ja huomenna töihin. Miten joulusi meni. Pian tässä juhlitaan uutta vuotta.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät fiilikset, ei joukukrapulaa. Kuten ennenkin, nyt voi venytellä ja sanoa ääneen, että odottaa kevättä. Päiväkin pitenee jo.

Vierailija
2/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok fiilis, mutta väsytti jouluna, väsyttää yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni, rauhallisesti ja mukavasti. Mutta arki saa kyllä alkaa, en niin kauheasti tykkää pitkistä pyhistä. 

Vierailija
4/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää joulun aika lopu kuin vasta loppiaisena! Eli ei läheskään taputeltu vielä, ainakaan meillä.

Vierailija
5/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen ihmeempää. Joulut tulee, joulut menee.

Mitä tuota sen enempiä miettimään.

Vierailija
6/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä vielä lusittavana uuden vuoden pitkä viikonloppu ja loppiainen.

Vierailija
7/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon melua tyhjästä. Ihan hyvin meni ja kivaa oli, mutta kauheaa säätöä parin päivän takia.

Vierailija
8/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi on!!

Vierailija
9/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän paskat, 2 läheistä teki oharit.

Vierailija
10/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tää joulun aika lopu kuin vasta loppiaisena! Eli ei läheskään taputeltu vielä, ainakaan meillä.

Nuutinpäivänä vasta loppuu!

Vierailija
11/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä joulu loppuu loppiaisena. Olosuhteisiin nähden joulu meni hyvin. Ongelmana, remonttifirmaan lupauksista huolimatta viivästynyt kylppäriremontti vaikeuttaa asioita.

Vierailija
12/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi joulu kiinnostaa entistä vähemmän, alkaa jo olla kuin mikä tahansa viikonloppu. Kaukana ovat ne ajat kun nuorempana oli joku maaginen juhla jota odotti innolla pitkään.

32v

Vierailija
13/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mukavaa oleilua, hyvää syömistä oman perheen kesken. Oma seura, paras seura. Tässä joululoma jatkuu vielä puolitoista viikkoa. Aahhh...

Vierailija
14/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mieli jäi aatosta.

Vierailija
15/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella mukavaa oli joulu; leppoisaa oleilua ja hiukan ulkoilua. Lisäski vasta viikon päästä jälleen töihin.

Ei kaipaa muuta eikä varsinkaan kaupallisuutta.

Vierailija
16/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jokin ratkaisu tähän täytyy tulla: ei vaan käy, että minä raadan monta päivää, jotta miehen sukulaiset saavat aattona ja minun joulupäivänä istua valmiiseen pöytään. Ei v*ttu käy! Paitsi aikaa ja vaivaa, niin rahaa on palanut aivan holtittomasti.

Vierailija
17/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululomani jatkuu uuteenvuoteen asti.

Ensivuoden ensimmäisenä maanantaina takaisin töihin. Nämä joulupäivät menivät loistavasti. Erilainen ohjelmisto oli kuin yleensä, mutta se oli mukavaa vaihtelua. Aivan loistavan levollinen olo on nyt. ☕

Vierailija
18/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän oo. Taputtele itteles vaan

Vierailija
19/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että jokin ratkaisu tähän täytyy tulla: ei vaan käy, että minä raadan monta päivää, jotta miehen sukulaiset saavat aattona ja minun joulupäivänä istua valmiiseen pöytään. Ei v*ttu käy! Paitsi aikaa ja vaivaa, niin rahaa on palanut aivan holtittomasti.

Puhu nyt jo miehellesi tästä niin ei tule yllätyksenä ensi joulun alla.

Oli sama tilanne ja ihan nevöhöörd juttu kun joulun alla sanoin etten muuten todellakaan rupea ns. perinteistä joulua tekemään. Kaikki olivat pahoillaan ja osa jopa vihaisia millä oikeudella se naisihminen kieltäytyy tekemästä joulua.

No kuule ihan sillä että jokaisen pitää osallistua. Perse homeessa istutaan sohvalla ja odotetaan kutsua "syömään" ja siitä sitten noustaan eikä lautasta edes tiskipöydälle saa kun ollaan niin vierasta niin vierasta että.

Kukaan ei tuonut lahjaa minulle tai millään tavalla huomioinut että ei se napsauttamalla loihtinut joulua kotiimme. Edes kiitosta eivät osanneet.

Ja kyllä itse mahdollistin kun olin kynnysmatto. Tuosta on jo 10v aikaa ja hirmu sota tuli kun lopetin passaamisen.

Vierailija
20/30 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kun joulu ei ahdistanut yhtään. Ja syynä oli se että olin poitsun ja isäni kanssa kolmestaan meillä. Avovaimo ja sen ärsyttävät (jo aikuiset) lapset olivat avovaimon vanhempien luona. Kämppä oli siisti kun ei kukaan sitä ollut sekoittamassa ja ruokaa oli juuri niin paljon kuin sitä kahtena päivänä tarvitsi olla. Yleensä heitetään sitä roskiin joulun jälkeen vaikka kuinka paljon. Ehdottomasti haluan jatkossakin tällaisen samanlaisen rauhallisen joulun ilman avokin kakaroita.