Miehellä loppuu seisokki ollessani päällä
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on miehet lauenneet siinä missä muissakin asennoissa. Itsekin joskus voisi saada, mutta se vaatii sellaista liikettä mistä taas mies ei niin ehkä pidä. Pitäisi hangata klittaa miestä vasten ja olla itsekin lähes makuulla siinä miehen päällä. Miehet taas tykkää että olisin pystymmässä, ilmeisesti näkymien takia.
No voi hyvänen aika. Eiköhän sinulla ole oikeus ottaa omasi ensin. Miksi se nyt olisi oikein, että aina vaan hoidetaan miehelle se orkku?.. ei oo ansainnu mitään hyvää mues, joka ei tuohon suostu.
Ongelma vaan on, ettei tuo toimi joka kerta. Ei vaan ilmeisesti löydy just sitä oikeaa kohtaa. Eksän kanssa tuota tuli kuitenkin välillä yritettyä. Nyt on sitten lähinnä muutama mies, joiden kanssa pidetään välillä hauskaa. Ja tuo ratsastus ei oikein ole heidän suosiossa. Ja kun tosiaan itselläkin on ihan tuurista kiinni saisiko siinä, niin ei tule vaadittua. Päällä ollessa toki kokeilen. Kuitenkin saan sitten vaikka takaapäin, jos samalla jompi kumpi hieroo klittaa. Tai sitten mies hoitaa jotenkin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä on miehet lauenneet siinä missä muissakin asennoissa. Itsekin joskus voisi saada, mutta se vaatii sellaista liikettä mistä taas mies ei niin ehkä pidä. Pitäisi hangata klittaa miestä vasten ja olla itsekin lähes makuulla siinä miehen päällä. Miehet taas tykkää että olisin pystymmässä, ilmeisesti näkymien takia.
Voi olla että tämä on anatomiasta kiinni oleva asia mutta vaimoni kanssa toteutamme tuon lähärissä siten että tulen hänen päälleen aivan kiinni ja liikun korkeassa kulmassa niin että jollain tapaa osun klitorikseen. Yleensä tai ainakin tosi usein johtaa hänellä orgasmiin. Siis sama tekniikka kuin ratsastaessa mutta toisinpäin.
Tämä onnistui myös eksän kanssa. Nykyään on parikin vakkaria ja heidän kanssaan ainakin pituusero on jo huima ja tuo perus lähäri ei onnistu niin hyvin. Mutta siinä voi sitten käsin hieroa.
Vierailija kirjoitti:
Vartalosi näkeminen, miten ihrat tutisevat ja riipputissit hölskyvät. Lerpahtaa siinä.
Höpönpöpön. Mun mieheni oikeen väkisin riisuu multa sekstaillessamme vaatteet pois, vaikka itse pitäisin mielelläni vaatteita elämää nähneen kroppani peittona. Imee aina tissejäni joilla on imetetty monta vuotta... Mikähän neiti sinäkin olet...
Ei ikinä kyllä lerpahtanut ole, mutta jos toinen innostuu pomppimaan holtittomasti niin pelottaa ulosluiskahtaminen ja sitten sattuu kun siihen päälle hyppää sopivassa kulmassa.
Meillä minun laukeamisen kohdalta ongelma on tässä asennossa (ap:n kysymykseen vastaten), että vaimo laukeaa aina juuri kun olet itse saamaisillasi ja siitä syntyy sitten keskeytys, kun hän tokenee orgasmistaan. Ja taas kun olet saamassa, niin sama. Ja tätä sitten jatkuu kunnes yleensä vaihdetaan asentoa. Varmaan nautinto kasvoillani on hänelle se viimeinen pisara, jolloin laukeaa (hyvin empaattinen ihminen).
Minä kyllä pidän tästä asennosta ja saisi enemmänkin olla. Vaikkei kaikki liikkeet oikein tunnu missään, mutta osa taas oikeinkin hyviltä. Mutta tässä pääsee ihailemaan vaimon pomppivia rintoja, kiihkoa ja nautintoa. Ja alas painautuessaan tuntea rintojen sivelyn omaani tai kasvojani vasten. Orgasmin saan kyllä sitten aikanaan, ettei sillä ole mitään kiirettä ja kun seisokissa ei ole vikaa, niin mikä kiire sitä on? Saan vain nautittua itsekin seksistä pidempään.
Osaatko puristaa alapään lihaksiasi oikein? Kun työnnyt peniksen juurta kohden, tulee lihasten olla täysin rentoina. Kun olet juuressa, puristat lujaa ja pidät lihakset supistettuina koko ajan kun nouset ylös. Näin lypsät verta penikseen lisää eikä se lerpahda. Jos teet nuo asiat päinvastoin, puristat veren pois peniksestä ja se lerpahtaa veren puutteessa.
Jos pompit peniksen päällä, et ehdi käyttää puristustekniikkaa lainkaan ja penis tyhjenee verestä ja lerpahtaa.
Ratsastaminen on taitolaji, kuten myös hevosella ratsastaminen.
Näkymä on ihana kun rinnat on suudeltavissa ja nainen kuumana. Jotenkin tuossa asennossa painetta kohdistuu rakkoon niin, että laukeaminen vaikeutuu ja yleensä estyy. Kun vaimo on lauennut saan lähärissä.
Ompa kummaa...oma mies väittää, että kun olen päällä saa hän parhaimmat orgasminsa ever.
Vierailija kirjoitti:
Ompa kummaa...oma mies väittää, että kun olen päällä saa hän parhaimmat orgasminsa ever.
No ompa tosiaan ihan kummastuksen kummaa että miehet ovat erilaisia.
Miehet on erilaisia. Mun miehen erektioon ei oikeastaan vaikuta asento mitenkään mutta ystäväni erektio on aina selvästi kovimmillaan peppuseksissä
jos naisella on puristelu llihakset kunnossa se oi oman orkkunsa jälkeen puristaa ja lypsaa mällit ulos
Penisrengas kullin varteen niin onnistuu nainen päällä,eikä lerpahda.
Toki,kaikki naiset eivät osaa nusasta päältä joittenkin kanssa vaan ei fysiikka natsaa.
Muuten kyllä irtoaa nainen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan mies pystynyt laukeamaan naisen ollessa päällä? Onko liikkeissä, asennossa, naisen tiukkuudessa tms. ollut silloin jotakin, joka on tuntunut ihan poikkeuksellisen hyvältä?
Rakastan olla päällä ja laukean siinä yleensä nopeasti; itselleni se asento tuntuu niin järjettömän hyvältä ettei vaan pysty pidättelemään orkkua. Mutta nyt kun miettii, niin ei ole tainnut yksikään kumppani laueta ollessaan alla. Jos ratsastan niin laukean aina ensimmäisenä ja sen jälkeen jatketaan muissa asennoissa tai suuseksillä, kunnes mieskin saa. Nyt kaikki vinkit kehiin jos siinä on jotakin mitä voisi tehdä naisena saadakseen miehelle enemmän tuntumaa :) Olisi ihana laueta joskus yhdessä niin että on siinä miehen sylissä.
Surkeita miehiä teillä. Minä nautin kun nainen on satulassa ja laukeen myös. Miehenä sanon et surkeita ukkoja teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan mies pystynyt laukeamaan naisen ollessa päällä? Onko liikkeissä, asennossa, naisen tiukkuudessa tms. ollut silloin jotakin, joka on tuntunut ihan poikkeuksellisen hyvältä?
Rakastan olla päällä ja laukean siinä yleensä nopeasti; itselleni se asento tuntuu niin järjettömän hyvältä ettei vaan pysty pidättelemään orkkua. Mutta nyt kun miettii, niin ei ole tainnut yksikään kumppani laueta ollessaan alla. Jos ratsastan niin laukean aina ensimmäisenä ja sen jälkeen jatketaan muissa asennoissa tai suuseksillä, kunnes mieskin saa. Nyt kaikki vinkit kehiin jos siinä on jotakin mitä voisi tehdä naisena saadakseen miehelle enemmän tuntumaa :) Olisi ihana laueta joskus yhdessä niin että on siinä miehen sylissä.
Surkeita miehiä teillä. Minä nautin kun nainen on satulassa ja laukeen myös. Miehenä sanon et surkeita ukkoja teillä.
Sinun naisesi ei ilmeisesti saa päällä ollessaan jatkuvasti orkkuja? Vaikka kuinka toinen selvästi yrittää jatkaa, niin aina tulee paussi kuitenkin. Toisen orgasmi saa itsenikin lähes tulemaan, mutta kun juuri sellaiset 5-10 sekuntia pitäisi olla pidempään stimulaatiota että pääsisi rajan yli.
Meillä mies haluaa minut usein päälle. Ihanaa ratsastaa kovalla kullilla toisen hyväillessä rintoja. Mies saa myös tässä orkut, pystyy onneksi pidättämään sen verran, että ehdin saada ensin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, syitä on monia. Omasta mielestäni (miehenä), tuo on tuntuman kannalta yksi huonoimmista asennoista. Ei oikein tunnu miltään. Toisaalta näkymät on sitten sitäkin paremmat. Vaikka itse tuntuma ei olekaan kovin kummoinen, on upeaa katsoa naista orgasmin tullessa.
Kumppanisi on vain löysä ja/tai ei hallitse lantionpohjan lihaksiaan. Kunnon panokone saa terskan nupista sellaisen otteen, että tuntuu kuin joku vetäisi siitä.
Kyllä mun miesystävä on lauennut ollessani päällä. Ihan vain hyvä kokonaisfiilis. Tuskin sen kummempaa.