Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotammeko korona-asioissa enemmän Jethroon ja Karalahteen vain alan asiantuntijoihin?

Vierailija
27.12.2020 |

Liian monet näyttävät luottavan yökerhobpitäjäkiinteisövälittäjään ja exkiekkoilijaan.
Toho-osaston ovella : ”valitettavasti meillä on ihan täyttä, tulkaa kuukauden päästä uudestaan katsomaan.”

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole alan asiantuntijoita, on vain EU ja WHO.

Vierailija
2/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Samat äänestävät Persuja. Nämä ihmiset eivät jaksa ottaa asioista selvää, vaan heille kelpaavat ainoastaan helpot selitykset vaikka ne olisivatkin vääriä. Miettiminen on niin vaikeaa ja onhan se Jere alfa, kun sillä on lapsiakin kolmen muijan kanssa ja leveämmät leyukaperät kuin Salmisen Mikalla; ei se voi olla väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin kysyä meidän pyykinpesukoneen mielipidettä koronasta ja rokotteesta ja noudattaa sitä.

Vierailija
4/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tilastoihin. Kun olin lapsi, tuberkuloosi yms taudit olivat tavallisia ja johtivat kuolemaan ainakin meillä korpikylissä. Rokottamalla nämä on saatu lähes häviämään kantaväestöstä. Uskon, että koronakin voitetaan samalla tavalla.

Vierailija
5/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta Jere on se asiantuntija. Ihan heittämällä. Lääkärit eivät tiedä lääkkeistä mitään, Jere tietää.

Voi stn, että ihmiset voi olla tyhmiä.

Vierailija
6/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole uskonut nk. "asiantuntijoihin" sen jälkeen kun valehtelivat ilmaston muutoksesta.

Vierailija
7/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijatkin ovat tästä asiasta eri mieltä. On valtava joukko lääkäreitä ja mikrobiologian asiantuntijoita, jotka sanovat, että koronan kanssa ollaan lyöty yli ja liioitellaan. Sitten on myös se iso joukko joka sanoo että nyt kuollaan kaikki. Toinen porukka vaan saa äänensä kuuluviin mediassa ja toinen ei. Mikäköhän tähän on syy, vaikka sananvapaus pitäisi muka olla.

Vierailija
8/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös kysyä, miksi Iltalehti ym. Media julkaisee tämmöisten jerejen kommentteja. Huh huh.

Toivotaan, että Jere ja jethro joutuvat itse teho-osaston koronpotilasjonoon, jos tiukkoja rajoituksia ei olisi.

Vierailija
9/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä herrat ovat asiantuntijoita, paskanjauhannan erityisasiantuntijoita.

Vierailija
10/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tällä Jerellä 62000 ”seuraajaa”, että kyllä Suomesta fiksumpiakin väkeä löytyy. Mitähän nerokasta tämä exkiekkoilija suustaan päästele koronaneuvojen lisäksi. Huh huh.

Vierailija
11/11 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*skat nakkaan tuommoisille "asiantuntijoille kuin nämä kaksi sankaria. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan