Hei vaimojen siskot
Missä tilanteessa ja miten olette antaneet siskonne miehen panna teitä? Vaimollani on jumalaisen perseen omaava sisko, jota aion jonain päivänä panna. Missä tilanteessa se onnistuu parhaiten?
Kommentit (26)
Kyllä vaimoni sisko halusi panna kiihkeästi. Menin hänen kanssaan talousrakennukseen katsomaan puita niinkuin vaimoni asian ilmaisi. Menin vaimoni siskon kanssa katsoman puit sinne rakennukseen, aivan kuin ne ei siellä pysyisi ilman katsomista.
Heti sinne päästyämme minun käteni meni aivan itsestään hänen housujen sisään ja siellähän odotti lämmin ja koste pimppi. Klitoris oli aivan pömpöllään ja kovana ja niin hän sai ensimmäisen orgasminsa. Huoneessa ei ollut mitään pehmikkeitä mutta kyllä hän nopeasti laski housunsa alas ja tarjosi pimppiä koira-asennosa pitäen käsillään kiinni mataladta kaiteesta.. Olipahan ikimuistoinen pano.
Nopeasti ja ilman kortonkikyselyjä paljaalla.
Posket punaisina menimme tupaan jossa vaimoni valmisteli päivällistä. Kyllä vaimoni vamaan aavisti mitä siellä puitten luona tehtiin mutta ne ei puhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimon siskoja todellakin voisi hoidella,ei se tarkoita sitä ettei vaimoaan rakastaisi,ja jos vaimo jo puhuisi asian valmiiksi siskonsa kanssa,ei sen parempaa vaimoa voisi olla.
Noin minäkin olen aina ajatellut miehen kavereista! Se että saan miehen kavereilta kunnolla ja isoa ei tarkoita että en rakastaisi miestäni.
Oi kuinka ihanan iso ja painava etumus sillä miehen sählyporukkaan tulleella on....
Eräs nainen täällä kertoi, että hänen isomunainen miehensä oli "vahingossa" tullut suihkusta munasillaan olohuoneseen, missä tämä vaimo oli ollut tyttökaverinsa kanssa.
Tyttökaveri oli tuijottanut naama punaisena ja miehen mentyä saanut kakistettua suustaan, että hänkin haluaisi tuollasta vehjettä. Vastaus oli, että pitää mieheltä kysyä sopiiko lainata.
Ei ollut vietiketjussa, että saiko tyttökaveri maistiaiset.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vaimon siskoja todellakin voisi hoidella,ei se tarkoita sitä ettei vaimoaan rakastaisi,ja jos vaimo jo puhuisi asian valmiiksi siskonsa kanssa,ei sen parempaa vaimoa voisi olla.
Minunkin vaimoni kaksi siskoa on leskejä ja yksi eronnut,mielelläni tekisin hyvää heille, ja olisimme kaikki tyytyväisiä. Itsekäälle vaimolleni tämä vaan ei sovi, vaikka hän ei halua seksiä niin paljon kuin minä haluaisin.
Se ei vielä ollu siskonmies kun pantiin.
Vierailija kirjoitti:
Totta joka sana, on kumma tabu ettei vaimon siskoa voisi hoidella,jos he kumpikin sitä haluaa.
Minäkin olen käynyt panemassa vanhempaa siskoa. Paljaalla on saanut laskea mällit sisään.