Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta LIV-boxista?

Vierailija
28.05.2014 |

Onko hyvä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen niin tyytyväinen, joka kerta on ollut todella kivoja "lahjoja" siinä boxissa.  Äkkiä laskettuna useimpina kuukausina yli 30 e arvosta

Vierailija
2/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että nyt saa koodilla DAYDREAMING -20% alennuksen. Taidan kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ihan miten sen ottaa. Aina siinä on tavaraa arvoltaan yli sen mitä siitä maksat. Sanotaan vaikka, että tavaroiden arvo on 30-80e ja maksat niistä vaan 15. Eikös se sillon oo hyvä diili?

No tuleeko sieltä sitten sellasta tavaraa mistä just sinä pidät? Sitä ei voi kukaan sanoa ja vaihtelee kuukausittain.

Itse oon tilannut vuoden 2013 alusta ja tykkään!

Vierailija
4/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaukset vaihtelee. Välillä on tosi hyviä juttuja ja välillä ihan turhia pikkunäytteitä.

Vierailija
5/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on tosi hyvä. Usein siellä on näytteitä mutta mitäpä siitä. Laadukkaita tuotteita ja ne kestävät yllättävän pitkään. Suosittelen.

Vierailija
6/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin tykkää, mainostavat telkussa ja kaikissa meikkiboksina mutta meikkejä on todella harvoin. Joku kälynen huulikiilto ja muut jotain apteekkisuihkusaippuaa, testereitä jne.

Vierailija
7/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova lasku vuodessa sekalaisista tuotteista. Ostan mielummin samalla rahalla pari luottotuotetta.

Vierailija
8/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boksit on muuttunut parempaan (arvokkaampaan) suuntaan viime aikoina. Mukaan on aina mahtunut hyviä tuotteita joista on ollut iloa. Suosittelen!

Vierailija
9/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 10:16"]

Boksit on muuttunut parempaan (arvokkaampaan) suuntaan viime aikoina. Mukaan on aina mahtunut hyviä tuotteita joista on ollut iloa. Suosittelen!

[/quote]

Ai on? Huhtikuussa blogejen mukaan mukana oli jotain Herbinaa, niveaa, ladyvita kapseleita.. eli ihan samaa mitä saa halpahalleista tai tokmanneista alelaareista.

Vierailija
10/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin nyt ja pitäisi tulla kesäkuussa eka boksi. Tilasin ihan siksi, että olen aika huonoo ostamaan mitään uusia tuotteita, olen niitä jotka  juuttuu käyttämään tuttuja luottotuotteita jopa 10 vuodeksi. Liv Boxin myötä tulee varmasti kokeiltua monipuolisemmin. Toisaalta kyllä epäilyttää että tuleeko paljon itselle turhaa myös, että meneekö rahaa hukkaan. Mutta pystyyhän sen tilauksen lopettamaan jos tuntuu ettei sisältö vastaa omia tarpeita.

Vierailija
11/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 10:21"]

[/quote]

Ai on? Huhtikuussa blogejen mukaan mukana oli jotain Herbinaa, niveaa, ladyvita kapseleita.. eli ihan samaa mitä saa halpahalleista tai tokmanneista alelaareista.

[/quote]

so ?  kyllä noidenkin hinta kaupassa oli lähemmäs 50 e

Vierailija
12/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 10:27"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 10:21"]

[/quote]

[/quote]

so ?  kyllä noidenkin hinta kaupassa oli lähemmäs 50 e

[/quote]

No laadusta on turha puhua. 

NiveanKIN purkki oli minikokoinen.  Paketissa 6 tuotetta josta 2 täysikokoisia, 50 euroa et saa laskettua näistä edes unelmissasi. :D

Herbina maksaa kaupassa alta 5 e ja lady vitat 15 e. eli alle 20 e tulee näiden ostohinnaksi josta livbox on itse maksanut alle puolet. Hyvää voittoa tekevät. 

Muut on minikokosina olleet ilmaisnäytteitä joita saa sokoksilta jne.  

Vierailija
13/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on joo näytteitä mutta tähän asti kaikki tuotteet on olleet kyllä hyviä ja minulle sopivia. Täytyy sanoa, että vaikka meikkejä olisi kiva saada, niin epäilen että niissä saattaisi tulla enemmän huteja kuin näissä hoitotuotteissa. Esim viimeksi tullut poskipuna oli tosi punainen ja siksi se jää varmaan minulla käyttämättä.

Vierailija
14/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tälläinen saataisiin toimimaan kunnolla, esimerkiksi että oikeasti sen oman täyttämän profiilin kautta katsottaisiin mitkä sävyt kellekin käy, tulisi vähemmän huteja. 

Minusta on myös niin kornia että tälläkin palstalla ylläolevassa mainoksessa on luksus-pakattuja meikkejä esimerkki-mainoskuvassa mutta oikeasti paketista tuleekin niveaa ja herbinaa.

Vierailija
15/15 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"so ?  kyllä noidenkin hinta kaupassa oli lähemmäs 50 e"

Voi eii... Joku oikeasti uskoo nuo livboxin sivulla olevat hinnat..:D 

Olethan huomannut että ne hinnat on siellä esim 15 €/ 350ml. Eli livboxissa olevan testerin hinta ei suinkaan ole se esim 15 e vaan 2,14 euroa jos testeri on niinkin runsas kuin 50 ml. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme