Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päädyin sänkyyn entisen opettajani kanssa

26.12.2020 |

Olen ollut vaikeassa elämäntilanteessa puolison menetettyäni ja vertaistukea olen saanut entiseltä opettajaltani joka on myös menettänyt puolisonsa. Molempien puolisoiden kuolemasta on vähintään kaksi vuotta aikaa. Olen itse siis nainen ja tämä entinen opettajani mies. Ikäeroa meillä on 25 vuotta. Olemme puhuneet paljon ja käyneet asioita läpi, että saisimme käsiteltyä surun ja että saisimme nostettua itsemme ylös pohjamudista. Paljon olemme saaneet tukea toisistamme ja elämä on alkanut voittaa.

Tässä vähän aikaa sitten olin jälleen lähdössä miehen luota juteltuamme ja eteisessä halasimme kuten monta kertaa aiemmin. Tällä kertaa kuitenkin halaus tuntui jotenkin läheisemmällä ja painauduimme varovasti toisiamme vasten. Nostin päätäni varovasti ylös ja käänsi kasvoni miestä kohti ja sitten jo suutelimme. Siitä sitten päädyimme sänkyyn rakastelemaan. Oli aivan uskomattoman ihanaa kun mua koskettiin taas sillä tavalla.

Mies on siis ollut opettajana yläasteella kun olin teini. Hän ei ollut mun varsinainen opettaja, mutta piti joskus tunteja kun joku toinen opettaja oli poissa. Nykyään mies on jo eläkkeellä enkä siis itsekään ole mikään nuori vaan ihan aikuinen nainen. Olemme nyt tavanneet muutaman kerran tuon tapahtuneen jälkeen ja aina olemme päätyneet sänkyyn. Emme malta pitää sormiamme erossa toisesta. Myös tunteita toisiamme kohtaan on ja olemme niistä puhuneet. Meitä kuitenkin mietityttää ikäeromme ja se, että mies tosiaan ollut opettajana mun yläasteaikoina. Asumme pienellä paikkakunnalla ja meistä on juoruttu jo silloin kun olimme vain ystäviä.

Mutta toisaalta olemme aikuisia ihmisiä emmekä ole tehneet mitään laitonta tai väärää. Tunteet vain pääsivät yllättämään meidät. Olen vain sellainen ihminen, että tulen surulliseksi, vihaiseksi ja loukkaantuneeksi jos musta puhutaan pahoja asioita. Inhoan sitä kun ihmiset juoruaa toisista ja pahimmillaan levittää kamalia valheita toisista.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten toisinpäin: Danny ja täysikäinen nainen. Miksei enää olekkaan hyväksyttävää? Melkoista kaksoismoralismia.

Vierailija
22/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi vttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuo on sulka hattuun mutta naiselle niin nolo.

Mies saanut nuoremmat ja nainen vanhuksen. Kumman pitäisi olla otettu.

Vierailija
24/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia te nus sitte. Vähän vain jos liikkuu niin kelpaa.

Vierailija
25/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Ap piti sitä rakasteluna mutta mies pääsi pukille nuoremman kanssa.

Kaikenlaista ne miehet selittää että hilloviivaa irtoaa.

Vierailija
26/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna nyt jotain eläkeläistä. Ottako sillä edes eteen enää.

Huh huh.

Vierailija
27/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teitte siellä sängyssä?

Lukivat toisilleen hyviä kirjoja.

Vierailija
28/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt nussii eläkeläistä? Eläkeläisellehän tuo varmasti sopii paremmin kuin nenä päähän.

Vierailija
29/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 7 kirjoitti:

Ja sitten toisinpäin: Danny ja täysikäinen nainen. Miksei enää olekkaan hyväksyttävää? Melkoista kaksoismoralismia.

Laskennallisesti Dannyn tyttiksen pitäisi olla 135-vuotias.

Vierailija
30/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boring! Kiihottais, jos tää ois ollu päädyin sänkyyn entisen OPPILAANI kanssa.

Vierailija
31/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä saisi hyvän kirjan kirjoitettua. Lukisin.

Vierailija
32/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun minäkin saisin sen himoitsemani naisen, entisen opettajani. 

- nainen

Vierailija
33/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia te nus sitte. Vähän vain jos liikkuu niin kelpaa.

Paitsi kilttiksiä?

Vierailija
34/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä tarkemmasta selonteosta. Sain juuri jännitystä ja täytettä elämääni. 🙂

T. Kyläläinen

Vierailija
35/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 7 kirjoitti:

Laskennallisesti Dannyn tyttiksen pitäisi olla 135-vuotias.

Mitä sitten? Molemmat täysikäisiä. Eli ei vaan käy kun mitä?

36/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jää kiinni voi joutua noloon tilanteeseen kun nussii oppilaita

Eläkkeellä oleva opettaja harrastaa seksiä entisen oppilaansa kanssa joka on n.40v.? Tuo on täysin eri asia kuin se, että vielä opettajana oleva panisi jotakin alaikäistä teiniä.

37/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä tarkemmasta selonteosta. Sain juuri jännitystä ja täytettä elämääni. 🙂

T. Kyläläinen

Niin varmaan. :D 

Vierailija
38/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Tämä on teidän surun hoitoa. Haette nyt tässä toipumisen vaiheessa fyysistä läheisyyttä ja turvaa toisistanne. Olette kumpikin siis edistyneet. Jos aloittaisitte suhteen ja se ei onnistuisikaan voisi prosessi katketa ja menettäisitte jotain todella tärkeää. Kaikki alkaisi alusta mutta nyt olisitte yksin.

Vierailija
39/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että olette löytäneet toisenne. Älä välitä ilkeistä tai pelkästään typeristä kommenteista täällä. Äläkä välitä kylän juoru-akoista! Mieti mitä itse haluat. Olette molemmat aikuisia ja kunhan olette molemmat yhteisymmärryksessä että haluatte jatkaa suhdetta myös romanttisessa mielessä niin jatkakaa ❤️. Jos näin niin toivotan teille kaikkea hyvää. Ikä on vaan numero ja tiedän monia joilla on iso ikäero. Ei se kuulu kellekkään muulle! Ihan yhtä vähän kun kuuluisi se että joku laiha on ylipainoisen kanssa tai blondi punahiuksisen kanssa tai mikä muu tahansa ulkoinen asia. Sinulla on oikeus tuntea onnea ja saada rakkautta. Olen pahoillani että jouduit kokemaan puolisosi menetyksen. Kenelläkään ei ole oikeutta viedä sinulta tätä rakkautta. Sinulla on oikeus suhteeseen ja rakkauteen. Jos sitä haluat niin heittäydy tähän! Toivotan sinulle onnea ja rakkautta!

Vierailija
40/44 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai näin, mutta kyllähän tuossa on kyse esiaviollisesta seksistä, että sikäli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän