Elän elämäni parasta aikaa!
Kommentit (7)
Melkein onnellinen kirjoitti:
Mistä moninen?
Lapset muuttaneet omilleen ja pärjäävät. Olen onnistunut saamaan täydellisen miehen usean vuoden epäonnen jälkeen ja suhde etenee hitaasti, mutta varmasti eteenpäin (suhde kestänyt jo useamman vuoden, eli ei alkuhuumaa enää).
Jotenkin vaan kaikki on juuri nyt aivan täydellistä!
-ap
Samoin. Tykkään niin paljon olla 65-vuotias. Pikkulapsihässäkkä on ohi ja eletään tuon miehenkin kanssa eri osoitteissa, mutta siltikin hyvinä ystävinä.
Ei ole rahahuolia ja oma koti on ihana.
Jospa vielä saisi olla edelleen terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Melkein onnellinen kirjoitti:
Mistä moninen?
Lapset muuttaneet omilleen ja pärjäävät. Olen onnistunut saamaan täydellisen miehen usean vuoden epäonnen jälkeen ja suhde etenee hitaasti, mutta varmasti eteenpäin (suhde kestänyt jo useamman vuoden, eli ei alkuhuumaa enää).
Jotenkin vaan kaikki on juuri nyt aivan täydellistä!
-ap
Tämä on parasta, että lapsilla on omat perheet ja niillä on kaikki hyvin!
Mä kun luulin, että elämän parasta aikaa on se, kun lapset ovat pieniä. Aina sanotaan, että muista nauttia lasten seurasta, kun he ovat pieniä, sillä se on elämän parasta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kun luulin, että elämän parasta aikaa on se, kun lapset ovat pieniä. Aina sanotaan, että muista nauttia lasten seurasta, kun he ovat pieniä, sillä se on elämän parasta aikaa.
Mä en nauttinut siitä. Se oli hirveetä. Näin jälkikäteen ajateltuna olen tyytyväinen, että hankin lapset, mutta lapsi-ihminen en kyllä ole yhtään. Onneksi noista tuli siitä huolimatta oikein hyviä :)
-ap
Olen onnellinen puolestasi, pidä hauskaa minunkin puolestani!