Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv25 ja kivut, apuva

Vierailija
27.05.2014 |

Muutamana päivänä tullut kipeä kohta alavattalle rasituksessa, esim ruokakaupasaa ja seksissä... Kipu saa lähes itkemään ja kestääkin jonkun tovin... Kivuttomia supistuksia minulla on ollut, jolloin koko maha meni kovaksi mutta nyt yhdessä kohdassa tuntuu kipua ja "kivistystä"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipaisepa lääkärillä. Mulle sanottiin, että pistämiset ja painamiset normaaleja, mutta jos meinaa itkukin tulla niin ei hyvältä kuulosta :/

t. rv 27

Vierailija
2/10 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvosta! :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään vakavaa, lääkäri ehkä antaa jotain vinkkejä jonnekin suuntaan. Mulle vaan just sanottiin tuo et erilaiset pistämisen ja painamisen tunteet normaaleja. Uskoisin tuon menevän kyllä pian ohi!

t.2

Vierailija
4/10 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nämä olla vaan niitä liitoskipuja vai olisko suppareita :s Ei auta kun ottaa rauhallisesti, hoitotyössä se ei vaan aina onnistu...

Vierailija
5/10 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla istukassa vikaa, joka ilmeni tuollaisina kipuina. Kannattaisi lääkärillä varmistaa, mistä kyse, toivottavasti ei mitään vakavaa.

Vierailija
6/10 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan lääkärillä käyntiä. Itselläni oli kivuttomia supistuksia ja reippaammin kävellessä outoa pistelevää kipua jostain viikolta 23 alkaen. Odotin kaksosia ja syntyivät sitten viikolla 25.

Vierailija
7/10 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä että näitä alkaa murehtimaan näin yötä vasten kun tämän kylän päivystyskin on jo kiinni >.<

Vierailija
8/10 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli vatsakipuja ja hakeuduin päivystykseen ja pääsin siltä suoraan gynelle ja ultrattiin. Ultrassa todettiin pieni funneling eli painauma kohdun suulla, kohdun suu kuitenkin kiinni ja normaalimittainen. Viikon vuodelepo ja nostokielto ja sitten kontrolliultra jossa tämä muutos oli kokonaan hävinnyt. Kivut myös poissa. Olin tuolloin viikolla 21. Mene ihmeessä lääkäriin ja suoraa vaan päivystykseen jos kivut kovat.

Vierailija
9/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomalel jouduin jäämään, verikokeita ot ettiin muttei sen kummempia tutkimuksia tehty... Joko oli suppareita tai liitoskipuja

Vierailija
10/10 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kivuliaita supistuksia noihin aikoihin. Lääkäri ultrasi, ettei sikiöllä ole hätää eikä istukassa vikaa, tarkastettiin kohdunkaulan tilanne. Ei ollut mitään ongelmia, mulla on vaan supistusherkkä kohtu. Rasitus piti saada minimiin, mulla alkoikin sopivasti kesäloma siinä. Levolla loppuivat, tosin edelleen koko loppuraskauden kipeät supistelut alkoivat, jos rasitin itseäni (myös kipu laukaisi supparit).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän