Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kehon osaa naiset katsoo miehessä?

Vierailija
26.12.2020 |

Naiset mikä on ulkoisesti näyttävin ja tärkein kehon osa miehessä mitä katsotte ensimmäisenä kumppania etsiessä?

Mitä kehon osaa naiset katsoo miehessä?

Vaihtoehdot

Kommentit (152)

Vierailija
41/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoja ei lasketa tähän kyselyyn.

-Ap

No sitten on näkymätön.

Kaikki tietää sen että kasvoja arvostetaan ja katsotaan ensimmäisenä niin nyt on kyse kehon muista osista.

-Ap

Kuka nainen katsoisi vain jotain tiettyä kohtaa? Taitaa olla kyse miehisestä näkökulmasta, tyyliin tissit tai peppu.

Itse katson kokonaisuutta, sopusuhtaisuus on plussaa. Mutta totta kai ekana tulee kasvot ja luonne.

Vierailija
42/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson kokonaisuutta jossa käsilläkin on tärkeä osansa.

Moni nainen sanoo katsovansa miehen käsiä. Onko se ehdoton deal-breaker, jos miehellä on pienet ja sirot kämmenet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No sitten on näkymätön.

Kaikki tietää sen että kasvoja arvostetaan ja katsotaan ensimmäisenä niin nyt on kyse kehon muista osista.

-Ap

Minäpä teen Ap:lle kyselyn. Mitä kehon osaa katsot naisessa:

A) nenää

B) korvia

C) kaulaa

D) varpaita

Ei, et voi äänestää kasvoja, tissejä tai hoikkuutta, koska minä olen päättänyt että nuo mainitsemani osat ovat niitä olennaisia asioita, joita miesten pitää naisissa katsoa!

Vierailija
44/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartaloa eli onko manboobseja tai läskimahaa, ja käsivarsia kokonaisuutena.

Vierailija
45/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ja hiukset, mutta on rajattu ulos.

Sitten vastaan kädet. Siistit, toimistotyöläisen pehmeät kämmenet ja oikein mielellään pitkät pianonsoittajasormet.

En mä noita listattuja edes vilkaise.

Vierailija
46/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä katso mitään noista koska en pidä urheilullisista miehistä. Chubby-vartalo on paras.

...siis tykkäät sellaisesta puolipönäkästä pizzansyöjästä? Oleko itsekin sellainen?

Harmittaako, että on erilaisia miesmakuja

Vierailija
47/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot ja hymy on kyllä ensimmäiset asiat. Niistä näkee, että onko minkäänlaisia mahiksia. Jos ei ole, ei tarvitse sen enempää katsoakaan. Jos taas tulee rohkaiseva hymy, niin sitten katson pisemmälle. Henk. koht. en tykkää lihaskimpuista. Mitä hoikempi sen parempi. Mun silmää miellyttävää ulkomuotoa ei saa jos käy salilla monta kertaa viikossa ja harmittaa, että monilla miehillä on sellainen uskomus, että pitää käydä salilla että kelpaa. Mulle kelpaa, vaikka ei kävisi salilla ollenkaan :)

Vierailija
48/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin leveät hartiat, mutta lähinnä katson kokonaisuutta, mihin kuuluu yleinen jämpti olemus, terveen miehekäs vartalomalli ja siisteys. Lihaskimppu ei tarvitse olla, mutta lököhousuinen veltto vötkäle on se, mikä on luotaantyöntävä. Näitä on suurin osa miehistä, joita tuolla ulkomaailmassa näkee.

Jämpi olemus?! Voisitteko kuvailla.

Vierailija
49/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä katso mitään noista koska en pidä urheilullisista miehistä. Chubby-vartalo on paras.

Sama. Ei ainuttakaan vaihtoehtoa mitä valita tuossa listassa.

Sulle olisi pitänyt olla kapeat hartiat ja leveä perse sekä kaljamaha?

Mitä sitten vaikka näin? Aika ahdas kroppa-käsitys sinulla.

Minäkin karsastan treenattua kroppaa, koska aika usein sellaisen omistaja ei ole fiksuimmasta päästä, ja äly merkkaa mulle.

Vierailija
50/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin leveät hartiat, mutta lähinnä katson kokonaisuutta, mihin kuuluu yleinen jämpti olemus, terveen miehekäs vartalomalli ja siisteys. Lihaskimppu ei tarvitse olla, mutta lököhousuinen veltto vötkäle on se, mikä on luotaantyöntävä. Näitä on suurin osa miehistä, joita tuolla ulkomaailmassa näkee.

:-D ja tuossa veltossa vötkäleessä sellainen Jukola-tukka ja possunnokka, jossa sieraimet ammollaan.

Kauheeta puhua toisten ulkonäöstä noin. Mulle kyllä kelpais vaikka tuonkin näköinen mies, jos on luonteeltaan sopiva. Eipä tarviis itsekään olla aina viimeisen päälle laittautunut. (Mulle turn off on pitkäraajainen mies ja esim. Juhasipilä-tyyppiset, mutta en heidän ulkonäköään hauku ja pidä ihan kamalina ihmisinä)

Vierailija
51/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ne hartiat kapeat ole kun mieskin on iso ja pitäähän mahaa olla! Takapuoli kaiketi seuraa perästä? Ja ennen kuin luulet että olen itse lihava niin en ole. Olen hoikka ja liikunnallinen.

Vierailija
52/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja pitkähkö mies on paras.

N 158 cm 79 kg

Vierailija
53/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä tuosta miesten hoikkuudesta, että nörttimiehille on oma fanikuntansa ja se fanikunta on ihan mukavan kokoinen. Toki terveydestä pitää huolehtia, eli jos on pallomahainen olutta kittaava nörtti niin se ei viehätä, mutta sanotaan vaikka.... suunnistusta harrastava koodari ois aika kova!

Vierailija
54/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No sitten on näkymätön.

-Ap

Minäpä teen Ap:lle kyselyn. Mitä kehon osaa katsot naisessa:

A) nenää

B) korvia

C) kaulaa

D) varpaita

Ei, et voi äänestää kasvoja, tissejä tai hoikkuutta, koska minä olen päättänyt että nuo mainitsemani osat ovat niitä olennaisia asioita, joita miesten pitää naisissa katsoa!

Nenä ehdottomasti on noista tärkeä, muilla ei ole väliä.

-Ap

Vierailija
55/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen sanoo katsovansa miehen käsiä. Onko se ehdoton deal-breaker, jos miehellä on pienet ja sirot kämmenet?

Ei tietenkään. Jotkut tykkää isoista käsistä, jotkut toiset taas pienemmistä.

Eikö ole hyvä asia, että 100% naisista ei ole samaa mieltä, van mieltymyksiä on erilaisia?

Vierailija
56/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalvakka laihaläski kiihottaa. Ja katkonainen parrankasvu.

Vierailija
57/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä edes ollut lueteltuna niitä mihin itse kiinnitän huomiota.

Vierailija
58/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ne hartiat kapeat ole kun mieskin on iso ja pitäähän mahaa olla! Takapuoli kaiketi seuraa perästä? Ja ennen kuin luulet että olen itse lihava niin en ole. Olen hoikka ja liikunnallinen.

Miehellä todellakin saa olla vähän vatsaa. Isot kaljamahat on sitten asia erikseen.

Vierailija
59/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Jotkut tykkää isoista käsistä, jotkut toiset taas pienemmistä.

Eikö ole hyvä asia, että 100% naisista ei ole samaa mieltä, van mieltymyksiä on erilaisia?

Huh, kiitos, tällä vastauksella pärjään taas muutaman viikon...

Vierailija
60/152 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jotenkin outo, kun miehen takamus ei herätä minussa mitään intohimoja vaan lähinnä negatiivisia tunteita?