Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku järjen jättiläinen jättänyt lapun tuulilasiin

Vierailija
27.05.2014 |

mukamas ois hänen paikallaan

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin jätettiin kerran. Siirsin sen lapun auton sisäpuolelle näkyviin.

Vierailija
2/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ok. Mä en voi käsittää ettei ihminen voi jättää yhteystietojaan vaan väittää paikkaansa pitämätöntä asiaa. Moukka, sanoisin. Toivottavasti on hoksannut erheensä, ettei tarvitsee asiaa enempää selvitellä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko millainen tilanne? Meidän firma on taloyhtiön yhteydessä ja firmalla on yksi paikka. Sitä tarvitaan oikeastaan vain talvella, joten taloyhtiön asukkaat luulevat, että se on vapaa paikka. Mutta firma siitä maksaa. Tarvitaan siis silloin, kun pitää saada auto lämmitykseen, muuten katuparkkipaikat ovat helpompia käyttää ja ne ovat ainakin vielä firman lähellä maksuttomia. Kesällä ei itse asiassa ole väliä, kun lämmitystolppaan ei tule sähköä kuin käsin kytkemällä, tolppa on kytketty firman sähköön, eli on vähän erilainen kuin muut paikat.  Kerran kyllä yksi valopää oli pistänyt autonsa siihen lämmitykseen; huvitti kun tiesi, että se ei lämpiä yöllä. Näin sen, kun menin poikkeuksellisesti kiireaikaan jo kuudeksi töihin. 

Vierailija
4/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. No jos sä nyt välttämättä haluat tietää, niin voin kertoa, että olen liki 10 vuotta tuosta paikasta maksanut, enkä ole sopimusta irtisanonut, niin kyllä se paikka on mun eikä hänen. ap

Vierailija
5/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, tuo oli aika oleellinen tieto, että olit omalla paikallasi. Mutta onko tullut joku uusi asukas? Luulee, että paikat menee numeroiden mukaan, jos on numeroitu, tai ei osaa katsoa oikein. 

Vierailija
6/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen, että talonne huoltoyhtiöstä on voitu hänelle kertoa väärän paikan numero, joten ihan oikeutetusti luulee omaksi paikakseen. 

Vierailija
7/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Niinpä, järjen jättiläinen. ;) ap

Vierailija
8/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Juu kyllä kävi tuo mielessä. ap

Vierailija
9/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ilmoitustaululle, jos teillä sellainen on, ystävällissävyinen viesti, että sait omalla paikallasi olevaan autoon lapun, onkohan tässä tullut väärinkäsitys paikkojen numeroiden suhteen ja pyydä selvittämään asia.  

Vierailija
10/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverille oli annettu "väärä" paikka, sai sitten uuden paikan joka oli sekin jo käytössä.. Kolmas kerta taisi toden sanoa.

Vierailija
11/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverille oli annettu "väärä" paikka, sai sitten uuden paikan joka oli sekin jo käytössä.. Kolmas kerta taisi toden sanoa.

Vierailija
12/12 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kaksi parkkipaikkaa ihan vierekkäin (eri talojen), numerot päällekkäisiä. Mä olin jättänyt liki vuoden auton paikalle, jota luulin omakseni, mutta se olikin yhden firman, joka oli toisessa talossa eli olin väärällä parkkipaikalla. Sitten taloyhtiömme aktiivit alkoivat kiukutella, että joku vieras toisesta talosta pitää autoaan meidän parkkiksellamme, mun paikallani. Asiaa selviteltiin ja kävi ilmi, että tämä toinen oli vaan luovasti jättänyt sen siihen, koska mun auto oli aina hänen paikallaan, kun hän tuli töihin. Taloyhtiömme aktiivit häätivät vieraan aika rumin sanankääntein ja esim. tukkimalla tien jne. ja luovuttivat voittajan elkein tämän paikan mulle. Hävetti, koska tuli sellainen kuva, että mä olisin masinoinut sen taistelun. Ja ärsytti, koska se väärä paikka oli paljon helpompi parkkeerata kuin se oma, jonka hirveän riidanhaastamisen jälkeen sain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi