Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummipojan valmistujaiset,mitä tekisit?

Vierailija
27.05.2014 |

Saimme eilen kutsun sunnuntaiksi 200 km:n päähän ,emmekä pääse menemään. Onko moukkamaista lähettää pelkkä kortti vai pitäisikö olla rahaa mukana?

Täyttäessään 18 v. lähetin hänelle 50 e,juhlia eivät silloin pitäneet,kiitosta ei kuulunut ja ajattelin,että tähän saa loppua muistamiset. Miten te tekisitte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, mutta muistaisin kortilla ja rahalahjalla. Laittaisin 50€ kortin mukaan. Summa voi olla myös pienempi, mikäli talous ei kohtuudella kestä 50€ lahjaa.

Itse olen vähän samassa tilanteessa, tosin vasta vuoden päästä. Minulla on kummityttö, johon en valitettavasti ole pitänyt yhteyttä "kunnolla". Olen toki lähettänyt vuosittain syntymäpäivä-, nimipäivä- ja joululahjat siihen saakka, kun tyttö pääsi ripille. Osallistuin rippijuhlaan (kutsu tuli sentään...) ja vein mielestäni kohtuullisen lahjan. Mielestäni ei ole kummilapsen syy, että hänen vanhempansa eivät ole osanneet käyttäytyä. Kummityttöni siis valmistuu vuoden päästä. Ajattelin silloin muistaa kortilla ja rahalahjalla. Paikalle en taida vaivautua.

Vierailija
2/2 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kortti ja pieni muistaminen omasta tilanteesta riippuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla