Onko sinua koskaan juhlissa nakitetu keittiöön
Kommentit (5)
On aina. Esim. yhden sukulaisen 50 v. bileissä laitoin puvun takin naulaan ja aloin tarjoilla. Sitten tiskikone meni rikki ja tiskasin kaikki astiat käsin. Näin se on joka kerta. Eivät olleet piheinä viitsineet maksaa henkilökunnalle, no mä olen ilmainen.
t. kokki
Ei koskaan. Ihmettelen aina niitä kertomuksia, joissa vieras on joutunut tiskaamaan tai kokkaamaan vasten tahtoaan. Millaisissa juhlissa tätä tapahtui?? Olen kyllä monissa juhlissa itse tarjoutunut auttamaan, ihan omasta aloitteestani. Keittiössä on välillä mukavampaakin, jos siellä sattuu olemaan hyviä tuttuja, ja juhlissa muuten jäykähköä.
Kerran mut nakitettiin keittiöön jo etukäteen, vaikka olin odotellut lähinnä oikeaa kutsua näille kekkereille. Menin kilttinä tyttönä, mutta vähän hammasta purren mietin koko ajan, miten pääsisisin livahtamaan.
Miehen suvun juhlissa joka kerta olen ollut juhlamekossa tiskaamassa.
On yritetty, en ole koskaan suostunut. Tietyillä miehen sukulaisilla on käsitys, että koska olen nainen, minun pitäisi tulla kyökin puolelle kuten naisen kuuluu. Eipä käy meikäläisille. Kun menen vieraisiin, olen vieras siinä missä miesvieraatkin, en sukupuoleni takia kyökkiorja.