Kuinka nyt avaat kaupassa hedelmäpussin
Kommentit (34)
Kiskon kevyesti pussin sangousta vastakkaisiin suuntiin. Aukeaa helpommin noin.
höngin maskin läpi sen että sormi kostuu ja pussit aukeaa
Vierailija kirjoitti:
Kiskon kevyesti pussin sangousta vastakkaisiin suuntiin. Aukeaa helpommin noin.
Tämä
Nuokeskelen näppini ennen kauppaan menoa.
Niistä kahvoista eri suuntiin vetämällä kuten aina olen tehnyt. Helppoa ja vaivatonta.
Meillä on heviosastolla sormien kostutin siinä pussien vieressä.
Mä en edelleenkään ymmärrä miten kahvoista vetäminen helpottaa avaamista, mutta aina mä jotenkin oon ne pussit auki saanut näprättyä.
En käy kaupassa ennen kuin saan rokotuksen.
Kun puristaa sitä pussin reunaa sormien välissä ja liikuttaa sormia toisistaan poispäin, pussi aukeaa 100 %:n varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edelleenkään ymmärrä miten kahvoista vetäminen helpottaa avaamista, mutta aina mä jotenkin oon ne pussit auki saanut näprättyä.
muovi venyy ja kupruilee. On todennäköistä, että kassin puoliskojen kuprut irvistävät eri suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuten ennenkin. Siinä on se kohta, jossa "kahva" on leveämpi, ja aukeaa siitä helposti.
Juuri näin. Jos ei muuten onnistu, hieromalla hiukan kahvoja yhteen, ne lähtee eriytymään ja sen jälkeen saa auki.
Vierailija kirjoitti:
Työnnän sormeni peppuun
Tuntuu hyvältä, mutta pussi ei ole yhtään enempää auki, ja myymäläetsivä lähestyy :/
Mulla on aina mukana oma kestokäyttöinen hedelmäpussi.
Itseasissa minulla on niitä useampia.
Hedelmäpussi avataan näin (eikö muka kukaan enää tiedä tätä?).
Ota se pussi käteesi ja tee näin:
Levitä ihan vähäisen vasemman käden "kahvan" juuresta ja sieltä aukeaa pikkuinen lipare. Sen avulla pussi aukeaa. Näin ne tekee kassoillakin.
Vierailija kirjoitti:
Samalla konstilla aukeaa helposti muovikassikin.
Vierailija kirjoitti:
Ne pussit on ihan suunniteltu niin, että kun kahvoista vetää eri suuntiin, sieltä välistä nousee kieleke, josta saa napattua kiinni ja levitettyä pussin. Hevi-pussit ovat yhtä väärin ymmärrettyjä kuin paperipäällysteiset sokeripalasetit.
En osta irtorehuja, koska koronaiset kädet ovat niitä näpelöineet. Ostan vain valmiiksi pakattuja.
Kuten ennenkin. Siinä on se kohta, jossa "kahva" on leveämpi, ja aukeaa siitä helposti.