Emmä helvetti saa enää koskaan nukkua.
Kuudes vuosi valvomista pyörähtää käyntiin. Miksi mun piti tehdä lapsia kun tämä on näin helvetillisen raskasta???
Kommentit (5)
Onko niillä lapsilla isä? Ei muuta kuin isäkin heräilemään, että äiti saa välillä nukkua. Näin meillä tehtiin. Ja jos imetyksestä on kyse, niin opettakaa ne vauvat myös pullolle.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 14:54"]
Onko niillä lapsilla isä? Ei muuta kuin isäkin heräilemään, että äiti saa välillä nukkua. Näin meillä tehtiin. Ja jos imetyksestä on kyse, niin opettakaa ne vauvat myös pullolle.
[/quote]
Ei pullolle, mutta muuten isät hommiin myös. Ja jos on jo isommista lapsista kyse, niin niille voi kyllä opettaa, että aamuisin on oltava hiljaa, jotta äiti saa levätä, edes torkkua vähän pitempään - kyllä sekin auttaa.
Mun lapsi on kohta 3kk, herään joka yö syöttämään pullosta 3 kertaa ja ei oo kuukauteen enää väsyttänyt. Aluksi olin niin väsynyt että unohtelin aivan kaikki asiat ja kävelin päin seiniä. Sitten maidontulo lopahti, pää selkeni ja väsy katosi, vaikka unta tulee ihan yhtä vähän. Toista lasta ei kuitenkaan tule mutta siihen on muut syyt. Voiko väsyyn siis tottua? Luulisi, että parin tunnin pätkissä nukkuminen ei riitä pitemmän päälle.
Samat on fiilikset täälläkin. Kymmenes vuosi näiden iltatähtien kanssa alkanut, heräävät yhä aamulla kuudelta, mutta yöt alkavat sentään olla jo kokonaisia klo 23 jälkeen.