Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BYAS MOVE Eye Lifter ??? mikä juttu

Vierailija
27.05.2014 |

Kovasti ruvettu tuttava piirissä "mainostamaan". Kuitenkaan mitään ei kerrota kun kysyy vaan sanotaan vaan että "tule tilaisuuteen tutustumaan". Hehkutetaan ihanaa uutta tulevaisuutta ja sitä kuinka on pääsyt näin hienoon asiaan mukaan. Silti mitään ei kerrota.

Omaan korvaan kuullostaa ns. pyramidihuijaukselta. Onko mitään tietoja kenelläkään??

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt vain Toimii Oikeesti. Tässä luonnon hyaluron johdetaan laitteen avulla ihon syvimpiin kerroksiin,sinne mistä jokaiselta 30v jälkeen kehon oma hyaluron hiipuu. Kiihdyttää myös collageenin tuotantoa,näin iho pysyy siellä,kosteana ja hyvinvoivana. Normi rasvat kun kosteuttaa VAIN ihon pintaa. Oma couperosani,josta kärsin yli 30v ja mikään ei hävittänyt punotusta,on nyt Neljän hoitokerran jälkeen Aivan hyvä. Tuttavat ihmettelee kun iho kirkastunut ja poskissa ei ole punaisia ympyröitä. Ihmisten on niin helppo tuomita,kun EIVÄT tiedä mistä puhuvat. Tulotaso taas riippuu ihan itsestä. Pikku hommalla saa hyvät tulot. Firma kun on velaton,ei sijoittajia. Perheyhtiö jolla hyvät ja toimivat visiot jo vuosikymmenten ajan.

Vierailija
22/49 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin pieni patterilaite voisi olla noin tehokas. Eihän kotikäyttöön voi mitä tahansa laitetta myyntiin laittaa, ettei iholleen tee vahinkoa.
Mä haluaisin nähdä livenä tulokset esim. 2 viikon jälkeen.
Miksi tietoa ei voi antaa, vaan pitäisi mennä johonkin tilaisuuteen.
Kun googlettaa tulee paljon negatiivista. Kuinka monta ystävää tunnet, jolla on varaa tosta noin vaan laittaa reilu tonni laitteeseen.
Kuullostaa epäilyttävältä koko touhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on eräs keskustelu, johon olen itsekin osallistunut nimimerkillä "Vakuuttavaa" ja sitten myöhemmin epähuomiossa toisella nimimerkillä "Humpuukia".

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12264977

Vierailija
24/49 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut kyseistä tuotetta ja petyin. Huvitti kun nainen joka yritti tätä myydä halusi kaikista ihmisistä näyttää tuotteen toimivuuden juuri minulle (minulla ei ole lainkaan ryppyjä ja juonteita) kuin että olisi testannut sitä vaikka vieressä istuvalle rouvalle, jolla oli syvät juonteet ja ryppyjä. Hyaluronihappo on tehokas aine sinänsä, mutta ei tuo laite itsessään mitään ihmeitä tee.

Vierailija
25/49 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 15:50"]

http://www.ebay.com/itm/NEOGEN-Miracle-Lighting-Eye-Lifter-Eye-Total-Solution-Roller-Ball-Eye-Serum-15ml-/171176538295?pt=US_Skin_Care&hash=item27daeab0b7

[/quote]

":D" nyt just postasit jonkun huuhaalaitteen et byasin tavaraa tollo...

Vierailija
26/49 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinoijilla menevät biokemialliset jutut vähän killiin.

Hyaluronihappoa ei voi imeyttää ihon läpi millään. Sama kuin yrittäisit tunkea voileipää harsokankaan läpi.

Hyaluronihappo ei vaikuta kollageenin syntymiseen.

Hyaluronihappo, ei hyaloroni.

Kollageeni, ei collageeni.

Faktat kuntoon ennen kuin alkaa huijata, please.

Vierailija
27/49 |
31.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tuotteen ja toimii todella. Ihana varsinkin näillä helteillä; viilentää ja kosteuttaa ja vähentää turvotusta. Rasvat ei toimi niinkuin tämä.

Vierailija
28/49 |
09.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vaan ostako kyseistä huuhaa tuotetta !! Itse ostin ja laite hajosi käsiin ekan pattereiden vaihdon aikana. Ei sitten voitu olla yhtään kehitelty parempaa ja toimivampaa ratkasua pattereiden suhteen??! Kyseinen tuote kohotti silmiä ainoastaan sieltä tulevan ihme mössön ansiosta joka sitten kuivettui silmille töhnäksi jota sai raaputella pois. Pari viikkoa ehdin käyttään ja enpä juuri eroa huomannut, muuta kuin sen että aina kun ainetta laitteesta tuli niin se oli se mikä hetkeks kohotti, sitten kohotus lähtikin pois. 

Vierailija
29/49 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat laitteet <3 Itse olen ottanut täyteaineita ja sculptraa. Enään en enään koskaan tarvitse niitä!! Nyt saan luonnollisen ja rypyttömän elämän itselleni parin piikin hinnalla.
Vyötäröltä hävinnyt 10cm kuukaudessa ja selluliitit hävinnyt jaloista:)

Vierailija
30/49 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt jo pois mainostamasta.

Vierailija
31/49 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmelaite, pääsin pitkäkestoisesta ummetuksesta eroon !

Vierailija
32/49 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:19"]

niin...kellekkään ei ole varmaan yllätys että bisneksestä on kyse. sitä se elämä on ja on ihan kiva jos sillä voi tehdä myös rahaa ja näyttää nätiltä . jos vaivautuisitte käyttämään googlea niin tutkimuksia on tehty yliopistoissa ja tulokset ovat pitkäkestoisia kun tekee ensin alkuun jonkin aikaa kolme kertaa viikossa hoidon (hoidon hinta alle 2e) ja sen jälkeen ylläpitohoidon kerran kuussa. ei ole uusi juttu vaan vanhat hyvät tekniikat ja luonnollinen hyaloriinihappo  (joka siis alkaa vähetä kehossa 25 jälkeen ja romahtaa 30 jälkeen jonka takia kollageenin tuotanto vähenee...JA iho alkaa rypistyä ja rapistua).

huvittaa nää jotka huutelee pyramidihuijauksista - pahin pyramidihuijaus on normaali palkkatyö esim. kaupan/pankin kassalla...sama kuinka paljon myyt niin kk palkka ei nouse ainakaan paljon, mutta yläportaan tulot kasvaa kyllä. on totta että markkinoilla on ollut yhtiöitä jotka huijaa ihmisiä ja varmasti tulee olemaan jatkossakin. ko. yhtiö on eu:n tarkastukset läpäissyt, eli ei ole varmasti huijausta.

epäilijät voi fecestä hakea vaikka tietoa wellstar byas ja katsoa mitä tuotteet tekee ;)

ps. rasvat ne vasta huijausta onkin...sen on sanonut moni ihotautilääkäri. vaikka kuin maksat satasen purkista niin sen vaikutus on tasan hetken mutta mitään todellista muutosta ei tapahdu.

KIVAA VIIKONLOPPUA ;)

[/quote]

Toi loppun on ihan loistava. On vissiin vähän kuiteski epävarmuutta, kun tarvii rasvoja/muita tuotteitteita  haukkua. =D =D  Väitätkö tosissaan et kaikki ihonhoitotuotteet ovat huijausta? Mites ne mömmöt mitä te käytätte näiden laitteiden kanssa??? Ne tietenkään ei ole. =D =D

Vierailija
34/49 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eyelifter auttaa silmänalusiin,poistaa tummentumia ja silmäpusseja ota yhteyttä 68pippuri@gmail.com

Vierailija
35/49 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset googlaa "Wellstar Byas"?

Vierailija
36/49 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta? Toimiiko?

Vierailija
37/49 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteita varmaan löytää maailmalta ja kohta maitokaupastakin jos todetaan oikeasti hyväksi tuotteeksi, MUTTA viimeinen virhe on lähteä markkinointiin mukaan josta maksat itse 1500€ ja juu luvataan takaisin maksuturvat ja kaikki jos ei ole toimintaan tyytyväinen. Kuinkas vaan, tuotetta ei ole missään patentoitu ja takuun takaisinsaamista haettaessa sinulle aletaan keksimään uusia sääntöjä ja virheitä tekemisistäsi. 

Hyvätahtoiset lähteköön mukaan lahkoiltoihin ja jopa maksat myös niistä joka viikko vaikka et tule mitään tienaamaan. Kaikki tietty käyttää aikansa ja rahansa miten vain. Jos tuotteita haluaisin, sohvalta ne tilaisin kiinasta murto-osalla huijarien ohi.

Vierailija
38/49 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa ostaa ko laitteet, mutta ei sitoutua jälleenmyyjäksi niin voin myydä, vain muutaman kerran käytetyt laitteeni. tiedustele; mirjam8@suomi24.fi

Vierailija
39/49 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitako tulemaan sen ebay linkin josta koneen voi ostaa.... Itse en meinaan löydä sitä mistään...

40/49 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa käydä nettikauppassa tutustumassa tuotteisiin, niin minun facebooksivuilla on linkki kauppaan. nimellä kun googlaa niin löytyy :) Itse olen saanut raskausarpia häivytettyä ja monta senttiä pois vyötäröltä :) ei voi valittaa :)