Minä se vaan hypin äijästä äijään
Edellistä exää on ikävä, kunnes taas ihastun seuraavaan.
Kommentit (41)
Mistä näitä miehiä keräilet? Baarista vai netistä? Lähipiirissäni samanlainen nainen, käyttää kaikkia vaan hyväkseen kunnes kyllästyy. Seksuaalista ja taloudellista hyväksikäyttöä. Muutamalta luottotiedotkin meni hänen vuokseen.
Tohtori No kirjoitti:
Kannattaa harkita psykoterapiaa. olet nähtävästi satuttanut monta ihmistä. Muista karman laki. Et tule koskaan saamaan todellista miestä
On ymmärtääkseni saanut jo monesti todellista miestä, toisin kuin sinä, joka et saa koskaan todellista naista noilla jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Tohtori No kirjoitti:
Kannattaa harkita psykoterapiaa. olet nähtävästi satuttanut monta ihmistä. Muista karman laki. Et tule koskaan saamaan todellista miestä
On ymmärtääkseni saanut jo monesti todellista miestä, toisin kuin sinä, joka et saa koskaan todellista naista noilla jutuilla.
Toinen itsekeskeinen juuri ilmottautui...:)
Tohtori No kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtori No kirjoitti:
Anteeksi, siis jos aloitukseni oli epäselvä, ikävöin edellistä exää aina siihen asti kunnes löydän uuden ihastuksen (,joka ei ole mikään ex). En oikein ymmärrä, miten se ikävöiminen ketään satuttaa.
Ap
Et tietenkään ymmärrä, koska olet nähtävästi narsisti ja itsekäs. oletko miettinyt miltä niistä entisistä tuntuu kun jätät ne kun olet kyllästynyt niihin parin kuukauden rakstumisesi jälkeen? Tuleeko niille hyvä olo? oletko minä minä tyyppiä? nähtävästi vielä ennekuin jätit exäsi niin kerroit viikkoa ennen rakastvasi niitä. Tosi mies näkee tuollaisen narskun läpi. Toivottavasti karma antaa sinulle katkeran elämän tai sitä se varmaan onkin jo.
Tohtori No taitaa olla niitä miehiä jotka ottaa pari kaljaa baarissa, etsii naisen ja alkaa välittömästi näille itkemään kun exä oli niin narsisti ja kun katalasti teki ja naisen hihaan pyyhkii siinä vielä silmiään.
AP on h***A jolla haiseva löysä p***u... Zissus miten pöljiä alotuksia nää idootit trehtailee, vedä se silakalle löyhkäävä löysäp*^^us pään päälle ja pakene vuorille, idiootti.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvinsa kullakin.
No ei tää hupia ole, mut minkäs tunteilleen voi 😕
apJännänainen on sellainen joka ei kiinnostu kiltistä miehestä vaan mielummin jopa vaikka pikkurikollisesta naisten pahoipitelijästä.
Mutta tällaisiahan on kaikki naiset?!
Sama, edellisen kanssa meni poikki niin seuraava oli jo jonossa... ei kyl tee hyvää pääkopalle. Sisimmässäni ikävöin kaikkia kun otan ne kuitenkin niin tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Tohtori No kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtori No kirjoitti:
Anteeksi, siis jos aloitukseni oli epäselvä, ikävöin edellistä exää aina siihen asti kunnes löydän uuden ihastuksen (,joka ei ole mikään ex). En oikein ymmärrä, miten se ikävöiminen ketään satuttaa.
Ap
Et tietenkään ymmärrä, koska olet nähtävästi narsisti ja itsekäs. oletko miettinyt miltä niistä entisistä tuntuu kun jätät ne kun olet kyllästynyt niihin parin kuukauden rakstumisesi jälkeen? Tuleeko niille hyvä olo? oletko minä minä tyyppiä? nähtävästi vielä ennekuin jätit exäsi niin kerroit viikkoa ennen rakastvasi niitä. Tosi mies näkee tuollaisen narskun läpi. Toivottavasti karma antaa sinulle katkeran elämän tai sitä se varmaan onkin jo.
Tohtori No taitaa olla niitä miehiä jotka ottaa pari kaljaa baarissa, etsii naisen ja alkaa välittömästi näille itkemään kun exä oli niin narsisti ja kun katalasti teki ja naisen hihaan pyyhkii siinä vielä silmiään.
En käy baareissa. olen ainoastaan nussinut narsisteja antanut sitä mitä ovat ansainneetkin. Toki pillu ja tissit se on narre naisillakin. Jostain syystä narret ei anna kakkoseen..
Tohtori No kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtori No kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtori No kirjoitti:
Ap
En käy baareissa. olen ainoastaan nussinut narsisteja antanut sitä mitä ovat ansainneetkin. Toki pillu ja tissit se on narre naisillakin. Jostain syystä narret ei anna kakkoseen..
En minäkään antaisi kakkoseen. Enkä kyllä ykköseenkään ennenkuin mies on osoittanut olevansa tosissaan.
Niin mäkin. En kyllä jaksa kauaa ikävöidä. Uusi löytyy ja vanha unohtuu. Varallakin on aina joku. Voittaja olo kun on kentän paras pelaaja.
Sama, paitsi en ole koskaan ikävöinyt exää vaan keskittynyt uuteen suhteeseen.
Ap kuulostaa ihan XDDDDDDDD miekkosnaikkoselta.
Vierailija kirjoitti:
Sama, paitsi en ole koskaan ikävöinyt exää vaan keskittynyt uuteen suhteeseen.
Keskityn mäkin, sillo kun se uus suhde on. Mut ikävöin kunnes uusi suhde tulee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
AP on h***A jolla haiseva löysä p***u... Zissus miten pöljiä alotuksia nää idootit trehtailee, vedä se silakalle löyhkäävä löysäp*^^us pään päälle ja pakene vuorille, idiootti.
Joku on näköjään vähän puutteessa!?! Ei tuo sun kommentti ollut yhtään sen fiksumpi kun ap:n aloituskaan.
Tohtori No kirjoitti:
Miehen saaminenko on elämän päätehtävä? Opettele sinä läheisriippuvainen avuton vaikka pyyhkimään hanurisi itse niin ei tartte miehen kautta elää
Ap, kuvaile millainen vulva sinulla on :)
Tohtori No kirjoitti:
Täysin puuta heinää. Mulla oli vilkas seuraelämä nuorempana, mutta sitten kyllästyin, ja vakiinnuin nykyisen mieheni kanssa noin 6v sitten. Ihan on todellinen mies tämä.
Kerrohan.