Minä se vaan hypin äijästä äijään
Edellistä exää on ikävä, kunnes taas ihastun seuraavaan.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jännänainen...?
Mielestäni en, mut miten se määritellään?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huvinsa kullakin.
No ei tää hupia ole, mut minkäs tunteilleen voi 😕
ap
Kannattaa harkita psykoterapiaa. olet nähtävästi satuttanut monta ihmistä. Muista karman laki. Et tule koskaan saamaan todellista miestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvinsa kullakin.
No ei tää hupia ole, mut minkäs tunteilleen voi 😕
ap
Jännänainen on sellainen joka ei kiinnostu kiltistä miehestä vaan mielummin jopa vaikka pikkurikollisesta naisten pahoipitelijästä.
Tohtori No kirjoitti:
Kannattaa harkita psykoterapiaa. olet nähtävästi satuttanut monta ihmistä. Muista karman laki. Et tule koskaan saamaan todellista miestä
Anteeksi, siis jos aloitukseni oli epäselvä, ikävöin edellistä exää aina siihen asti kunnes löydän uuden ihastuksen (,joka ei ole mikään ex). En oikein ymmärrä, miten se ikävöiminen ketään satuttaa.
Ap
Aloittaja on ainoastaan tiedostava ja itsenäinen nykynainen.
Miten määrittelet exän?
Vapaana sieluna jokainen saa tehdä mitä huvittaa,mutta jos jokainen seurustelu kestaa kaksi viikkoa niin kyllähän niitä exiä kertyy.Oletko miettinyt siirtymistä puhtaasti fyysisiinsuhteisiin?Niitä voi olla monta yhtä aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet exän?
Vapaana sieluna jokainen saa tehdä mitä huvittaa,mutta jos jokainen seurustelu kestaa kaksi viikkoa niin kyllähän niitä exiä kertyy.Oletko miettinyt siirtymistä puhtaasti fyysisiinsuhteisiin?Niitä voi olla monta yhtä aikaa!
No ei mul exiä ole kuin 4, mutta ei se ollutkaan asian pointti. Ihastun ja haluan vain yhden kerrallaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tohtori No kirjoitti:
Anteeksi, siis jos aloitukseni oli epäselvä, ikävöin edellistä exää aina siihen asti kunnes löydän uuden ihastuksen (,joka ei ole mikään ex). En oikein ymmärrä, miten se ikävöiminen ketään satuttaa.
Ap
Et tietenkään ymmärrä, koska olet nähtävästi narsisti ja itsekäs. oletko miettinyt miltä niistä entisistä tuntuu kun jätät ne kun olet kyllästynyt niihin parin kuukauden rakstumisesi jälkeen? Tuleeko niille hyvä olo? oletko minä minä tyyppiä? nähtävästi vielä ennekuin jätit exäsi niin kerroit viikkoa ennen rakastvasi niitä. Tosi mies näkee tuollaisen narskun läpi. Toivottavasti karma antaa sinulle katkeran elämän tai sitä se varmaan onkin jo.
Ap, Rakas. Älä tee enää niin koska se ei ole oikein.
Tohtori No kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tohtori No kirjoitti:
Ap
Et tietenkään ymmärrä, koska olet nähtävästi narsisti ja itsekäs. oletko miettinyt miltä niistä entisistä tuntuu kun jätät ne kun olet kyllästynyt niihin parin kuukauden rakstumisesi jälkeen? Tuleeko niille hyvä olo? oletko minä minä tyyppiä? nähtävästi vielä ennekuin jätit exäsi niin kerroit viikkoa ennen rakastvasi niitä. Tosi mies näkee tuollaisen narskun läpi. Toivottavasti karma antaa sinulle katkeran elämän tai sitä se varmaan onkin jo.
Emmä mitään 2 kk jälkeen ole jättänyt, vuosiakin olen yhdessä ollut... ja kuukausia sitten sen jälkeen ikävöinnyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten saan loppumaan ikäväni exääni kohtaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tohtori No kirjoitti:
Ap
Eiköhän jokainen tee tuota jossain määrin. Ei ikävöimisessä ole mitään vikaa.
.[/quote]
Emmä mitään 2 kk jälkeen ole jättänyt, vuosiakin olen yhdessä ollut... ja kuukausia sitten sen jälkeen ikävöinnyt.
Ap[/quote]
Mikäs niissä edellisissä exissä on ollut vikana kun jätit ne? Vai vain kyllästyi ja halusit taas tuntea rakastumisen tunteen? Jatka vaan tuota linjaa niin et tule koskaan saamaan oikeaa miestä. Älä nyt ainakaan kerro näitä vuodatuksiasi uudelle ihastuksellesi koska jos se on järkevä niin analysoi aika nopeasti tuollaisen narsistin ja sitten saat sitä mitä tilasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten saan loppumaan ikäväni exääni kohtaan?
Ap
No ensiksi pyydät exältäsi anteeksi ja sitten juttelette ja kuuntele exääsi. Sitten yritä saada hänet takaisin.
Ap, kuinka ulkonevat sisemmät häpyhuulesi ovat?
Oletko jännänainen...?