Mikä astiasto omaan kotiin muuttavalle teinille?
Kommentit (31)
Anna rahana, käy ostaan kirpparilta mitä löytyy.
Minkä hän sitten haluaakaan. Jos haluaa ikean halpikset, niin ne. Jos haluaat jotkut kalliit ja nätit, niin ne.
mikä ihme vimma sulla on näitten astiastojen kanssa!
Mulla ei ole koskaan ollut astiastoa enkä ole tän hullumpi
Ihan mikä tahansa halpa.
Jos ostat kallista keräilysarjaa, se kuitenkin myy ne torissa, saadakseen rahaa viinaan ja huumeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Arabia Arctica
Me saatiin häälahjaksi yli 30 vuotta sitten ko. astiastoa. Ehkä pikkasen aika ajanut ohi.
Jospa vaikka kysyisit nuorelta, mitä haluaa. Jos on taiteellinen ja laatua arvostava, hän haluaa vintagea tai uutta kallista sarjaa; amispojille taitaa riittää Ikean huonolaatuiset kupposet. Raha tai lahjakortti on sata kertaa parempi idea.
Vierailija kirjoitti:
eikö yksi ketju riitä??
Näitä on täällä useampia aloituksen tehneitä
T. Alkuperäisen ketjun ap
Arkiastiasto valkoista Teemaa, lasit Kartiota, kulhot Origoa, juhla-astiasto Kastehelmeä.
Itse ostaisin pojalle mustaa tai graffitia sekä turkoosia Teema-sarjaa ja laadukkaita ruoanvalmistusastioita.
Tytölle mustia ja roosapinkkejä vastaavia astioita (Teemaa siis). Ehkä jopa Taika-sarjaa.
Poika 17 vee perii mun keltaisen Teeman. Tykkää siitä, minä en enää. Hyvä ja toimiva arkiastiasto. Ei mene helposti rikki kuten jotkut tosi halvat.
...lisäys edelliseen. Poikani on amispoika mutta hänelle on tosi tärkeää sisustaminen, pukeutuminen ym estetiikka. Ei saa yleistää !
On loukkaus ostaa jotain astiastoa kysymättä. Kysy lupaa tai vielä parempaa, älä anna mitään. Anna heille elämä. Vapaa elämä ilman vanhempien puuttumista. Sellaista ei saa rahalla.
yhden astiastoketjun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
...lisäys edelliseen. Poikani on amispoika mutta hänelle on tosi tärkeää sisustaminen, pukeutuminen ym estetiikka. Ei saa yleistää !
Pukeutuuko Gantiin ja Hilfigeriin?
Vierailija kirjoitti:
Itse ostaisin pojalle mustaa tai graffitia sekä turkoosia Teema-sarjaa ja laadukkaita ruoanvalmistusastioita.
Tytölle mustia ja roosapinkkejä vastaavia astioita (Teemaa siis). Ehkä jopa Taika-sarjaa.
Ohis mutta jos olisin saanut vanhemmiltani roosanpinkkejä astioita ne olisivat lentäneet roskiin.
Miksi tollo avasit uuden keskustelun. Tollo.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3990978/millaista-astiastoa-keraatte-nu…
Arabia Arctica