Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttäreni aikoo pitää vastenmieliset häät. :( en kyllä ole tulossa.

Vierailija
27.05.2014 |

Tässä vähän esimerkkiä mitä Se aikoo:

-häät maistraatissa

-hääjuhlat, jotka rikkovat paljon perinteitä, ei valssia, ei muutenkaan häämusiikkia tai tanssia, vaan kunnon goottihääbileet kuten tyttäreni asian ilmaisee... En kakusta tiedä, mutta ruuat sushia yms aasialaista, alkoholia tarjotaan. Lapsivapaat, musiikkina Marilyn Manson, avenged sevenfold... Hyi. Ja ei, ei hän halua valkoista pukua, vaan todella karmean mustan mekon ja korut. Minua ei näy "juhlissa" eikä maistraatissa. Ei ei ei!! :( en päästä veljeään sinne vaikka jo 17 onkin, saa irvokkaan kuvan hääjuhlista, sanon ettei meitä kutsuttu... Ja totista totta on, kunpa olisikin vain provo...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä provo onkin niin suck it up. Tyttären häät, ei sinun.

Vierailija
2/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sukukin ajattelee?? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äitinä surkea

Vierailija
4/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilaa vain omat väli tyttäreesi mutta anna poikasi mennä häihin. Olet paska äiti.

Vierailija
5/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 02:21"]

Mitähän sukukin ajattelee?? Ap

[/quote]

Kivasti saatu kaikki provokliseet tähän juttuun mahdutettua. Vain se puuttuu, että tyttären puoliso olisikin nainen. 

Vierailija
6/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o, noin omakin äitini sanoi kun kuuli millaiset häät minä ja mies järjestämme (olivat muuten aika samantyyppiset kuin ap:n tyttären). Paikalle tuli kuitenkin ja narisi koko ehtoon kunnes käskin poistumaan. Eipä olla oltu väleissä tuon jälkeen.

Vierailija
7/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi bändien nimien mainitseminen oli liikaa. Muutenkin liikaa yksityiskohtia ollakseen referaattia toisen kertomasta. Mutta joo, sä voit pitää sellaiset häät kuin haluat. Sinähän se morsian olet. 

Vierailija
8/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ennemmin goottibileiltä, kuin häiltä. Omapa on asiansa, tekee häät miten lystää. Jos äitinä et halua osallistua tyttäresi onnelliseen päivään, jää huoletta pois.

Itse olet tyttäresi kasvattanut, nauti nyt niistä hedelmistä.

Vierailija
9/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään tuo ap puhuu.

Vierailija
10/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kukaan täysi-ikäisen tyttären äiti ei osaisi luetella goottihäiden musiikkinimiä.

Vierailija
11/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis ois ohjelmaks vielä uhrauksia ja saatananpalvontaa.

olis porovo vielä mehukkaampi.

Vierailija
12/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo ovat ap:n häät, hän jättää valitettavasti käyttämättä elämänsä parhaan mahdollisuuden verkottua sukunsa vanhempien jäsenten kanssa. Aika harvalle nuorelle tulee mieleen, että saattaisi joskus tarvita sukulaisilta apua. Ja vielä harvemmalle, että avun saaminen on kiinni siitä, onko joskus antanut itse jotakin. Kunnollisten häiden viettäminen on hyvä tilaisuus antaa sukulaisille sellaista, mitä he arvostavat, jonka jälkeen myöhempi yhteydenpito on paljon helpompaa. Kyllähän häät voi pitää myös omannäköisinään bileinä, mutta silloin menetetään paljon. Kannattaisi pitää hyvää huolta myös sellaisten sukulaisten viihtymisestä, joita ei tällä hetkellä arvosta tai tarvitse. Elämäntilanteet muuttuvat.

Juu ei, en itsekään osannut ajatella asiaa tältä kannalta, kun olin nuori morsian. Vasta paljon myöhemmin tajusin, miten tyhmä olin ollut. Suku voi olla valtava voimavaa, mutta turha on itkeä tuen perään, jos ei itse ole koskaan ollut aktiivinen.

Vierailija
13/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän äidin pettymyksen perinteiden katkeamista ja friikkijuttujen esille nostamista kohtaan. 

-Mies 29v-

Vierailija
14/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän, millaista musiikkia Marilyn Manson tarkoittaa, ihan ilman googlea. En tykkää, sanoo 50-vuotias, joka ei tosin kyllä mitään Arja Korisevaakaan kyllä kuuntele. Mutta tuo toinen on ihan outo. 

Yksi puolituttu oli järkännyt muuten aika lailla tuon tyyppiset, mutta hevihäät samankaltaisella konseptilla. Mutta mäkin luulen, että ap kyselee näin mielipiteitä omista häistään. Kuule, mene naimisiin ihan missä haluat ja pidä ihan sellainen juhla kuin haluat. 17-vuotiaan pikkuveljesi voit kutsua, jos hääpaikassa ei ole K18 rajaa. Päätös on ihan sinun. 

Vierailija
15/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 05:05"]Jos nuo ovat ap:n häät, hän jättää valitettavasti käyttämättä elämänsä parhaan mahdollisuuden verkottua sukunsa vanhempien jäsenten kanssa. Aika harvalle nuorelle tulee mieleen, että saattaisi joskus tarvita sukulaisilta apua. Ja vielä harvemmalle, että avun saaminen on kiinni siitä, onko joskus antanut itse jotakin. Kunnollisten häiden viettäminen on hyvä tilaisuus antaa sukulaisille sellaista, mitä he arvostavat, jonka jälkeen myöhempi yhteydenpito on paljon helpompaa. Kyllähän häät voi pitää myös omannäköisinään bileinä, mutta silloin menetetään paljon. Kannattaisi pitää hyvää huolta myös sellaisten sukulaisten viihtymisestä, joita ei tällä hetkellä arvosta tai tarvitse. Elämäntilanteet muuttuvat.

Juu ei, en itsekään osannut ajatella asiaa tältä kannalta, kun olin nuori morsian. Vasta paljon myöhemmin tajusin, miten tyhmä olin ollut. Suku voi olla valtava voimavaa, mutta turha on itkeä tuen perään, jos ei itse ole koskaan ollut aktiivinen.

[/quote]

mikähän mormoonilesta se sinäkin olet ja oltko tältä vuosituhannelta? Trolli ainakin olet.

Vierailija
16/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 todistaa pointtini: tämä on asia jota nuoret vaan ei voi tajuta. Uskonnosta tässä ei ole kyse millään tavalla. Häät kannattaisi ottaa PR-tilaisuutena, josta hyöty saadaan myöhemmin.   t. 13

Vierailija
17/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: höpö höpö. Mieheni suvussa pienet häät on yleisiä, eikä se vaikuta mihinkään. Vain muutama on jaksanut pitää häät, joihin kutsutaan sedät, tädit ja serkut, koska suku on iso. Suurin osa menee maistraatissa tai pitää pienet häät perheen kesken ja kutsuu vain oman perheen jäsenet ja lähimmät ystävät. Niin mekin teimme, ja silti siitä tuli jo yli 30 vierasta. 

Ne, jotka ovat pitäneet ne kaikkein isoimmat häät, ovat jo eronneet, taisi pitempi liitto kestää peräti kolme vuotta. Vai apua sen perusteella, että pitää häät. Kyllä mm. mieheni isoveli näyttää olevan ihan tasapuolinen sille isot häät (ja jo eronneelle) pitäneelle tyttärelleen kuten myös sille, joka meni vähin äänin maistraatissa naimisiin ja ilmoitti asian jälkeenpäin vanhemmilleenkin. Molempien lapset pääsevät hoitoon. Enkä minä apuani anna sen perusteella, kuka häihinsä kutsuu, vaan sen perusteella, kuka jaksaa pitää yhteyttä ihan muuten. Itse asiassa nuo, joiden häissä olen ollut, ovat kaikkein vieraimpia. Olen siis itse jo 40+ ja täti usealle nuorelle. Omat lapseni saavat pitää ihan sellaiset häät kuin haluat tai olla pitämättä. En aio katkaista välejä, vaikka pitäisivät 300 hengen häät ja jättäisivät minut kutsumatta, jos itse eivät välejä katkaise. 

Vierailija
18/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 05:18"]16 todistaa pointtini: tämä on asia jota nuoret vaan ei voi tajuta. Uskonnosta tässä ei ole kyse millään tavalla. Häät kannattaisi ottaa PR-tilaisuutena, josta hyöty saadaan myöhemmin.   t. 13

[/quote]

Kylläpäs tajusin narsistina käyttit omia hautasi rahan ja materiaalisen hyvän varmistamiseen. meille normaaleille muut asiat menevät edelle. mutta koska sää olet mormoonilesta-trolli niin sun mielipiteet on viime vuosituhannelta. Tv. 16

Vierailija
19/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä sinäkin viitti. Tv. Se oikea 16

Vierailija
20/39 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tiedätkö mistä tietää, että puhut omista häistäsi: otsikosta. "En kyllä ole tulossa". Siis ajattelit, että äitisi ei tulossa ja kirjoitit vahingossa noin. Jos tuon olisi kirjoittanut vieras, hän olisi käyttänyt sanaa "menossa". 

Jos minun lapseni ja tuleva miniäni pitäisi tuollaiset häät, toki menisin, jos kutsuttaisiin. Mutta jos ei kutsuttaisi, ymmärtäisin kyllä, jos häät haluttaisiin pitää kaveirbileinä. Itsekin järjestin häät vait äitiäni varten, vaikka mieli teki pitää vain maistraattihäät, mutta hän niin kovasti niitä odotti. En aio painostaa nuoriani pitämään häitä minua varten, vaan se on heidän oma juhlansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi