Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en tajua miten joku pystyy iloitsemaan lapsista, mä aina ajattelin, että lasten pitää tuottaa iloa minulle

Vierailija
26.12.2020 |

Tunsinpa minä mitä vaan. Sillälailla oma äitini ajatteli ja suhtautui minuun. Sitä ei tajua, ennen kuin on itse äiti. Olen tajunnut monia tosi huonoja asioita vasta saatuani lapsia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jos oon ärtynyt, niin lapsen tulee sopeuttaa olemisensa sen mukaan, ettei ärsytä lisää, v..ttu katin kontit.

Vierailija
2/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, lapset eivät todellakaan sopeuttaneet. Olivat vain edelleen tillin tallin. Älkää hankkiko lapsia, eivät ne iloa tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaakin varmasti, kunhan kaivat pään perseestäsi ulos ja alat keskittymään heihin ja heidän tarpeisiin. Saat nautintoa ja hyvää oloa huomatessasi että onnistut ja saat heidät voimaan hyvin.

Vierailija
4/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastavan se on jos äiti luulee että lapset on vain häntä varten.

Vierailija
5/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun palstaoksennus vol 28766690. Saispas tälle paska-aivolle jo bannit.

Vierailija
6/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinäkään tuottanut iloa äidillesi. Huusit ja kapinoit kaikkea vastaan, kuten huoneesi siivousta.

Vierailija
7/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinasi on kyllä surullinen osoitus siitä miten paha olo periytyy sukupolvelta toiselle. Äitisi suhde sinuun oli ongelmallinen ja nyt sinulla on nähtävästi ihan samat fiiliset omien lapsiesi suhteen. Onneksi omat lapsesi eivät asu luonasi, joten ehkä tuo kierre loppuu sinuun ja lapsesi omaksuvat terveemmät mallit isältään.

Vierailija
8/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äiti. Se 3-vuotias ei tajua käydä ostamassa sinulle luxustuotteita eikä ole käynyt töissä tienaamassa rahaa sinua varten. Tiedä muuten, että minulla oli oikein mukava joulu rakkaideni kanssa ja lahjoja vaihdettiin puolin ja toisin. 

Vierailija
9/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi kuitenkin tajusi jättää yhteen lapseen. Sinä taas et edes sen yhden jälkeen tajunnut lopettaa.

Vai ajattelitko että eka oli saanut sen lapatossu-ukkosi geenit ja toka kerralla onnistut monistamaan itsesi kaltaisen timantin tämän kurjan maailman valoksi? Hei sori kun sekin meni pieleen, tosi yllättävä takaisku tuollaisen menestyjän elämässä.

Vierailija
10/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsien tarkoitus parantaa masennus tai muu vastaava? 

Vierailija
11/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuottaakin varmasti, kunhan kaivat pään perseestäsi ulos ja alat keskittymään heihin ja heidän tarpeisiin. Saat nautintoa ja hyvää oloa huomatessasi että onnistut ja saat heidät voimaan hyvin.

Tai sitten voi jotenkin vaikka alkaa jo etukäteen hautomaan kostosuunnitelmia! Perinnöttömäksi jättäminen vois olla seuraava juonenkäänne, niitä miljooniahan riittää ja koko ajan tulee rahaa lisää kun ei maksa lapsien elatuksesta mitään.

Vierailija
12/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole vanhempia miellyttääkseen ja viihdyttääkseen, vaan ne kasvatetaan elämää ja jatkumoa  varten.

Vierailija
13/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinasi on kyllä surullinen osoitus siitä miten paha olo periytyy sukupolvelta toiselle. Äitisi suhde sinuun oli ongelmallinen ja nyt sinulla on nähtävästi ihan samat fiiliset omien lapsiesi suhteen. Onneksi omat lapsesi eivät asu luonasi, joten ehkä tuo kierre loppuu sinuun ja lapsesi omaksuvat terveemmät mallit isältään.

Noh, sehän on minun ansiotani. Palkintona siitä saa lapset JA oman rauhan. Rangaistuksena taas on äitiys ilman lasten läsnäoloa ja onnea mistään heidän syntymässään.

Ap

Vierailija
14/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole vanhempia miellyttääkseen ja viihdyttääkseen, vaan ne kasvatetaan elämää ja jatkumoa  varten.

Tietenkin, mutta juuri noin ihmiset EIVÄT puhu lapsista. Vaan väittäen, että heistä saa iloa. Ehkä he iloitsevatkin lapsistaan, siitähän aloitus juuri olikin. Itse en, mutta se johtuu pitkälti siitä, että mies antaa heidän tehdä mitä heitä huvittaa. Mm. piirtää kun syödään, jättää vaatteet eteisen lattialle jne.

Ap

Vierailija
15/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten voi jotenkin vaikka alkaa jo etukäteen hautomaan kostosuunnitelmia! Perinnöttömäksi jättäminen vois olla seuraava juonenkäänne, niitä miljooniahan riittää ja koko ajan tulee rahaa lisää kun ei maksa lapsien elatuksesta mitään.

En jätä varmasti perinnöttömiksi. Haluan ilahduttaa heitä sillä, että heidän äitinsä ei ollutkaan mikään tavallinen naurettava palkansaajapirkko, jolle ei kertynyt edes omaisuutta.

Ap

Vierailija
16/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko lapsien tarkoitus parantaa masennus tai muu vastaava? 

Juu. Tai siis olin varautunut siihen, että hekään eivät sitä paranna, mutta oletin heidän lievittävän sitä tuomalla iloa.

Ap

Vierailija
17/17 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, äiti. Se 3-vuotias ei tajua käydä ostamassa sinulle luxustuotteita eikä ole käynyt töissä tienaamassa rahaa sinua varten. Tiedä muuten, että minulla oli oikein mukava joulu rakkaideni kanssa ja lahjoja vaihdettiin puolin ja toisin. 

Mä mn lapsilta ole mitään luksustuotteita vailla, excuse me? Oudon paskaa puhetta sinäkin suollat ”onnellisen” joulusi ääreltä. Ettei vain ois sittenkin sisäisesti aika paha olla...? 🧨

Ap