TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
Kestääkö suhteeni? Entä saanko töitä ja jaksanko arkea?
Kestääkö suhteeni? Entä saanko töitä ja jaksanko arkea?
Kysyn taloudesta. Olen suunnittelemassa näytelmää, nyt on lavasteet ja esitys loppusuoralla ja pitäisi aloittaa markkinointi. Saadaanko esityksiä myytyä leiväksi asti???
Onko suuntani väärä? Miten käy avioliittoni?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:28"]Voi että. Löydänkö töitä?
[/quote]
Löydät, antaa odottaa. Ei kauaa.
☆
[/quote]
Kiitos sinulle! Olen hakenut muutamiin paikkoihin.. mutta ei ole tosiaan tärpännyt vielä. Muutama työpaikka kuulosti aivan unelmahommaltakin, mutta minkä voit. Toivon todella että saan töitä. : )
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 17:10"]Jatkan numerosta 184, myöhemmin.
TIETÄJÄ
☆
[/quote]
Jatkan hetken päästä.
TIETÄJÄ
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:56"]Parantuuko poikaystäväni päihderiippuvaisuudesta ? :(
[/quote]
Yritys on kova ja mahdollista, mutta valitettavasti ei.
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:58"]Selviämmekö ongelmastamme vai putoaako pohja kaikelta?
[/quote]
Maa ei petä. Selviätte.
☆
Saanko minä häntä enää ikinä vai kohtaammeko vielä joskus? Mihin suuntaan minun elämäni tästä jatkuu?
Löytäisinkö muualta paremman suhteen? Onnea?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:06"]Miksi henkilö, josta itse pidän, ei rakastu minuun? Miksi valitsen väärin?
Saammeko paremman asunnon pian? Saanko ikinä toista lasta?
[/quote]
Rakkautta teille ei ole tarkoitettu. Haluat jotain, mieti mitä tarvitset. Valitse se. Asuntoon menee vähän aikaa. Lasta en näe. Rahatilanne paranee.
☆
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:11"]Milloin minua kositaan ja onko kosija nykyinen mieheni?
[/quote]
Lakkaa odottomasta niin kosija saapuu. Toinen kosii, ajan päästä.
☆
Mitähän minun tulevaan kuuluupi?
Mitähän minun tulevaan kuuluupi?
löydänkö töitä vai mitä tapahtuu? pystynkö pitämään kotimme vai joudummeko luopumaan siitä?
Saadaanko asunto myytyä ja mihin sitten mennään? Paraneeko perhesuhteet?
Tuleeko hänestä tyttöystäväni? :(
Miksi juuri minä sairastuin? Tämä on niin epäreilua
HUOMIO!
Lukijani! Muistathan aina kysyä neuvoa ja apua muiltakin, yleisesti tunnetuilta ja luotettavilta tahoilta.
Tällaisia hyviä tahoja ovat esimerkiksi (satunnaisessa järjestyksessä)
- luotettava ystävä/sukulainen
- terveydenhoitaja/lääkäri/psykologi tms. ammattilainen
- pappi
- Jumala
- työterveyshuolto/neuvola/päihdeneuvonta
- sosiaalitoimisto
- poliisi
Jne.
TIETÄJÄ
☆