Näin jouluna tulee usein mieleen että oliko se ero sittenkään oikea ratkaisu
Exä on uusissa naimisissa kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa ja heillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Omakotitalo rantatontilla, kaksi autoa ja nousujohteinen ura. Itse vietän joulua kaksiossa Pohjois-Helsingissä, koska koronan vuoksi ei pääse pakoon ulkomaillekaan. Olen 43-vuotias, ei lapsia ja se suuri rakkaus, jonka vuoksi lähdin avioliitosta, on kadonnut pikkuhiljaa elämän arkeen. Nyt juon laatikkopunkkua noutopitsan kera ja kerään rohkeutta soittaa katkera ja itkuinen joulutervehdys exän puhelinvastaajaan.
Kommentit (37)
Miksi jätit exäsi? Et sä sitä takaisin saa ja on turha hänelle soittaa. Hänellä on nyt perhe ja anna heidän rauhassa viettää joulua.
Miksi soittaisit exän puhelinvastaajaan? Vaikuttaa provolta, eiköhän exäsi puhelin ihan ole päällä, eikä vastaaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jätit exäsi? Et sä sitä takaisin saa ja on turha hänelle soittaa. Hänellä on nyt perhe ja anna heidän rauhassa viettää joulua.
Kyseessä on provo, turha miettiä yhtään mitään miksi-kysymyksiä.
Käytä ne viinirahat mieluummin terapiaan
Onneksi mun ero oli aiheellinen. Ei oo kaduttanut päivääkään.
Kyllä mulle oli. Nyt uudessa liitossa ja onnellinen.
Ihan selkeesti ketjussa on ainakin yks mies joka vihaa naisia ja kuvittelee olevansa jotain vaikka ei ole mitään.
Siitäkin tietää, että kyseessä on provo, että
- Nimenomaan kertoo jouluna miettivänsä eroa
- Exällä on uusi
- Uusi on 10v nuorempi
-Heillä molemmilla on URAT
- Molempien urat ovat nousujohteisia
- Asuvat okt:ssa
- Rantatontilla
- Ap asuu Pohjois-Helsingissä
- Kaksiossa
- Ei pääse ulkomaille, lapseton
- Laatikkopunkku, noutopizza
-Aikoo itkeä exän VASTAAJAAN.
Anteeksi nyt vaan, mutta kukaan normaali ei tarjoilisi yhteen aloitukseen noin paljon haavoittavia yksityiskohtia, joihin altistaisi kommentoijien ajatusten suuntautua.
Vierailija kirjoitti:
Käytä ne viinirahat mieluummin terapiaan
Ennemminkin johonkin harrastukseen, niin ei tarvi provoilla täällä.
Olio-Sincc
Meitähän ei moiset joutavuudet kosketa. Olemma olioita.
nämä provoilevat nauravat kippurassa, kun saavat jonkun tuohtumaan ” minä tunnen sinut” - tyyliin.
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Tämä kirjoittaja on mies. Tiedän sen siitä, että olen nainen enkä voi sietää mitään laatikkopizzaa. Yökk. Niitä harrastavat vain miehet, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Tämä kirjoittaja on mies. Tiedän sen siitä, että olen nainen enkä voi sietää mitään laatikkopizzaa. Yökk. Niitä harrastavat vain miehet, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.
Juu, ja kirjoittaja ei voinut olla tulematta ketjuun muka ensimmäisenä vastaajana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle oli. Nyt uudessa liitossa ja onnellinen.
Ihan selkeesti ketjussa on ainakin yks mies joka vihaa naisia ja kuvittelee olevansa jotain vaikka ei ole mitään.
Jotkut menee aina provoihin.
Ap:lla on känkkäränkkäpäivä yksiössään Vesalassa, vaimon järjestämä "yllätysero" painaa eikä alkotkaan ole auki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi soittaisit exän puhelinvastaajaan? Vaikuttaa provolta, eiköhän exäsi puhelin ihan ole päällä, eikä vastaaja.
Exä ei vastaa mun puheluihin. Ainakaan jouluna. Menee vastaajaan sitten aikansa soituaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kohdenna se rohkeus, jos saat kerättyä, johonkin toiseen tarkoitukseen, please.
Kun se on kännisen rohkeutta. Sellainen kohdentuu huonosti yhtään mihinkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oltiin 12 vuotta yhdessä. Tuntui ettei suhteessa ollut sitä kipinää ja roihua, mitä kaipasin. Etsin sitten muualta ja hetkeksi löysinkin.
Halusin rakastaa ihan järjettömästi ja tunteiden sokaisemana.
Jotenkin ajattelen edelleenkin kuuluvani ex-mieheni elämään. Ei 12 yhteistä vuotta voi mitkään mun teot pyyhkiä pois.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Siitäkin tietää, että kyseessä on provo, että
- Nimenomaan kertoo jouluna miettivänsä eroa
- Exällä on uusi
- Uusi on 10v nuorempi
-Heillä molemmilla on URAT
- Molempien urat ovat nousujohteisia
- Asuvat okt:ssa
- Rantatontilla
- Ap asuu Pohjois-Helsingissä
- Kaksiossa
- Ei pääse ulkomaille, lapseton
- Laatikkopunkku, noutopizza
-Aikoo itkeä exän VASTAAJAAN.Anteeksi nyt vaan, mutta kukaan normaali ei tarjoilisi yhteen aloitukseen noin paljon haavoittavia yksityiskohtia, joihin altistaisi kommentoijien ajatusten suuntautua.
Näin on, oli aika stereotyyppinen ja naivi kuvaus elämästä eron jälkeen. Onko tää jätetyn miehen käsialaa, haluaa kuvitella, mitä se eksä nyt tekee.
Kohdenna se rohkeus, jos saat kerättyä, johonkin toiseen tarkoitukseen, please.