Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin väitellä tohtoriksi, oman omakotitalon, ja säästössä edes 50,000 euroa ennen lapsen saamista

Vierailija
26.12.2020 |

Eikä mulla ole vielä edes miestä ja ikää on kohta 28. Gradua vasta kirjoitan, jääkö minuklla lapset saamatta mitä luulette?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit hauskaa, mä sain oman asunnon jo 2-vutiaana, kesämökin 3-kymppisenä ja lapset pystyin hankkimaan, kunhan sopiva mies löytyi! Säälittää tuollaiset, joiden koko elämä on yhä suorittamista ja tavoittelua vaan! Ja siis sain noi lahjoina, en perintönä.

Vierailija
2/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä, tuumasta toimeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itsesi kauniiksi ja iske varakas ulkomaalainen mies joka haluaa elättää sinua. Voit sitten rauhassa keskittyä tohtoriksi väittelyyn.

N25

Vierailija
4/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin uuden fillarin.

Vierailija
5/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää?

Vierailija
6/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mualima pitäisi myös olla nähtynä.

Vierailija
7/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa perhe ykkössijalle. Muut ehtii myöhemminkin. Lapsenteossa voi mennä vuosia, vaikka sopiva kumppani olisi.

Vierailija
8/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii vielä, varsinkin jos saat aloitettua väitöskirjan pian valmistumisen jälkeen.

Vierailija
9/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä alan tohtori. Joku taidehumanisti niin et millään tule saamaan omaa taloa ja rahaa säästöön. 

Vierailija
10/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa laittaa perhe ykkössijalle. Muut ehtii myöhemminkin. Lapsenteossa voi mennä vuosia, vaikka sopiva kumppani olisi.

Minulle on kyllä tärkeämpää koulutus ja työ. Perhe on sellainen listan viimeinen juttu mikä hankitaan jos keritään. 

Vierailija
11/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nelikymppisenä hyvätuloinen ja menestynyt niin voi vaikkapa adobtoida. 

Vierailija
12/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummailu ja yöelämä pitäisi olla koettuna.

Vierailija
13/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50,000 on aika vähän. 50000 olisi parempi.

t. 5,00 euroa

Vierailija
14/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan tohroriksi olet suunnitellut väittelevän? Vaikuttaa työmahdollisuuksiin / tuloihin rajusti.

Vierailija
15/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kyllä tärkeämpää koulutus ja työ. Perhe on sellainen listan viimeinen juttu mikä hankitaan jos keritään. 

Harva kuolinvuoteellaan harmittelee, että kun tuli tehtyä niin vähän töitä.

Vierailija
16/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää lapset saamatta, muut mainitsemasi jää.

Vierailija
17/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä sitten listasit lapsen ja puolison tuohon aloitukseen, jos ne eivät olekasn sinulle tärkeitä asioita? Eihän asetelmassa sitten edes ole mitään ongelmaa.

Vierailija
18/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat noita asioita? Elämän ei pitäisi olla vain suorittamista siksi, että saa rastittua listan kohdat tehdyiksi.

Vierailija
19/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkä alan tohtori. Joku taidehumanisti niin et millään tule saamaan omaa taloa ja rahaa säästöön. 

Typerä yleistys. Taidehumanisti voi tienata hyvinkin esim. opettamalla tai yrityksen kautta. Harmittaa, että aloin uskoa sinunlaisiasi. Olisin itsekin luultavasti nyt vielä varakkaampi, jos olisin toteuttanut alkuperäiset suunnitelmani ajallaan.

Vierailija
20/26 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat noita asioita? Elämän ei pitäisi olla vain suorittamista siksi, että saa rastittua listan kohdat tehdyiksi.

Miksi joku haluaa sinistä väriä, vaikka elämässä pitäisi olla punaista ja oranssia väriä. MINUN mielestäni. Koska minä haluan niin. Miksi joku haluaa sinistä? Se on väärin haluttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan