2021.Mitä toivot?
Kommentit (74)
Toivon että korona helpottaisi ja palattaisiin ns. normaalielämään.
Sitten toivon että pörsssikurssit nousisivat kunnolla. Minulla on yhteensä yli 300 k€ osake ja rahastosalkut joiden arvon toivon nousevan reippaasti.
Toivon myös että avovaimon varasteleva alkuvuodeta 20 v täyttävä hulttiopoika muuttaisi pois avovaimon ja minun yhteisestä asunnosta. Aivan sama minne kunhan lähtee kun ei osaa elää siten kun meillä kuuluu asua. Kaljat ja muutkin alkoholipitoiset juomat lähtevät kävelemään jos eivät ole koko ajan lukkojen takana. Ärsyttää ja v...tuttaa eikä auta vaikka kuinka juttelee sen kanssa ja yrittää selittää että kotoa ei varasteta mitään koska koti on meidän kaikkien kotipesä jossa jokaisen meistä pitäisi tuntea olevansa turvassa.
Kaiken näköinen varastelu alkoi tuolla jätkällä jo ala-aste iässä eikä näytä pääsevän vaan pääse tuosta tavasta näköjään eroon vaikka on jäänyt kiinni mm. myymälävarkaudesta ja muistakin rötöksistä. Turha kait mainita että on ollut nyt 1/2 vuotta ilman ajokortta kun viime keväänä kärähti ratista joidenkin aineiden (ei alkoholin) vaikutuksen alaisena.
Vierailija kirjoitti:
Terveyttä, tätä rakkautta mitä on ja jatkuvan aina, vauvaa💖
Vauvan saamiseen ei pelkkä toivominen riittä.
Toivon, että pääsisin Suomeen käymään ja näkemään sukulaisia sekä ystäviä yli vuoden tauon jälkeen.
Nainen ja vakityö pitäisi löytää. Tää sinkkuelämä rupeaa jo kyllästyttämään. Alkaa nimittäin hieman kismittämään kun kuuntelee miten muut on löytäny itselleen kivan puolison pitkän etsinnän jälkeen ja itse en ole. Lisäksi vakityö olisi kiva löytää, jotta olisi työ mihin mennään joka päivä ja jossa esimerkiksi työkaverit -ja tytötavat oppii tuntemaan. Pääosin tyttömän elämä on tylsää kun rahaakaan ei hirveämmin tule. Jo aiempina vuosina on opeteltu laihduttamiset, painon pitäminen normaalina sekä muut tälläiset jutut. Näiden jo opeteltujen juttujen takia en lihonut tänä jouluna ollenkaan.
Myös alkoholittomuus on jo ehditty opettelemaan sekä savuttomuus. Eipä oo tehny mieli harrastaa kumpaakaan.
Parempaa uuttavuotta kaikille toivon.
Käyttäjä37399 kirjoitti:
Parempaa uuttavuotta kaikille toivon.
Tämä on hyvä toive.
Mieli niin maassa tästä maailman tilasta, etten edes jaksa toivoa mitään.
Sama kuin viime vuonna, toivon että laihtuisin 30kg.
Viime vuonna sama lupaus, sekä lupasin tehdä joulukuussa 2020 i t s emu rhan, jos en onnistu.
No lihoin 5kg,enkä uskaltanut edes lähteä täältä :D
Toivon, että kukaan ei tee yhtään rikosta koko vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Mieli niin maassa tästä maailman tilasta, etten edes jaksa toivoa mitään.
Kannattaa toivoa vaikka joskun tuntuu ettei toivo ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että kukaan ei tee yhtään rikosta koko vuonna.
Ikävä kyllä tämä toive ei toteudu.
Sitä että saan aloittaa vihdoin sen omannäköisen elämän jonka koronavirus stoppasi alkumetreille. Toinen olisikin se, että tämän vuoden voisi pyyhkiä kokonaan pois koska tästä ei ole ollut mitään iloa eikä hyötyä vaan ainoastaan haittaa ja aika on kulunut turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin viime vuonna, toivon että laihtuisin 30kg.
Viime vuonna sama lupaus, sekä lupasin tehdä joulukuussa 2020 i t s emu rhan, jos en onnistu.No lihoin 5kg,enkä uskaltanut edes lähteä täältä :D
30kg painonpudotus ei ihan äkkiä onnistu.Voit pudottaa painoa vaikka 1kg kerrallaaan.
Toivon että onnistut painonpudotuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Akka pitäisi löytää.
Onnea tähän toivon sinulle.
Paljon iloa ja rakkautta kaikille läheisilleni ja itselleni hyvää vuotta, jolloin tavoitteet toteutuvat ja pääsen eteenpäin elämässä mm. opinnoissa.
Että uskallan erota. Tai sitten saisimme liittomme korjattua. Olen viimeiset kolme uuttavuotta tehnyt lupauksen erosta, mikäli jatkuva riitely jatkuu. Ja näyttäisi siltä, että se vain jatkuu, kunnes eroan. En ole vuosiin ollut onnellinen tai voinut hyvin ja se on suureksi osaksi johtunut tästä avioliiton irvikuvasta missä elän. Ja yhtä huonosti voi puolisokin. Ja silti vaan hakataan päätä seinään, vaikka molemmat tietää, ettei tässä mitään järkeä ole. No, jospa tänä vuonna sitten...
Vierailija kirjoitti:
Paljon iloa ja rakkautta kaikille läheisilleni ja itselleni hyvää vuotta, jolloin tavoitteet toteutuvat ja pääsen eteenpäin elämässä mm. opinnoissa.
Tämä on hyvä toive.
Vierailija kirjoitti:
Että uskallan erota. Tai sitten saisimme liittomme korjattua. Olen viimeiset kolme uuttavuotta tehnyt lupauksen erosta, mikäli jatkuva riitely jatkuu. Ja näyttäisi siltä, että se vain jatkuu, kunnes eroan. En ole vuosiin ollut onnellinen tai voinut hyvin ja se on suureksi osaksi johtunut tästä avioliiton irvikuvasta missä elän. Ja yhtä huonosti voi puolisokin. Ja silti vaan hakataan päätä seinään, vaikka molemmat tietää, ettei tässä mitään järkeä ole. No, jospa tänä vuonna sitten...
Toteutathan tämän ja sallit itsellesi uuden elämän jos niin toivot. Tämä oli nimittäin oma toiveeni viime uutena vuotena ja minä todella tein sen ja muutin uusiin maisemiin. En ole katunut, olen helpottunut, toki surullinen olen ollut mutta tiesin että se on oikein. Uusi tuntematon pelottaa mutta itse pelkäsin enemmän katumusta myöhemmin jos en lähtisi. Kuuntele sydäntäsi.
Tällä kertaa toivon uudelta vuodelta uutta työtä.
Parempaa uuttavuotta kaikille.