Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä haluaisin vain kuolla.

Vierailija
26.05.2014 |

Olen se joka on menettänyt uskon ihmisiin ihan täysin. Mulla ois hyvät mahdollisuudet, mulla ei oo ketään, ja mun vanhemmat jopa toivoo mun kuolemaa. Kukaan ei välitä eikä pidä musta. Mitä järkeä elää?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää miks joka ikinen ihminen karttaa mua jos pääsee tutustumaan vähänkin lähemmin :(

Vierailija
2/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 21:32"]Mä haluaisin tietää miks joka ikinen ihminen karttaa mua jos pääsee tutustumaan vähänkin lähemmin :(

[/quote]oli siis ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kahville?

-Mies 29v-

Vierailija
4/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 18:44"]

Olen se joka on menettänyt uskon ihmisiin ihan täysin. Mulla ois hyvät mahdollisuudet, mulla ei oo ketään, ja mun vanhemmat jopa toivoo mun kuolemaa. Kukaan ei välitä eikä pidä musta. Mitä järkeä elää?

[/quote]

Minä välitän sinusta ja moni moni muukin ihminen. Ja Jumala välittää sinusta.

Kyllä sulla on ihan todella hyvä syy elää ja niin kuin sanoit, sulla on hyvät mahdollisuudet.

J-P

Vierailija
5/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitse vanhempiesi hyväksyntää? Tai vanhempia ylipäänsä? Jos ihmissuhteet tökkii, jätä ne ihmiset. Tää on vapaa maa. Voit muuttaa toiseen kaupunkiin, voit hankkia uusia tuttavia, joista voi tulla ystäviä. Voit vaihtaa uraa, opiskella, mitä vain. Ihmisiä voi löytää myös internetistä. Yksinäisiä on paljon.

Välitä itse itsestäsi, pidä itse itsestäsi huolta. Koita luotsata itsesi parempaan elämään. Hanki apua, jos tarvitset sitä. Katso tulevaisuuteen. Jos meinaat kuolla, et voi menettää mitään, vaikka yrittäisit muuttaa asioita ja radikaalisti.

Vierailija
6/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UsKON ihmiSIIN VIttu mITÄ pAskaaa!

t: pUNKkari ÄItI

Vierailija
7/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Mä taas haluisin elää mutta en saa, ja pienet lapseni jäävät kasvamaan ilman äitiä

-syöpään kuoleva-

Vierailija
8/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala mieluummin minulle seksiorjaksi?

Vierailija
9/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 18:52"]

Ala mieluummin minulle seksiorjaksi?

[/quote]

Paremminkin anaaliseksiorjaksi.

Vierailija
10/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuolema sieltä tulee ja korjaa sinutkin, mitä sitä kiirehtimään. Maailmankaikkeutta kun miettii niin se on aika lyhyt tämä ihmisen elinikä, vaikka saisi elää ihan maksimin. Että maltappa vaan, kärsivällisyyttä kehiin.

Vierailija
11/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 18:52"]

Mihin tarvitse vanhempiesi hyväksyntää? Tai vanhempia ylipäänsä? Jos ihmissuhteet tökkii, jätä ne ihmiset. Tää on vapaa maa. Voit muuttaa toiseen kaupunkiin, voit hankkia uusia tuttavia, joista voi tulla ystäviä. Voit vaihtaa uraa, opiskella, mitä vain. Ihmisiä voi löytää myös internetistä. Yksinäisiä on paljon.

Välitä itse itsestäsi, pidä itse itsestäsi huolta. Koita luotsata itsesi parempaan elämään. Hanki apua, jos tarvitset sitä. Katso tulevaisuuteen. Jos meinaat kuolla, et voi menettää mitään, vaikka yrittäisit muuttaa asioita ja radikaalisti.

[/quote]

Samaa mieltä. Jos ne ihmiset, joiden kanssa olet ollut nyt tekemisissä, eivät tunnu välittävän, se on vain pieni otanta kaikista ihmisistä. Et voi siis sanoa, ettei kukaan välitä... Sinä vain et tiedä, että välittää. Anna itsellesi ja muillekin mahdollisuus..

Onhan se ikävää, että omat vanhemmat ovat suuri pettymys, mutta et kuule ole siinä suhteessa ainoa. Moni muukin on joutunut toteamaan ihan samaa. Asiasta pääsee yli.

Vierailija
12/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 18:47"]Mennään kahville?

-Mies 29v-

[/quote]ei kiitos oon vasta 19...ap

Vierailija
13/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muuttanu ja asunu kolmessa kunnassa, mitä auttaa? Ap

Vierailija
14/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:29"]

-Mies 29v-

[/quote]Kyllä 19-vuotias voi jo kahvia juoda. Alkoholia en mielellään nauttisi noin nuoren seurassa.

-Mies 29v-

Vierailija
15/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:29"]

-Mies 29v-

[/quote]Kyllä 19-vuotias voi jo kahvia juoda. Alkoholia en mielellään nauttisi noin nuoren seurassa.

-Mies 29v-

[/quote]en asu pk-seudulla...

Vierailija
16/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpää sairastava äiti Olen pahoillani tilanteestasi. Toivon, että voit vielä parantua ja saat huolehtia jatkossakin lapsistasi.

Tekstin kirjoittaja Mielesi saattaa vielä muuttua, joten suosittelen, että hakeudut ammattiauttajan luokse. Olipa elämässäsi tapahtunut mitä tahansa, niin aina on toivoa. Olin masentunut ikäisenäsi, koska olin kokenut viisi vuotta henkistä väkivaltaa isäpuoleni taholta. Päätin selvitä tilanteesta ja aloin voida paremmin. Sairastuin nuorena erään tappavimmista syövistä, mutta selviän vielä tästäkin huonosta ennusteestani huolimatta.

Tilanteet järjestyvät varmasti. Löydät elämääsi varmasti kaiken sen, mistä vielä haaveilet.

Vierailija
17/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:29"]

-Mies 29v-

-Mies 29v-

[/quote]En minäkään. Vaikka tuskinpa se silti tarkoittaa, että asuisit lähellä. Enkä minä hirveän vakavissani ollut, vaan yritin vain piristää itseäni ja sinua mutta kai se olisi silti mahdollista se kahveilla käynti, jos on.

-Mies 29v-

Vierailija
18/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:52"]

-Mies 29v-

-Mies 29v-

[/quote]En minäkään. Vaikka tuskinpa se silti tarkoittaa, että asuisit lähellä. Enkä minä hirveän vakavissani ollut, vaan yritin vain piristää itseäni ja sinua mutta kai se olisi silti mahdollista se kahveilla käynti, jos on.

-Mies 29v-

[/quote]itse asun pirkanmaan alueella, mutta yhtään ystävää en ole saanut edes kaupunkia vaihtamalla. Tuntuu kuin heti ihmiset ajattelisivat "ton syrjiminen on ok" ap

Vierailija
19/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 20:03"]Syöpää sairastava äiti Olen pahoillani tilanteestasi. Toivon, että voit vielä parantua ja saat huolehtia jatkossakin lapsistasi.

Tekstin kirjoittaja Mielesi saattaa vielä muuttua, joten suosittelen, että hakeudut ammattiauttajan luokse. Olipa elämässäsi tapahtunut mitä tahansa, niin aina on toivoa. Olin masentunut ikäisenäsi, koska olin kokenut viisi vuotta henkistä väkivaltaa isäpuoleni taholta. Päätin selvitä tilanteesta ja aloin voida paremmin. Sairastuin nuorena erään tappavimmista syövistä, mutta selviän vielä tästäkin huonosta ennusteestani huolimatta.

Tilanteet järjestyvät varmasti. Löydät elämääsi varmasti kaiken sen, mistä vielä haaveilet.

[/quote]mieleni ei kyllä muutu. Kestin väkivaltaa omilta vanhemmiltanikin noin 3 vuotiaasta asti. V2008 joku teki ls-ilmon (ja toivoin oikeasti että mut ois viety pois) mut sossut ei tehnyt mitään. Luotto meni heihinkin. Kuten kaikkiin viranomaisiin... Ja muihin ihmisiin... Muutin pois kotoa kun olin 17, olin jo silloin niin hajalla. Vieläkään vanhemmat ei tiedä missä asun, mutta eivät ole kysyneetkään. En enää edes uskalla tavata ketään.. Juurikaan...ap

Vierailija
20/20 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oin ihan samassa tilanteessa sun ikäisenä.  Olin niin pahassa jamassa että olin osastollakin jonkin aikaa. Mua auttoi kun yks ihminen sanoi mulle: jos sä nyt tapat ittes, niin sitä ihmistä, joka täyttää 25, 30, 35 ei ole olemassa, ei myöskään sitä tyyppiä, joka ehkä menee naimisiin, saa kenties lapsia, valmistuu yliopistosta. 

Mieti tarkkaan. Elämä voi muuttua tosi paljon ihan lyhyessä ajassa. Mä olen nyt 26 ja onnellisempi kuin ikinä. Kävin kolme vuotta psykoterapiassa, mitä voin ehdottomasti suositella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi