HS: ensimmäiset koronavirusrokotteet ovat saapuneet Suomeen
Kommentit (29)
Rokotuksen yhteydessä saa paidan, jossa lukee:”Olen immuuni”.
Vierailija kirjoitti:
Rokotuksen yhteydessä saa paidan, jossa lukee:”Olen immuuni”.
Kuulemma Sannan idea, ja sponsoroima
Vierailija kirjoitti:
Missä jono?
Varmuuden vuoksi kannattaa mennä jonottamaan oman terveyskeskuksen eteen.
Rokotus on ihan kiva, mutta lopullinen ratkaisu on sulkea ne 5G-tukiasemat, jotka virusta alunperin levittävät
Vierailija kirjoitti:
Rokotus on ihan kiva, mutta lopullinen ratkaisu on sulkea ne 5G-tukiasemat, jotka virusta alunperin levittävät
Virus on biologinen organismi, sinä puhut digitaalisesta verkosta. Jotain rajaa nyt sekoiluun.
Jos samalla saisi ämpärin kun ottaa rokotteen niin saataisiin rokotevastaisetkin ottamaan rokote ja jopa jonottamaan sitä.
Nyt kannattaa harjoitella nyrkkeily- ja karateliikkeitä, vain niillä voi turvata sen, ettei jää ilman rokotetta. Käsirysy on taattu! Samalla joulukilotkin karisevat, eli kaksi kärpästä samalla iskulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos samalla saisi ämpärin kun ottaa rokotteen niin saataisiin rokotevastaisetkin ottamaan rokote ja jopa jonottamaan sitä.
apn juttu on arvoton
Kuka ottaa ekana? Toivottavasti ensi vuonna syntyvät lapset eivät ole kolmipäisiä tai muuten vaan epämuodostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppu maskipelleily
Maskia olen itse käytellyt pari tuntia tän vuoden aikana. Ei vielä ressaa se siis. Tarvisin jonkin toisen motiivin. Miltä ikävältä välttyisin jos lähtisin tiedän mukana testaamaan rokotetta?
Juu, ovat saapuneet.
Ja rokotus alkaa rokotusjärjestyksen mukaan sairaaloissa:
joissa ensimmäisinä rokotetaan hoitajia ympäri Suomen. Rokotukset hoitajille alkavat huomenna, ja viimeistään maanantaina.
Kaikki EU maat saivat saman määrän rokotteita kerralla, eli noin vajaa kymmenentuhatta rokoteannosta.
Tästä se lähtee.
Kuka hullu varastaisi kaikille ilmaisia myrkkypiikkejä? Ylen mukaan interpol varoitellut varkaista.
Tavallista kansaa aletaan rokottaa vasta joskus tammikuun loppupuolella.
Nämä rokotteethan menevät hoitohenkilöstölle ja seuraavat iäkkäille.
Ja sitten pitää poimia ne riskiryhmät rokotukseen, menee totisesti aikaa, ennenkuin tavalliset terveet ihmiset saavat rokotuksen.
Jee!!!