Vaimon outo tippi
Raskaana oleva vaimoni on myyjänä miesten vaateliikkeessä. Hänellä on ollut raskauden aikana suuria virtsanpidätysvaikeuksia, ja töissä oli käynyt kerran niin, että asiakkaalle pukua valitessa oli tullut pissat housuun. Vaimolla oli itsellä vaaleat housut jalassa, joten vahinkoa ei voinut olla huomaamatta. Vaimoni ei sanojensa mukaan oikein tiennyt miten toimia, joten hän hoiti tehtävän loppuun kuin mitään ei olisi tapahtunut. Miesasiakas oli sitten antanut vaimolleni 50 euroa tippiä ja kehunut häntä söpöksi ja hyväksi työssään. Onko minulla oikeus olla vihainen tästä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajakin on nainen, L-pari tod.näk. kyseessä.
Aivan sama tuli heti mieleen, ennenkuin olin ehtinyt lukemaan lainaamaani vastausta.
Mieskö ei voi suuttua turhasta tai olla mustis?
Vaimo vaippoihin. Voit opetella vaipanvaihdonkin kätevästi jo etukäteen niin menee sitten lapsenkin kanssa
Haluaisin oikeasti tietää mikä vaivaa aikuista naista, joka spämmää näitä juttuja palstalle joka ikinen päivä?? Eikö sinulla ole oikeasti MITÄÄN velvollisuuksia elämässäsi??!
Aivan sama tuli heti mieleen, ennenkuin olin ehtinyt lukemaan lainaamaani vastausta.