Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos alle kouluikäinen lapsesi...

Vierailija
26.05.2014 |

1. ....huorittelisi ohi kulkevia naisia niin, että nämäkin sen kuulisivat?

2. ....huutelisi kirosanoja leikkiessään pihalla niin, että naapuritkin kuulee ?

3. ... heittäisi hiekkaa ja keppejä ohi kulkevien koirien päälle ?

4. ... riisuisi vaatteet pois ja juoksisi pihalla ilkosillaan ?

Kyseessä siis kerrostalon piha jota ympäröi noin 4 kerrostaloa.

Eräs poitsu tekee tuota ja isä vaan naureskelee. Näin lapsettomana en ymmärrä onko toi nyt ihan normaalia. Tänäänkin kun lähdin pääsykokeisiin tää hirveä ipana juoksi vähän matkaa mun perässä huutaen "Hei huora, mä haluun raiskata sut" ja isä nauraa. Poika ei varmasti ole vanhempi kuin 6 vuotias. Huutelee siis huoraa oikeastaan kaikille, jopa vanhuksille.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin kun ikkuna on auki ja kissat istuu parvekkeella niin tää hullu huutaa "vitun paskakissat mä ammun teijät ja syön elävänä!" asutaan siis niin matalalla, että tää sairas kakara näkee ne. 

Vierailija
2/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lastensuojeluasia ? Kysyin tutulta joka opiskelee toista vuotta sosiaalitantaks ja sanoi, ettei suun soittaminen ole lastensuojelu asia. :o Voiskohan isännöitsijäl valittaa, että häiriköi naapureiden normaalia elämää ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon mitä sen lapsen kotona puhutaan. Äiti-parka.

Vierailija
4/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista muista hakisin apua perheneuvolasta, jollei itse keskustelevin kasvatuskeinoin saisi loppumaan. 

Kohdasta neljä hymyilisin ja nauttisin onnellisen lapseni katsomisesta. Justiinsa ovat omat 1-6v juosseet puoli päivää pihalla ilkosillaan. Oli sadetinta ja allasta leikeissä. Ihanaa!

Vierailija
5/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin keskustelemaan ja rankasti tän lapsen kanssa. Jos isä tulee väliin niin sitten myös sen kanssa. Ns. kasvattaisin tätä kakaraa joka helvaran kerta kun huutelee mulle. Tekisin erittäin selväksi että ettei niin tehdä. Ottaisin vaikka kädestä kiinni.

Vierailija
6/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olen oikein ymmärtänyt kun hississä isän kanssa puhunut, niin äiti lähti jonkun saksalaisen miehen matkaan eikä oo näkyny eikä kuulunu sen jälkeen. Ei se isäkään kyllä vaikuta ihan terveeltä kaverilta, eipä siis ihme jos nainen lähti.

Vierailija
7/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 18:05"]

Menisin keskustelemaan ja rankasti tän lapsen kanssa. Jos isä tulee väliin niin sitten myös sen kanssa. Ns. kasvattaisin tätä kakaraa joka helvaran kerta kun huutelee mulle. Tekisin erittäin selväksi että ettei niin tehdä. Ottaisin vaikka kädestä kiinni.

[/quote]

Yritin kerran kun tää huuteli taas huoraa, mutta lapsipas sylkäisi jalkoihin ja sanoi "Hiljaa huora, tai mä hakkaan sut" isä siihen "noh pojat on poikia". En oo koskaan, tavannu tommosta poikaa, joka ei yhtään tajua mitä saa tehdä ja mitä ei. 

-Ap

Vierailija
8/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kerrostalon piha on julkista aluetta, emmä nyt nää siinäkään järkeä, että sielä juoksennellaan nakuna ja pyllistellään ohi kulkijoille. :D Oma piha on asia erikseen. Kyl mä isänä miettisin, että mitä jos joku pedo kuvailee ikkunasta :o

Vierailija
9/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mitä ihmettä, sossuun ja heti ilmoitus. Koulukuraattorille jne..

Ei TODELLAKAAN ole millään muotoa normaalia käytöstä ja nyt on korkea aika puuttua, pian tämä riiviö mätkii jokaisen naapurinsa. Jestas, mitä porukkaa!

Kaikki palikat ei vaan voi olla paikallaan tällä poikalapsella.

Vierailija
10/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 18:22"]

No siis mitä ihmettä, sossuun ja heti ilmoitus. Koulukuraattorille jne..

Ei TODELLAKAAN ole millään muotoa normaalia käytöstä ja nyt on korkea aika puuttua, pian tämä riiviö mätkii jokaisen naapurinsa. Jestas, mitä porukkaa!

Kaikki palikat ei vaan voi olla paikallaan tällä poikalapsella.

[/quote]

Poika on ilmeisesti menossa vasta syksyllä eskariin. Isänsä kanssa ne tuolla pihalla kökkii aamusta iltaan tai ainakin silloin kun itse lähden vuorotyöhön. Täytyykin soittaa heti huomenna lastensuojeluun, jos kerran näin on ! 

-Ap

Vierailija
11/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori, en lapsista mitään tiedä, kun olen ainut lapsi enkä oo moisia ajatellu koskaan hankkia. 

-Ap

Vierailija
12/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, miten minulla voi olla mamulapsi.

Vierailija
13/13 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin ilmoituksen lastensuojeluun.