Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskuliinisemmat naiset seksuaalisempia

Vierailija
26.05.2014 |

Luin iltasanomista jutun (joku "ympäristö vaikuttaa miehen naisvalintaan), että maskuliinisilla naisilla on enemmän testosteronia. He selviytyvät paremmin vaikeista tilanteista. Feminiinisillä piirteillä varustetut (isot silmät, isot huulet) olisivat vähemmän testosteronilla varustettuja.

Tummaihoiset vaikuttavat tosi seksuaalisilta ihmisiltä, heidän ympäristössään pitää selviytyä. Testosteronihan vaikuttaa seksihaluihin niin naisilla kuin miehillä.

Eli miehet jotka haluavat seksiä parisuhteissa, älkää ottako sitä kaikkein naisellisinta, virheetöntä nukkea. Urheilu, varsinkin lihaskunto eli fitness harrastuksena lisää testosteronitasoja. Ei tarvii edes mikään lihaksikas nainen olla, mutta kunhan joskus salilla vähän kyykkää.

En tiedä olenko itse feminiininen vai maskuliininen, mutta halut ovat tavallista korkeammat. Ei ole tosin isoja huulia vaikken mikään ruma ole. Ei mitään leveää naisellista lantiota ja käyn salilla joskus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen atleetti ja tiimalasi nainen ja en häpeä karvojani. Naiset sanovat minun olevan tosi naisellinen ja miehet kehuvat minun olevan timmissä kunnossa. Luonnollista karvankasvua en häpeä vaan kannan itseni sellaisena kuin olen. En meikkaa tai laittaudu. Seksi kelpaa mieheltäni milloin vain, koska hän ei jaksa aina antaa niin en siis kyllästy. En petä miestäni vaikka hän ei tarpeitani jaksakaan tyydyttää. Joskus harmittaa kun tarpeet eivät käy yhteen, mutta mieheni on varmasti yksi niistä parhaista ja häntä en halua menettää jonkin seksiseikkailun takia. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija
2/4 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma myös maskuliinisemmat naiset lisääntyvät helpommin (selviytymiskeino). Huulet ja silmät nyt on vähän sellainen...tuossa jutussa vaan luki niin. Tummillahan on aina molemmat isot ja heillä näyttäusi testisteronit olevan korkeammat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot pojat ovat ketoneet että jos haluaa kunnon panon, niin pitää etsiä nainen jolla on viikset.

Vierailija
4/4 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:05"]isot pojat ovat ketoneet että jos haluaa kunnon panon, niin pitää etsiä nainen jolla on viikset.

[/quote]

Ei ehkä ihan noin maskuliininen tarvi olla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän