Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko vielä joskus saada lapsia?

Vierailija
26.05.2014 |

Olen 22-vuotias entinen anorektikko, nyt jo parantumaan päin, onneksi :) ehdin sairastaa "vain" kaksi vuotta ja kuukautiset ovat olleen pois sen pari vuotta.

Ennen en pitänyt lapsista lainkaan, mutta nyt ihmeen kaupalla olen alkanut haaveilla siitä, että saisin joskus omia lapsia. Kuukautiseni eivät ole vielä "palanneet" mutta uskon niiden alkavan jälleen pian.

Mitoiltani olen n. 180 cm pitkä, 53 kg. Luuletteko, että voin joskus saada lapsia? Onko kellään kokemusta tästä?

En todellakaan kaipaa "mitäs laihdutit, oma vikasi" -kommentteja, vaan toivoisin asiallista keskustelua ilman mollaamista. Kiitos jo etukäteen! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää, ei me eikä lääkäri, ennenkuin on ajankohtaista.

Vierailija
2/7 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten saantiin vaikuttaa kuule niin moni asia. Voit jäädä lapsettomaksi ihan muistakin syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain luoja tietää, eikä sekään kerro.

Vierailija
4/7 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 50/50 kuten meillä kaikilla muillakin.

Vierailija
5/7 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on 50/50 kuten meillä kaikilla muillakin.

Vierailija
6/7 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä on jo sanottu, monet asiat vaikuttavat raskaaksi tulemisen todennäköisyyteen, mutta alipainosi ei ainakaan paranna mahdollisuuksiasi. Normaalipainon alaraja on sinun pituisellesi 60 kiloa. Kuukautiset palaavat, kun rasvaprosenttisi on riittävän korkea raskautta varten.

Vierailija
7/7 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lasten hankkiminen ei tällä hetkellä olisi sinulla vielä ajankohtaista, kannattaa varmaan koittaa saada paino sinne normaalipainon rajoihin ainakin ja odottaa, josko kuukautiset sitten taas alkaisivat. Aloita vaikka nyt siitä, tsemppiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan