Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta

Vierailija
25.12.2020 |

Vähän ahdistaa kun olen tavannut yhden miehen ja vaikuttaa niin hyvältä ja sopivalta! Tietysti pari aika isoakin huonoa puolta mutta muuten on kuin napakymppi.... kaiken lisäksi vaikuttaa oikeasti tykkäävän juuri minusta. Samaan aikaan ihanaa ja samaan aikaan tekisi mieli paeta ja vältellä. Pelkään että alan herätellä toiveita liikaa tai tunteet nousee ja sitten petynkin tai että tämä lopahtaa! 😰 apua en tiedä mitä teen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ne kaksi isoa huonoa puolta ovat?

Miehellä on paljon enemmän kokemusta suhteista ja naisista kuin minulla miehistä. Vaikuttaa myös aika sosiaaliselta ja menevältä, itse olen hiljainen ja epäsosiaalinen.

Oon jotenkin aina ajatellut että minulle sopisi mies joka on enemmän samanlainen kuin minä, introvertimpi ja ei niin sosiaalinen.

Miehen ikä ja oma ikäsi? Onko mies seurustellut vai keskittynyt vain naisten viihdyttämiseen?

Huomautan, että jostain syystä naiset on nykyään helppo saada tuntemaan erityiseksi ja halutuksi, pelkästään olemalla kiinnostunut heistä muutaman osuvan ja yksilöllisen kohteliaisuuden kera. En ole mikään naisten nielijä, mutta jostain syystä naiset usein kuvittelevat minun olevan tosissani kiinnostunut, vaikka se olisi vain kaverillista kunnioitusta (ehkä seksuaalisen kiinnostuksen kera), mutta ilman että nainen on parisuhdemielessä puoleensavetävä.

Olen 25 ja mies 33, seurustellut sekä irtosuhteita. Toki ehkä ymmärrettävää tuossa iässä mutta vähän silti arveluttaa voiko olla niin tosissaan. Siksi yritän etten alkaisi liikaa kuvittelemaan ennen kuin lopahtaa.

Tyypin ikäisenä, on kyllä todella vaikeaa käsittää millainen kunnollinen ja luotettava ihminen olisi sun ikäisestäsi tosissaan kiinnostunut. Ei millään pahalla.

LOL. Todella moni.

Onhan niitä paljon, mutta sä ymmärrät varmaan jotain vähän suppeampaa kunnollisella ja luotettavalla kuin mitä mä tarkoitan. Aina löytyy joku vika mikä ajaa etsimään verrattain kypsymätöntä kumppania.

Näitä tapauksia varmasti on mutta ei se nyt kaikkiin päde.

Vierailija
42/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on paljon enemmän kokemusta suhteista ja naisista kuin minulla miehistä. Vaikuttaa myös aika sosiaaliselta ja menevältä, itse olen hiljainen ja epäsosiaalinen.

Oon jotenkin aina ajatellut että minulle sopisi mies joka on enemmän samanlainen kuin minä, introvertimpi ja ei niin sosiaalinen.

Vaikuttaa pelimieheltä joka osaa esittää ns. kunnon miestä ja mut todennäköisesti ei ole luottamuksen arvoinen. vähintään pettää salaa.

Harvemminhan ne tylsät kmiehet saavat naisten jalat heikoiksi.

Enemmänkin saa ”jalat heikoiksi” se että välittää ja auttaa mua asioissa. Pelottaa vaan luottaa siihen ettei kohta lähde matto alta hah.

Sinuna pysyisin vain kaverina tämän tyypin kanssa. Sun pitäs kehittää sun sosiaalisia/ihmissuhdetaitoja sekä itsetuntoa. Yritä tutustua uusiin ihmisiin menemättä liian pitkälle näissä jutuissa. Vaikutat toistaiseksi liian herkältä, naivilta ja epävarmalta, nuo ovat ihan suloisia ominaisuuksia naiselle mutta riski sille että sorrut vääränlaisen ihmisen kanssa parisuhteeseen etkä pääse siitä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaiselle ihmiselle puhelias seura on pitemmän päälle henkisesti raskasta. Itse en ottaisi puheliasta kumppania kun olen itse hiljaisempi.

Vierailija
44/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Vierailija
45/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa pelimieheltä joka osaa esittää ns. kunnon miestä ja mut todennäköisesti ei ole luottamuksen arvoinen. vähintään pettää salaa.

Harvemminhan ne tylsät kmiehet saavat naisten jalat heikoiksi.

Enemmänkin saa ”jalat heikoiksi” se että välittää ja auttaa mua asioissa. Pelottaa vaan luottaa siihen ettei kohta lähde matto alta hah.

Sinuna pysyisin vain kaverina tämän tyypin kanssa. Sun pitäs kehittää sun sosiaalisia/ihmissuhdetaitoja sekä itsetuntoa. Yritä tutustua uusiin ihmisiin menemättä liian pitkälle näissä jutuissa. Vaikutat toistaiseksi liian herkältä, naivilta ja epävarmalta, nuo ovat ihan suloisia ominaisuuksia naiselle mutta riski sille että sorrut vääränlaisen ihmisen kanssa parisuhteeseen etkä pääse siitä pois.

Niin voi olla... haluaisin kyllä vaan sen toimivan parisuhteen sopivan ihmisen kanssa :/