Mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta
Vähän ahdistaa kun olen tavannut yhden miehen ja vaikuttaa niin hyvältä ja sopivalta! Tietysti pari aika isoakin huonoa puolta mutta muuten on kuin napakymppi.... kaiken lisäksi vaikuttaa oikeasti tykkäävän juuri minusta. Samaan aikaan ihanaa ja samaan aikaan tekisi mieli paeta ja vältellä. Pelkään että alan herätellä toiveita liikaa tai tunteet nousee ja sitten petynkin tai että tämä lopahtaa! 😰 apua en tiedä mitä teen.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne kaksi isoa huonoa puolta ovat?
Miehellä on paljon enemmän kokemusta suhteista ja naisista kuin minulla miehistä. Vaikuttaa myös aika sosiaaliselta ja menevältä, itse olen hiljainen ja epäsosiaalinen.
Oon jotenkin aina ajatellut että minulle sopisi mies joka on enemmän samanlainen kuin minä, introvertimpi ja ei niin sosiaalinen.
Vaikuttaa pelimieheltä joka osaa esittää ns. kunnon miestä ja mut todennäköisesti ei ole luottamuksen arvoinen. vähintään pettää salaa.
Harvemminhan ne tylsät kmiehet saavat naisten jalat heikoiksi.
Enemmänkin saa ”jalat heikoiksi” se että välittää ja auttaa mua asioissa. Pelottaa vaan luottaa siihen ettei kohta lähde matto alta hah.
Sinuna pysyisin vain kaverina tämän tyypin kanssa. Sun pitäs kehittää sun sosiaalisia/ihmissuhdetaitoja sekä itsetuntoa. Yritä tutustua uusiin ihmisiin menemättä liian pitkälle näissä jutuissa. Vaikutat toistaiseksi liian herkältä, naivilta ja epävarmalta, nuo ovat ihan suloisia ominaisuuksia naiselle mutta riski sille että sorrut vääränlaisen ihmisen kanssa parisuhteeseen etkä pääse siitä pois.
Hiljaiselle ihmiselle puhelias seura on pitemmän päälle henkisesti raskasta. Itse en ottaisi puheliasta kumppania kun olen itse hiljaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne kaksi isoa huonoa puolta ovat?
Miehellä on paljon enemmän kokemusta suhteista ja naisista kuin minulla miehistä. Vaikuttaa myös aika sosiaaliselta ja menevältä, itse olen hiljainen ja epäsosiaalinen.
Oon jotenkin aina ajatellut että minulle sopisi mies joka on enemmän samanlainen kuin minä, introvertimpi ja ei niin sosiaalinen.
Vaikuttaa pelimieheltä joka osaa esittää ns. kunnon miestä ja mut todennäköisesti ei ole luottamuksen arvoinen. vähintään pettää salaa.
Harvemminhan ne tylsät kmiehet saavat naisten jalat heikoiksi.
Enemmänkin saa ”jalat heikoiksi” se että välittää ja auttaa mua asioissa. Pelottaa vaan luottaa siihen ettei kohta lähde matto alta hah.
Sinuna pysyisin vain kaverina tämän tyypin kanssa. Sun pitäs kehittää sun sosiaalisia/ihmissuhdetaitoja sekä itsetuntoa. Yritä tutustua uusiin ihmisiin menemättä liian pitkälle näissä jutuissa. Vaikutat toistaiseksi liian herkältä, naivilta ja epävarmalta, nuo ovat ihan suloisia ominaisuuksia naiselle mutta riski sille että sorrut vääränlaisen ihmisen kanssa parisuhteeseen etkä pääse siitä pois.
Niin voi olla... haluaisin kyllä vaan sen toimivan parisuhteen sopivan ihmisen kanssa :/
Näitä tapauksia varmasti on mutta ei se nyt kaikkiin päde.