Mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta
Vähän ahdistaa kun olen tavannut yhden miehen ja vaikuttaa niin hyvältä ja sopivalta! Tietysti pari aika isoakin huonoa puolta mutta muuten on kuin napakymppi.... kaiken lisäksi vaikuttaa oikeasti tykkäävän juuri minusta. Samaan aikaan ihanaa ja samaan aikaan tekisi mieli paeta ja vältellä. Pelkään että alan herätellä toiveita liikaa tai tunteet nousee ja sitten petynkin tai että tämä lopahtaa! 😰 apua en tiedä mitä teen.
Kommentit (45)
Mulla on ihan samanlainen tilanne. En tajua, miksi mies on kiinnostunut juuri minusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne kaksi isoa huonoa puolta ovat?
Miehellä on paljon enemmän kokemusta suhteista ja naisista kuin minulla miehistä. Vaikuttaa myös aika sosiaaliselta ja menevältä, itse olen hiljainen ja epäsosiaalinen.
Oon jotenkin aina ajatellut että minulle sopisi mies joka on enemmän samanlainen kuin minä, introvertimpi ja ei niin sosiaalinen.
Liian hyvää ollakseen totta, määritellään usein narsistisen suhteen aluksi.
Kaikista suurin virhe on ihastua siihen, että toinen tykkää juuri sinusta. Siinä tulee silloin sokeaksi vähän kaikelle eikä järki kulje kun niin hekumoissaan. Tämän huomaa siitä, ettei henkilöä ole aiemmin edes tyyliin huomannut tai suhtautunut vaan kaverillisesti, mutta heti alkaa sukat pyörimään kun tämä sanoo tykkäävänsä.
Analyysin tekemiseksi tarvitsemme lisätietoja:
- kuinka kauan olette tunteneet ja miten tutustuneet?
- onko ollut seksiä, jos on, niin missä vaiheessa suhdetta?
- mitä ovat ne huonot puolet?
- kuinka mies osoittaa haluavansa juuri sinut?
eli mies on komea, jännä ja supliikki. sopivasti pitkäkin.
ja parin kuukauden päästä itketään palstalla. koska te opitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on paljon enemmän kokemusta suhteista ja naisista kuin minulla miehistä. Vaikuttaa myös aika sosiaaliselta ja menevältä, itse olen hiljainen ja epäsosiaalinen.
Oon jotenkin aina ajatellut että minulle sopisi mies joka on enemmän samanlainen kuin minä, introvertimpi ja ei niin sosiaalinen.
Vaikka miten olisi kaksi epäsosiaalista introverttiä yhdessä, toinen alkaa aina narisemaan kun ei puhuta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Emme me tarvitse.
Olio-Sincc
Me tiedämme olio-avaruudesta tämänkin tapauksen ..
täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan, joten higl-level-pelimies avaruusleualla ja kalsarikirurgin tutkinto pankista
ap, elämässä täytyy ottaa riskejä.
Eniten harmittaa sitten jälkikäteen käyttämättä jätetyt tilaisuudet ..
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan. Sinulle sopisi mies, joka on enemmän samanlainen kuin sinä, introvertimpi ja ei niin sosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ikä ja oma ikäsi? Onko mies seurustellut vai keskittynyt vain naisten viihdyttämiseen?
Huomautan, että jostain syystä naiset on nykyään helppo saada tuntemaan erityiseksi ja halutuksi, pelkästään olemalla kiinnostunut heistä muutaman osuvan ja yksilöllisen kohteliaisuuden kera. En ole mikään naisten nielijä, mutta jostain syystä naiset usein kuvittelevat minun olevan tosissani kiinnostunut, vaikka se olisi vain kaverillista kunnioitusta (ehkä seksuaalisen kiinnostuksen kera), mutta ilman että nainen on parisuhdemielessä puoleensavetävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan. Sinulle sopisi mies, joka on enemmän samanlainen kuin sinä, introvertimpi ja ei niin sosiaalinen.
Ehei .. vaan avoin, rempseä, TOSImiäs !
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, taas se nähdään: jokainen nainen haluaa sen menevän, sosiaalisen ja ekstrovertin miehen, vaikka oma luonne olisi päinvastainen.
Se mies olen mä:D sateenkaari.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tunnettu noin vuosi, tutustuttiin netissä.
Ei seksiä, ollaan oltu ns. kavereita koska ajattelin huonojen puolien takia ettei siitä voisi tulla mitään. Huonot puolet kerroin jo.
On aina tukena kun tarvitsen ja auttaa jos mulla on joku ongelma. Hiljattain sanoi olleensa ollut kiinnostunut siinä mielessä koko ajan, mutta ei halunnut säikäyttää mua ja ei kuulemma huomioi muita samallalailla kuin minua. Halusi jo erikseen treffeille mutta en oikein tiedä. En ole tottunut tuollaiseen huomioivaan ja hyvään kohteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten olisi kaksi epäsosiaalista introverttiä yhdessä, toinen alkaa aina narisemaan kun ei puhuta tarpeeksi.
Sitä tässä mietinkin kun on kokemusta vain hiljaisemmista miehistä, mutta ne eivät ole toimineet että jos olisi sittenkin erilaisuus parempi?
Vaikutat vähän reppanalta, yritä olla vähän itsevarmempi. Ja joskus vastakohdat täydentää toisiaan ei aina tarvitse olla ihan samanlaiset.