Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset tarvii suuseksiä paljon kipeämmin kuin miehet, miksi siitä siis puhutaan paljon vähemmän?

Vierailija
25.12.2020 |

Miehet saa kyllä ihan yhdynnässä ilman mitään sen ihmeempiä mutta nainen paljon useammin ihan oikeasti TARVITSEE sen suuseksin tullakseen, silti tää on muka joku miehille erityisen tärkeä asia muka, miksi???...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä.pitää huudella, itsestään selvä asia. Jos mies on vähänkään fiksu nuolee naisen pillua vaikka puoliväkisin ja totuttaa nauttimaan käsittelystä. Tällä mies varmistaa naisen orgasmit, nauttimisen, seksin saannin jatkumisen, oman kestävyytensä riittävyyden ja seksin onnistumisen muutenkin. Nuollut vaimon pillua viikoittain jo kohta 45v.

M62

Vierailija
2/22 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko tästä mun vastaus? Sanoin että ei tuokaan toki oikein ole. Ja että mihinkään pikasuuseksisessioihin ei mies voi mitään cyberpikasuuseksihoutoja vaatia, tai muutakaan seksiorjuutta. Helvettu, miksi tätä ei saa sanoa??? Koska joku täällä juuri haluaa sellaisen se slaven?..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sex slaven

Vierailija
4/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, kun nainen ei halua. Kieltäytyy, koska ei voi kontrolloida kehoaan suuseksissä. Pelkää menettää kehon määräämisoikeuden ja haluaa pitää kaikki ohjakset käsissään. Saa ainoastaan ratsastaessa, kun itse kontrolloi.

Itse nauttisin kieli, sormi yms. hoidon antamisesta yli kaiken. Ja mielelläni lähtisin tutkimusmatkalle nautintoon yhdessä nauttien.

Kateellisena luen vauvapalstaa estottomista kehostaan ja seksistä vapautuneesti nauttivista naisista.

" Elämä on seikkailu." Voi, kun olisikin :/

Vierailija
5/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuosta syystä kirjoitin, että miehen pitää nuolla vaikka puoli väkisin, eli pitää vastustuksesta huolimatta voittaa naisen luottamus. Sen jälkeen aukeaa taivas kontrollifriikille naiselle, kun hän ei voi enää itse määrätä ja säätää tulemistaan. Oma vaimonikin jäi tähän koukkuun. Himo vei voiton. Siitä lähtien seksin harrastaminen on alkanut aina pillun nuolennalla.

M62

Vierailija
6/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en saa koskaan, siis aidosti koskaan, suuseksiä vaimolta. Hän saa kyllä, mutta haluaa vain rajallisen lämmittelyannoksen. Viimeisimmällä seksikerralla hän kylläkin antoi minun nuolla ja sormettaa niin paljon kuin hän vain pystyi vastaanottamaan koska tietää minun tykkäävän siitä. Seksi jäikin sitten hänelle vähän laimeaksi, sanoi väsyttäneensä pillun niin ettei pannessa oikein enää jaksanut antaa tulla kunnolla kuten tavallisesti.

Hän on kyllä poikkeusyksilö tässä suhteessa, tiedetään, mutta olen iloinen että hän edes joskus antaa minun palvoa pilluaan nuolemalla oikein sydämeni kyllyydestä, kun se on seksissä minun lempipuuhaani.

Vierailija
7/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä, kun nainen ei halua. Kieltäytyy, koska ei voi kontrolloida kehoaan suuseksissä. Pelkää menettää kehon määräämisoikeuden ja haluaa pitää kaikki ohjakset käsissään. Saa ainoastaan ratsastaessa, kun itse kontrolloi.

Itse nauttisin kieli, sormi yms. hoidon antamisesta yli kaiken. Ja mielelläni lähtisin tutkimusmatkalle nautintoon yhdessä nauttien.

Kateellisena luen vauvapalstaa estottomista kehostaan ja seksistä vapautuneesti nauttivista naisista.

" Elämä on seikkailu." Voi, kun olisikin :/

Voisko olla joku häpeäminenkin syynä? Naisethan tunnetusti (opetettu?) häpeämään alapäätään...jolloin se tunne ylittää himon ja halun. Varmasti joillain tämä syynä.

Kuulemma jotkut naiset eivät anna miehen eds koskevan kädellään naisen vulvaa. SÄÄLI!

Vierailija
8/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on usein halukkuusvajetta alhaisten hormonitasojen takia. Kunnon halut ja panetus jäätävät häpeät yms kummallisuudet tiehensä! Naisen halukkuutensa on myös miehen mahdollista vaikuttaa, naisille kun seksi ei ole erillinen saarekkeensa vaan osa elämän kokonaisuutta. En silti syyllistä, kyllä ongelma joskus voi olla myös naisen asenteessa. Tai sitten jossain jolle kumpikaan ei voi mitään.

Vierailija
9/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häätävät eikä jäätävät

Vierailija
10/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä pahanhajuista ja rumaa reikää saata nuolla. Meillä vaimo ihan hyvillä mielin ottaa melkein joka päivä suihin eikä vaadi vastapalveluita

Vierailija
11/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ota suihin joten en minäkään nuole vaimoa.

Vierailija
12/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan teillekin. Minä aloin vastustuksesta huolimatta nuolemaan silloisen tyttiksen, nykyisen vaimon pillua. Vaimo alkoi ottamaan suihin sitten viivellä. Aloin nuolemaan siksikin, että hänen kiihoittaminen oli helpompaa,nopeampaa ja varmenpaa lähelle h-hetkeä, kuin pelkällä sormettamisella. Näin varmistin ja ajoitin hänen orgasminsa samaan aikaan omani kanssa. Orgasmia hamuava ja orgasmin aikana lypsävä pillu kullin ympärillä on parasta nautintoa mitä maailmassa on tarjolla. Varmaankin erehdyksessä sen ekalla kerralla löysin ja siitä lähtien sitä nautintoa aina naidessa kaikin tavoin tavoitellut. Miksi tyytyä vähempään.

M62

Vierailija
13/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Termit: cunnilingus ja fellaatio.

Käyttäkää niitä, kiitos!

M48, guru

Vierailija
14/22 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä klitoris ole reikä. Miksi ihmeessä vaimosi suostuu antamaan sinulle suuseksiä, mitä hän saa sinulta? ..... Yhtä hyvin voi kuka tahansa nainen todeta että kulli haisee pahalta ja etoo, en ikinä laita suuhuni enkä lähellekään hyi olkoon.

15/22 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen nuoleminen oli menneinä vuosikymmeninä tabu; miehet naureskelivat sellaisille miehille. Kuitenkin sitä tehtiin jo silloin. Suhtautuminen oli sama kuin runkkaamiseen.  Nyt tilanne on muuttunut; nuolemista ei hävetä ja siitä kerrotaan. Varmaan videoilla ja parantuneella hygienialla on ollut vaikutuksensa. 

Oma kokemukseni on, että naiset aika usein ottavat kalun suuhun ihan oma-aloitteisesti. Joskus ajatellut, että ottaakohan ko. rouvat yhtä innokkaasti myös omalta mieheltään, tuskin.  - Seksivideot alkaa nykyisin liki poikkeuksetta, että nainen epätoivoisesti imee miehen velttoa tai puolivelttoa kalua juhlakuntoon eikä siitä useimmiten tule oikein mitään, puoliveltolla sitten yritetään touhuta, mutta voihke on kuitenkin hirvittävä.

M64

Vierailija
16/22 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Kyllä miehelläkin on oikeus samaan nautintoon.

Vierailija
17/22 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä32637 kirjoitti:

Naisen nuoleminen oli menneinä vuosikymmeninä tabu; miehet naureskelivat sellaisille miehille. Kuitenkin sitä tehtiin jo silloin. Suhtautuminen oli sama kuin runkkaamiseen.  Nyt tilanne on muuttunut; nuolemista ei hävetä ja siitä kerrotaan. Varmaan videoilla ja parantuneella hygienialla on ollut vaikutuksensa. 

Oma kokemukseni on, että naiset aika usein ottavat kalun suuhun ihan oma-aloitteisesti. Joskus ajatellut, että ottaakohan ko. rouvat yhtä innokkaasti myös omalta mieheltään, tuskin.  - Seksivideot alkaa nykyisin liki poikkeuksetta, että nainen epätoivoisesti imee miehen velttoa tai puolivelttoa kalua juhlakuntoon eikä siitä useimmiten tule oikein mitään, puoliveltolla sitten yritetään touhuta, mutta voihke on kuitenkin hirvittävä.

M64

No kai se nyt oli miehenkin värkin imeminen entisaikaan tabu ja häpeä naiselle ihan yhtä lailla? ...

Vierailija
18/22 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä pahanhajuista ja rumaa reikää saata nuolla. Meillä vaimo ihan hyvillä mielin ottaa melkein joka päivä suihin eikä vaadi vastapalveluita

Just tällaisten asetelmien takia tarvitaan niitä neuvoja naisille nykyaikana olla antamatta suuseksiä paskapäille ja tiedostamaan oma ihmisarvonsa!!... Saattais sunkin käytökses muuttua ja taivasmahdollisuutes parantua, jos vaimosi ottaisi tällaisista neuvoista opikseen!

Vierailija
19/22 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aikuiset ihmiset alkavat kaikki ihan tasapuolisesti haista, jos eivät pese itseään! Hyi yäk!!

Vierailija
20/22 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tuosta syystä kirjoitin, että miehen pitää nuolla vaikka puoli väkisin, eli pitää vastustuksesta huolimatta voittaa naisen luottamus. Sen jälkeen aukeaa taivas kontrollifriikille naiselle, kun hän ei voi enää itse määrätä ja säätää tulemistaan. Oma vaimonikin jäi tähän koukkuun. Himo vei voiton. Siitä lähtien seksin harrastaminen on alkanut aina pillun nuolennalla.

M62

Kyllä taas voi olla mies pihalla. Nainen ei ole kontrolliftiikki jos ei halua itseään nuoltavan. Naisen antautuminen seksiin estyy sillä että yhteiskunta ja tässä kohtaa yhteiskunnasta miehet kontrolloi naisen seksuaalisuutta, kutistaa sitä ja määrää kenen kanssa, kuinka usein ja miten nainen saa harrastaa seksiä eli naisen pitäisi tehdä niin kuin mies haluaa, muuten se on väärin . Se miten nainen haluaa harrastaa seksiä ei ole koskaan väärin. Se on aina väärin että mies, tuo törkeä kontrollifriikki yrittää kahlehtia naisen oikeutta omaan, omannäköiseen seksielämään.

Naisen hyvän seksin suurin este on puupäämies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi